Damn zeg, ik als grote vent op het werk houdt het ook haast niet droog..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet even een traantje wegpinken hoor
Leuk dat je het vraagt, ik heb zo me ups and downsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet fijn nee. En hoe gaat het nú met je?
maakt niet uit! tof iig dat je het deelt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef sp00kje_ het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, ik heb zo me ups and downs
ik werk op een sw en heb maar weinig vrienden enzo..
veel mensen vinden em zielig maar dat ben ik niet!
ik ben veel bij psychiaters en psychologen geweest en die zaten ook met hun handen in et haar.
ik heb dus een zeldzame aandoening en daar kwamen ze achter toen ik 12 was (ben nu 33)
zkh in en uit om gek van te worden.
Na vele testen bleek dat ik een empty sella syndroom heb en panhypopiutarisme.
m.a.w mijn hypofyse werkt niet!!
dat heeft alleen al een impact op je hele leven, pillen slikken en spuiten dat is de enige manier om mij in leven te houden nog steeds.
sorry moet ff stoppen
ja ik zit nu met wild vreemde mensen te praten, iets wat ik normaal nooit doe mjaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maakt niet uit! tof iig dat je het deelt.
Heb je mijn pm gezien? Klein envelopje helemaal bovenin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef sp00kje_ het volgende:
[..]
ja ik zit nu met wild vreemde mensen te praten, iets wat ik normaal nooit doe mja
ik ben tog trots dat ik mijn ziekte heb weten te accepteren,3x vekracht ben,me ex me in elkaar sloeg,me vader me nog steeds haat
ik heb nu een hele lieve vriend die me tot dik en dun steunt.
ik wil jullie niet verder opzadelen met me eige gezeik
proest
Oja ik ben sterk ik kom dr zeker wel ::)quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt allemaal erg heftig, goed dat je jezelf niet zielig vindt! Jij komt er wel als ik het zo lees
Als je wat aandacht wil, gewoon even een aandoening op internet opzoeken en hier rondbazuinen. Vertel er nog even bij dat je tien keer verkracht en in elkaar geslagen bent en voilà, ze hangen aan je lippen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe weet jij dat? Ik herken het verhaal van Spookje heel erg, mijn schoonmoeder heeft namelijk precies hetzelfde.
Of iemand is gewoon eerlijk. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal in het echt. Buiten, dus niet op die zolderkamer van je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Als je wat aandacht wil, gewoon even een aandoening op internet opzoeken en hier rondbazuinen. Vertel er nog even bij dat je tien keer verkracht en in elkaar geslagen bent en voilà, ze hangen aan je lippen.
Klinkt erg ongeloofwaardig imho.
Lijkt me stug dat iedereen die iets verteld een verhaal van een ander heeft gekopieerd van het grote internetz.. en als dat al zo is, is er tenminste een origineel verhaal wat wel waar is.quote:
Het lijkt wel alsof ze opschept... Sorry hoor, mij houd je niet voor de gek! Ik lees hier genoeg nare dingen en ik leef zeker mee met degenen die het meegemaakt hebben, maar dat gaat er bij mij niet in.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of iemand is gewoon eerlijk. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal in het echt. Buiten, dus niet op die zolderkamer van je.
Een aantal posts terug was er ook iemand die nogal luchtig deed over iets heel heftigs. Was er ook niemand die 'nep' begon te roepen. Het kan ook een manier van relativeren zijn natuurlijk. Of om ermee te dealen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze opschept... Sorry hoor, mij houd je niet voor de gek! Ik lees hier genoeg nare dingen en ik leef zeker mee met degenen die het meegemaakt hebben, maar dat gaat er bij mij niet in.
True,, en als mensen er wel zielig over doen is het wéér niet goed...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een aantal posts terug was er ook iemand die nogal luchtig deed over iets heel heftigs. Was er ook niemand die 'nep' begon te roepen. Het kan ook een manier van relativeren zijn natuurlijk. Of om ermee te dealen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef MarMar het volgende:
Mensen schrikken ook als ze me niet goed zien, half over mijn rolstoel struikelen, sorry zeggen en ik dan antwoord "Joh, geeft niet, ik zit toch al in een rolstoel"
Assumption is the main cause of most fuck-ups.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Als je wat aandacht wil, gewoon even een aandoening op internet opzoeken en hier rondbazuinen. Vertel er nog even bij dat je tien keer verkracht en in elkaar geslagen bent en voilà, ze hangen aan je lippen.
Mwah, er zijn mensen met genoeg met een nog veel uitzonderlijker levensverhaal. Waarom zou iemand met wat meer pech en tegenslag dan een ander hier niet kunnen posten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
brrr. Nog iets aan overgehouden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef ArnosL het volgende:
Dit alles is in het examenjaar van m'n VMBO gebeurd, een tentamenweek gemist en uiteindelijk met 1 onvoldoende m'n examens gehaald. M'n school werkte echt heel erg goed mee, ik kreeg alle ruimte om alles te doen wanneer ik het kon doen.
Wat een tering lang verhaal is dit geworden zeg![]()
Misschien welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef ArnosL het volgende:
Alleen een paar littekens op m'n knie en op m'n hoofd.
Ohja, ik ben nu nog de enige thuis zonder bril of lenzen, maar ik weet niet of dat er mee te maken heeft![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |