nee niet dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef justmattie het volgende:
Goedenavond
Mexicaantje, op ONZ-RADIO ofzoiets:') is vanaf 22:00 Dubstep.. Iets voor jou?
3FM lijkt mij ook een betere keuzequote:
applaus!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond lieverds!
willen jullie even voor me klappen? heb nl weer een doos vol met spullen en het hele tv-meubel leeg!
nu alleen nog kleren inpakken, de keukenspullen en nog wat losse zooi. dat moet toch lukken op donderdagavond en vrijdag
ben nu wel tot de ontdekking gekomen dat er nog meer schimmel in mijn vergiet te vinden is dan ik dacht
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond lieverds!
willen jullie even voor me klappen? heb nl weer een doos vol met spullen en het hele tv-meubel leeg!
nu alleen nog kleren inpakken, de keukenspullen en nog wat losse zooi. dat moet toch lukken op donderdagavond en vrijdag
ben nu wel tot de ontdekking gekomen dat er nog meer schimmel in mijn vergiet te vinden is dan ik dacht
Een kat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, trouwens, jullie raden nóóit wat er tussen mn decolleté ligt
kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Een piemel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Een Vietnamese Loempiaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Denk ik ookquote:
Is het harig?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nop, maar je denkt de goeie kant op
Vast geen lynx.. Een pup dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
een ratquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
ik iig nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |