die is dood, heb je dat niet gelezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roel! wat happened to that hot chick in your UI???
Ik smeer me ermee in en ga dan nakend over straat rennen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wat doe jij er normaal gesproken mee dan?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik smeer me ermee in en ga dan nakend over straat rennen.
Zwanger tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
die is dood, heb je dat niet gelezen?
negersquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is te merken inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
e nik ben op een nachtbaggerniveau, sorry.
Ik las even over het woordje 'hun' heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Die 9 babyratjes zijn zo'n 7 cm per stuk en heb ik net terug bij hun mams gelegd zodat ze aan haar tieten kunnen lebberen (de mijne komt, zelfs na door hen veelvuldig proberen, nog steeds geen melk uit).
Maar van die beebjes krijg ik t dus niet echt warm nee
nee, hier ga ik geen ranzige opmerking over maken....quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans ís het decolleté van Janneke.
Al schreeuwend: een neger! een neger!? dan heb ik je wel ooit voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Al schreeuwend: een neger! een neger!? dan heb ik je wel ooit voorbij zien komen
Ik zou hem ouder dan 42 schattenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig dit. Heb die Corton een tijd niet gezien, maar hij oogt wel wat ouder
.
Ik check geen cam, maar ze zitten inquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig dit. Heb die Corton een tijd niet gezien, maar hij oogt wel wat ouder
.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Al schreeuwend: een neger! een neger!? dan heb ik je wel ooit voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |