ik snapte de zin al nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wordt ctrl weer geschild door alt ja? Wist niet dat ctrl een schil had, zo leer je nog eens wat.
op fok kan je nog discussieren ofzo. twitter is goed voor max 120 tekensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Beetje grappig dat we zeiken op twitter, op fok
Ik kom hier zelden boven de 120 tekensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op fok kan je nog discussieren ofzo. twitter is goed voor max 120 tekens![]()
ik haat twitter
140quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
op fok kan je nog discussieren ofzo. twitter is goed voor max 120 tekens![]()
ik haat twitter
yay twee woorden mee r:')quote:
als je quote al.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik kom hier zelden boven de 120 tekens
ja oke, maar dat vind ik niet tellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
yay twee woorden mee r:')
[..]
als je quote al.
ik was zeer 3fm verslaafd vroegerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben ik hier weg.
[..]
Menschen die 24/7 over 3FM tweeten, oftewel 3FM-verslaafd![]()
ja, dat denk ik ook ja..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat laatste waren we denk ik allemaal wel een beetje.
daar heb ik eigenlijk nooit naar geluisterd .. mischien vroeger op 3fm.. maar dat kan ik me vaag herhinneren..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Ik was vroeger Edwin Evers verslaafd ik moest echt iedere dag luisteren voor de typetjes die hij deed
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik luisterde alleen maar Linkin Park, mijn god wat erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Evanescence en Slipknot (maar één nummer uiteraard).quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik luisterde alleen maar Linkin Park, mijn god wat erg
NO WAI! ik kotste op alto's en goths, overdreven figurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat laatste waren we denk ik allemaal wel een beetje.
Evanescence vind ik nu nog steeds top, Slipknot nooit wat gevondenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik Evanescence en Slipknot (maar één nummer uiteraard).
ik was het niet eens.. ik dacht dat ik het was..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
NO WAI! ik kotste op alto's en goths, overdreven figuren
Ik was gewoon mezelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was het niet eens.. ik dacht dat ik het was....
o ja.. evenescence ..
Ik sommige nummersquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Evanescence vind ik nu nog steeds top, Slipknot nooit wat gevonden![]()
toffe track dit
ja ..quote:
Ik wil de puber van twee jaar terug zijn. Beetje bitchen met mijn ouders zonder dat het me raakte enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja ..
dat ook..
het zolang geleden.. ik ben blij dat ik die puber niet meer ben
Tiësto is geen house, Trance..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
What's with the 'moddervette' house?Ga dan New Electro opzetten ofzo, dát is moddervet.
Ik van Muse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef alors het volgende:
Ik was toen al fan van Kanye, wat een baas was ik toen al
Trance is tof!, aan House heb een grondhekel (over het algemeen)quote:
De muziek van Tiësto situeerde zich oorspronkelijk in het club-trance genre en het chill-out-trancegenre. De laatste jaren heeft hij zijn repertoire sterk verbreed door ook techno, minimal, house en electro te gaan draaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Trance is tof!, aan House heb een grondhekel (over het algemeen)
dat ie het draait betekent niet dat ie het maaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De muziek van Tiësto situeerde zich oorspronkelijk in het club-trance genre en het chill-out-trancegenre. De laatste jaren heeft hij zijn repertoire sterk verbreed door ook techno, minimal, house en electro te gaan draaien.
Nouuuuuuu ik vond het house.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ie het draait betekent niet dat ie het maakt![]()
Bovendien, volgens mij was zijn laatste echte cd progressive trance, maar die stijlen vloeien toch altijd in elkaar over
Niet zo op je strepen staan, zijn cd's zijn meestal trancequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volledige naam Tijs Michiel Verwest
Geboren 17 januari 1969
Origine Nederland
Jaren actief 1995-heden
Genre(s) Dance, house en trance
Niet mij verbeteren als ik gelijk heb.
Moet je mij maar niet verbeteren als ik gelijk hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuu ik vond het house.
Jaaa die luister ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet zo op je strepen staan, zijn cd's zijn meestal trance
Als ze het moet vragen doe je iets verkeerdquote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je mij maar niet verbeteren als ik gelijk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |