Maar het was bambam David Guetta style.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nou vooruit, vaak betekent niet altijd he![]()
en house is meestal *pieuw* *pieuw*, en dit is iets meer subtiel, spacier zelfs
Niet mee eens. Want dit trek ik, en David Guetta nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar het was bambam David Guetta style.
aaaiiiiiiiiit!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mja hoor, vanuit Grunn met Eric en Marijke
Vergelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Want dit trek ik, en David Guetta niet
Ik hoef je argument niet eens van tafel te vegen, dat doe je zelf al. Ik winquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké geen goede vergelijking van die nummers maar het deed me eraan denken.![]()
Nee. Trance is zweverig, dit was beuken maar net niet hard genoeg beuken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik hoef je argument niet eens van tafel te vegen, dat doe je zelf al. Ik win
Houseeee, das volgens mij wel de bekendste Houseproducer die er isquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef miieejj het volgende:
is david guetta niks ? wat voor muziek maakt die man dan ?
Busta beukte, Thijs zwoofquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Trance is zweverig, dit was beuken maar net niet hard genoeg beuken.
House. De leukere house. Maar nog steeds net niet zo leuk als electro.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef miieejj het volgende:
is david guetta niks ? wat voor muziek maakt die man dan ?
ja dat weet ik.. maar hij is wel zeer commercieel bezig..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Houseeee, das volgens mij wel de bekendste Houseproducer die er is
House is nou ook niet echt niet-commercieel te noemen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hij is wel zeer commercieel bezig..
Busta rapte, thijs bambambamde de beat.quote:
Dat is ook het mooie aan trancequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Trance is zweverig, dit was beuken maar net niet hard genoeg beuken.
Ga dan minimal/techno luisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan trance. Gaat niet alleen maar om het beuken.
Minimal kan ik op zijn tijd wel waarderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga dan minimal/techno luisteren.
Yay.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Minimal kan ik op zijn tijd wel waarderen
Ik ben sinds Berlijn om met dubstep om ook 'gewoon' te luisteren. Wel Benga-achtig danquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
Ach, niks kan imo op tegen kwaliteitsdubstep als we het toch over dance in de algemene vorm hebben.
Vooral die 16-bit Remixen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |