quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
nou dames, Janneke heeft het goede voorbeeld gegeven! nu jullie!
quote:
zeg ik ben Brabants, dan mag dat. En het was maar een grapje, al moet ik zeggen dat een technische Universiteitsstude niet bepaald bekend staat aan zijn overdaad aan vrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
enige dan eerder. Maar is niet waar jongeh
eewn vietnamese loempia??quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Ff de beebs terug brengen naar hun mams, brb hoor (is mn decolleté dalijk weer vrij voor één van de door jullie geraden opties)
Ik Fries, ik heb het ook geleerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
zeg ik ben Brabants, dan mag dat. En het was maar een grapje, al moet ik zeggen dat een technische Universiteitsstude niet bepaald bekend staat aan zijn overdaad aan vrouwen
ikben ook brabants jwtzz en mijn pink zlaap[t en dat typt vervelend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
zeg ik ben Brabants, dan mag dat. En het was maar een grapje, al moet ik zeggen dat een technische Universiteitsstude niet bepaald bekend staat aan zijn overdaad aan vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Nou, Hans, haal 'm er maar bij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Ff de beebs terug brengen naar hun mams, brb hoor (is mn decolleté dalijk weer vrij voor één van de door jullie geraden opties)
Ik zeg loempia nu!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef henkde_j het volgende:
Jullie raden nooit wat ik tussen mijn billetjes heb zitten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef henkde_j het volgende:
Jullie raden nooit wat ik tussen mijn billetjes heb zitten..zonder de spoiler te lezen zeg ik een Mars. jij hans-teeuwen-quoter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Begint het met P en eindigt het op -nis?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Top.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
googlen op p nis levert dit op
http://www.steadyhealth.c(...)rbation_t101253.html
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
googlen op p nis levert dit op
http://www.steadyhealth.c(...)rbation_t101253.html
Ben Howardquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wilde het net ook vragen. Heb het even gemist.
AARDBEI!quote:
En te laatquote:
je had net nog negen ratjes..?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Kepputkoud!
Wie komt me ff warmknuffelen?
Hans.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Kepputkoud!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Kepputkoud!
*hou je in Henkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Kepputkoud!
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
mijn standaard PI past bijna NOOIT bij mijn posts
als ik in geldrop zou zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Kepputkoud!
Om op te eten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DE LOEMPIA HAHAHAHAHAHAHAHAHA ik heb zin in chocoladevla mannn
Wel !quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
mijn standaard PI past bijna NOOIT bij mijn posts
De katten moesten ook eten hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
je had net nog negen ratjes..?
Roel! wat happened to that hot chick in your UI???quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
De katten moesten ook eten hebben
Ik wilde dat grapje al niet nog een keer makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
De katten moesten ook eten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |