die is dood, heb je dat niet gelezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roel! wat happened to that hot chick in your UI???
Ik smeer me ermee in en ga dan nakend over straat rennen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wat doe jij er normaal gesproken mee dan?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik smeer me ermee in en ga dan nakend over straat rennen.
Zwanger tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die is dood, heb je dat niet gelezen?
negersquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is te merken inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
e nik ben op een nachtbaggerniveau, sorry.
Ik las even over het woordje 'hun' heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Die 9 babyratjes zijn zo'n 7 cm per stuk en heb ik net terug bij hun mams gelegd zodat ze aan haar tieten kunnen lebberen (de mijne komt, zelfs na door hen veelvuldig proberen, nog steeds geen melk uit).
Maar van die beebjes krijg ik t dus niet echt warm nee
nee, hier ga ik geen ranzige opmerking over maken....quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans ís het decolleté van Janneke.
Al schreeuwend: een neger! een neger!? dan heb ik je wel ooit voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Al schreeuwend: een neger! een neger!? dan heb ik je wel ooit voorbij zien komen
Ik zou hem ouder dan 42 schattenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig dit. Heb die Corton een tijd niet gezien, maar hij oogt wel wat ouder
.
Ik check geen cam, maar ze zitten inquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig dit. Heb die Corton een tijd niet gezien, maar hij oogt wel wat ouder
.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Al schreeuwend: een neger! een neger!? dan heb ik je wel ooit voorbij zien komen
En 3voor12 dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en voor de filmliefhebbers: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14501 ga ik zo kijken. ben benieuwd naar deze prijzenwinnende animatie
Delen met ons!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga even een hele dikke bak shoarma opbakken
Goeie verhalen over gehoord maar helaas nog niet zelf gezien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en voor de filmliefhebbers: http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14501 ga ik zo kijken. ben benieuwd naar deze prijzenwinnende animatie
Kom maar halenquote:
nja....ik twijfel wel....ach, wat de hek. die film staat natuurlijk ook gewoon op de interwebs. en tis veel te gezellig hierquote:
Wie fietst er even naar henkde_j om shoarma te halen en komt 't vervolgens bij mij brengen?quote:
Zeker, nu absoluut. Hij heeft een behoorlijke kop gekregen. Maar goed, nog steeds rock 'n roll.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou hem ouder dan 42 schatten
Klopt !quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik check geen cam, maar ze zitten inVera
toch?
Waar woont henk ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie fietst er even naar henkde_j om shoarma te halen en komt 't vervolgens bij mij brengen?
waar woont henk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie fietst er even naar henkde_j om shoarma te halen en komt 't vervolgens bij mij brengen?
quote:
gmta!quote:
Ik ben nog niet veel in poppodia geweest (Vera, Hedon & Tivoli), maar ik vind Vera zo geweldig veel sfeer hebbenquote:
Dat is wel erg ver omfietsenquote:
nee, we hopen onze knoflooksaus over het warme vlees te mogen deponerenquote:
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, we hopen onze knoflooksaus over het warme vlees te mogen deponeren
idem hier. van grunn naar den haag naar zwolle...mmmm...nee, dan toch maar niet. sorry!quote:
3 woorden: Gat. Ver. Damme.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, we hopen onze knoflooksaus over het warme vlees te mogen deponeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |