fan zijn is ook echt iets wat je doet als je acht jaar oud bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef miieejj het volgende:
schandalig, maar ik ben nergens eigenlijk fan van.. ik vind verschillende bands goed..
O ja! limp bizkit.. daar heb ik ook een tijdje gehad dat daar veel muziek van luisterde
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als ze het moet vragen doe je iets verkeerd
Gelukkig ben je daarmee gestoptquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef miieejj het volgende:
schandalig, maar ik ben nergens eigenlijk fan van.. ik vind verschillende bands goed..
O ja! limp bizkit.. daar heb ik ook een tijdje gehad dat daar veel muziek van luisterde
ik heb een collega die is er fan vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef borisz het volgende:
Bij Moraalridders gaan ze het hebben over New Kids.
joa goed hequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig ben je daarmee gestopt.
Ik zou erop in kunnen gaan maar ik doe het niet, das gewoon onnodig irriterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trance (Engelse uitspraak: trns) is een subgenre van dance waarin de nadruk op de melodie, de opbouw en de euforische/spacey sfeer ligt. Een tranceplaat begint vaak met een eentonige beat, en na verloop van tijd komt er steeds meer percussie en melodie bij. In het midden van de plaat is vaak een break, die toewerkt naar een climax. Het aantal beats per minuut ligt vaak tussen de 125 en 150 en de melodie wordt vaak herhaald. In een goede tranceplaat krijgt de luisteraar het gevoel alsof hij 'in trance' is, vandaar de naam.
Er was toch geen climax jongehhhhhhhh (nee dit doe ik niet om mijn geljik te halen, ik vind het gewoon interessant)
Doe maar. Vind ik leuk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zou erop in kunnen gaan maar ik doe het niet, das gewoon onnodig irriteren
Mja hoor, vanuit Grunn met Eric en Marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef alors het volgende:
Maar poppetjes, weet iemand hoe het straks met 3v12 zit?
quote:
Nou vooruit, vaak betekent niet altijd hequote:
Je hebt trance en je hebt trancequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trance (Engelse uitspraak: trns) is een subgenre van dance waarin de nadruk op de melodie, de opbouw en de euforische/spacey sfeer ligt. Een tranceplaat begint vaak met een eentonige beat, en na verloop van tijd komt er steeds meer percussie en melodie bij. In het midden van de plaat is vaak een break, die toewerkt naar een climax. Het aantal beats per minuut ligt vaak tussen de 125 en 150 en de melodie wordt vaak herhaald. In een goede tranceplaat krijgt de luisteraar het gevoel alsof hij 'in trance' is, vandaar de naam.
Er was toch geen climax jongehhhhhhhh (nee dit doe ik niet om mijn geljik te halen, ik vind het gewoon interessant)
Maar het was bambam David Guetta style.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nou vooruit, vaak betekent niet altijd he![]()
en house is meestal *pieuw* *pieuw*, en dit is iets meer subtiel, spacier zelfs
Niet mee eens. Want dit trek ik, en David Guetta nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar het was bambam David Guetta style.
aaaiiiiiiiiit!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mja hoor, vanuit Grunn met Eric en Marijke
Vergelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet mee eens. Want dit trek ik, en David Guetta niet
Ik hoef je argument niet eens van tafel te vegen, dat doe je zelf al. Ik winquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké geen goede vergelijking van die nummers maar het deed me eraan denken.![]()
Nee. Trance is zweverig, dit was beuken maar net niet hard genoeg beuken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik hoef je argument niet eens van tafel te vegen, dat doe je zelf al. Ik win
Houseeee, das volgens mij wel de bekendste Houseproducer die er isquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef miieejj het volgende:
is david guetta niks ? wat voor muziek maakt die man dan ?
Busta beukte, Thijs zwoofquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Trance is zweverig, dit was beuken maar net niet hard genoeg beuken.
House. De leukere house. Maar nog steeds net niet zo leuk als electro.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef miieejj het volgende:
is david guetta niks ? wat voor muziek maakt die man dan ?
ja dat weet ik.. maar hij is wel zeer commercieel bezig..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Houseeee, das volgens mij wel de bekendste Houseproducer die er is
House is nou ook niet echt niet-commercieel te noemen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hij is wel zeer commercieel bezig..
Busta rapte, thijs bambambamde de beat.quote:
Dat is ook het mooie aan trancequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Trance is zweverig, dit was beuken maar net niet hard genoeg beuken.
Ga dan minimal/techno luisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie aan trance. Gaat niet alleen maar om het beuken.
Minimal kan ik op zijn tijd wel waarderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga dan minimal/techno luisteren.
Yay.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Minimal kan ik op zijn tijd wel waarderen
Ik ben sinds Berlijn om met dubstep om ook 'gewoon' te luisteren. Wel Benga-achtig danquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
Ach, niks kan imo op tegen kwaliteitsdubstep als we het toch over dance in de algemene vorm hebben.
Vooral die 16-bit Remixen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |