ik was het niet eens.. ik dacht dat ik het was..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
NO WAI! ik kotste op alto's en goths, overdreven figuren
Ik was gewoon mezelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was het niet eens.. ik dacht dat ik het was....
o ja.. evenescence ..
Ik sommige nummersquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Evanescence vind ik nu nog steeds top, Slipknot nooit wat gevonden![]()
toffe track dit
ja ..quote:
Ik wil de puber van twee jaar terug zijn. Beetje bitchen met mijn ouders zonder dat het me raakte enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja ..
dat ook..
het zolang geleden.. ik ben blij dat ik die puber niet meer ben
Tiësto is geen house, Trance..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
What's with the 'moddervette' house?Ga dan New Electro opzetten ofzo, dát is moddervet.
Ik van Muse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef alors het volgende:
Ik was toen al fan van Kanye, wat een baas was ik toen al
Trance is tof!, aan House heb een grondhekel (over het algemeen)quote:
De muziek van Tiësto situeerde zich oorspronkelijk in het club-trance genre en het chill-out-trancegenre. De laatste jaren heeft hij zijn repertoire sterk verbreed door ook techno, minimal, house en electro te gaan draaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Trance is tof!, aan House heb een grondhekel (over het algemeen)
dat ie het draait betekent niet dat ie het maaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De muziek van Tiësto situeerde zich oorspronkelijk in het club-trance genre en het chill-out-trancegenre. De laatste jaren heeft hij zijn repertoire sterk verbreed door ook techno, minimal, house en electro te gaan draaien.
Nouuuuuuu ik vond het house.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ie het draait betekent niet dat ie het maakt![]()
Bovendien, volgens mij was zijn laatste echte cd progressive trance, maar die stijlen vloeien toch altijd in elkaar over
Niet zo op je strepen staan, zijn cd's zijn meestal trancequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volledige naam Tijs Michiel Verwest
Geboren 17 januari 1969
Origine Nederland
Jaren actief 1995-heden
Genre(s) Dance, house en trance
Niet mij verbeteren als ik gelijk heb.
Moet je mij maar niet verbeteren als ik gelijk hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuu ik vond het house.
Jaaa die luister ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet zo op je strepen staan, zijn cd's zijn meestal trance
Als ze het moet vragen doe je iets verkeerdquote:
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je mij maar niet verbeteren als ik gelijk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |