Kop op, gewoon even bellen en aangeven wanneer je salaris gestort word en dat dan alles opgelost word.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zin om even heel hard te gaan huilen
Ja? Het loopt dus weer helemaal gesmeerd dus (hehehe)?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Met mijn nieuwe salaris zit dat wel goed
Nee geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geldquote:
Die heb ik alquote:
En dat is dus exact mijn probleem...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik kwam gewoon elke maand netjes boven nul, maar kwam ook iedere maand weer onder dat krediet.
Vaag, bij de abn zou er dan niks gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik kwam gewoon elke maand netjes boven nul, maar kwam ook iedere maand weer onder dat krediet.
Klopt, maar ze willen gewoon dat je belt, zodat ze weten hoe het er voor staat, of dat het iets concequents is, of tijdelijk, etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mijn loon wordt sowieso elke maand gestort he...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kop op, gewoon even bellen en aangeven wanneer je salaris gestort word en dat dan alles opgelost word.
Vaak hebben ze daar wek begrip voor, je bent echt niet de enige die af en toe moeilijk zit met geld in deze tijd.
Wat kan Huppel daar nou aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets ze gaat overleggen met de administratie. En of ik mijn limiet niet wilde verhogen.. Nee muts, nog meer ellende zeker
quote:
Limiet overleggen nooit doen, kost je alleen maar meer geld. Je kan dan beter proberen eenmalig extra geld te besparen zodat je niveau een stapje omhoog gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets ze gaat overleggen met de administratie. En of ik mijn limiet niet wilde verhogen.. Nee muts, nog meer ellende zeker
beetje cola, beetje nibitsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
Daten deed ik bij mij thuis, dan koste het niet zoveel
Ja want met die pak em beet 500 euro die voor mn auto krijg kan ik vast een huis hurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weg doen, meer geld voor een huis.
Wacht ik doe ff met je meequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Met mijn nieuwe salaris zit dat wel goed
Fijn he, ik heb facturen van december al betaald, maar november nog nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog op facturen van oktober
I haz magik powersquote:
Bellen naar Estlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn he, ik heb facturen van december al betaald, maar november nog niet
Oktober gelukkig niks meer, maar ik bel ook rustig 2x per week als t geld er nog niet is
hoe ging het?quote:
skypequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bellen naar EstlandGrote hobby van me.
quote:
Ja, het was weer eens zo'n vruchteloos gesprek bij een detacheerder waar niks concreets uit komt denk ik.quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Pffff nou.. ze had idd wel begrip en er voor de zekerheid bij gezet dat er rond die en die datum weer geld gestort gaat worden. Ik kan weer enigszins rustig ademhalen..
beetje moedeloos is dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het was weer eens zo'n vruchteloos gesprek bij een detacheerder waar niks concreets uit komt denk ik.
Maar goed, ik sta in hun bestand.
Ik moet dingen doen voor een klant van ons.. a-klus.quote:
Ja, het lost niks op natuurlijk, maar toch een fijn idee dat zij me niet continue in mijn nek zitten te hijgen...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet dingen doen voor een klant van ons.. a-klus.
klus is geen kluts maar ik moet wel de hele tijd aan je denken
Je had iig wat te doen vandaag.... zullen we dan maar denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het was weer eens zo'n vruchteloos gesprek bij een detacheerder waar niks concreets uit komt denk ik.
Maar goed, ik sta in hun bestand.
Goed zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het lost niks op natuurlijk, maar toch een fijn idee dat zij me niet continue in mijn nek zitten te hijgen...
Ja in Estland zijn ze niet zo snel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bellen naar EstlandGrote hobby van me.
Dat zag ik toen ook al 'oplossing', mocht nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil wel in je nek hijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het lost niks op natuurlijk, maar toch een fijn idee dat zij me niet continue in mijn nek zitten te hijgen...
je paps is beter?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Vrolijk nieuws: de autoradio wordt er nu ingebouwd, hopen dat het lukt!
Ja. Ofzo. Ik word echt GEK van dat thuiszitten en maatschappijnutteloos zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je had iig wat te doen vandaag.... zullen we dan maar denken
* missbehavin trekt truitje wat naar beneden en houdt hoofd iets schuinquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef STING het volgende:
Ja? Het loopt dus weer helemaal gesmeerd dus (hehehe)?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je paps is beter?!
Ben ondertussen weer thuisTom Jones op, even een kop homosap ingeschonken en dan straks even hardlopen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
Sowieso is kluts immer in onze gedachten
Je auto kost verder niks per maand aan benzine, verzekering en wegbelasting? Koel! Doe mij zo'n auto!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want met die pak em beet 500 euro die voor mn auto krijg kan ik vast een huis huren![]()
Nee sorry zolang ik nog geen huis heb gaat ie zeker niet weg. Ik moet nog wel kunnen vluchten zo af en toe.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Vrolijk nieuws: de autoradio wordt er nu ingebouwd, hopen dat het lukt!
Ja maar je doet er wel alles aan, siert je wel hoor meid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ofzo. Ik word echt GEK van dat thuiszitten en maatschappijnutteloos zijn.
Ik zou me haast beledigd voelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
doe maar
heb geen vieze of vunzige gedachtes gehad........ yet!
Ja en leren die auto eens op slot te gaan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel mooi. Wel je frontje er af halen straks
Ja, dat is wat ik mezelf ook maar een beetje voorhou. Maar ik vind het moeilijk soms.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar je doet er wel alles aan, siert je wel hoor meid.
* Q. hijgt zachtjes en subtiel in de nek van missb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin trekt truitje wat naar beneden en houdt hoofd iets schuin
Verzekering 18 euro, wegenbelasting in keer in de 3 maanden en is echt niet veel, benzine is simpel. Geen geld voor benzine dan rij ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je auto kost verder niks per maand aan benzine, verzekering en wegbelasting? Koel! Doe mij zo'n auto!
Dat heet een "fiets".quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je auto kost verder niks per maand aan benzine, verzekering en wegbelasting? Koel! Doe mij zo'n auto!
NU IS HET GENOEG! AF!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
* Q. hijgt zachtjes en subtiel in de nek van missb..
Ja dat snap ik. Troost je, je maakt er iig niet zo'n puinhoop van als ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik mezelf ook maar een beetje voorhou. Maar ik vind het moeilijk soms.
Vraag je nu zomaar aan MissB of ze haar frontje eraf haalt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel mooi. Wel je frontje er af halen straks
Je gunt me ook niks hequote:
Ach, ik zit ook gewoon kut in mijn vel, dat helpt ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Troost je, je maakt er iig niet zo'n puinhoop van als ik!
Wil je dat loeder van een Q.? NOU? WIL JE?quote:
Verzekering 18 euroquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verzekering 18 euro, wegenbelasting in keer in de 3 maanden en is echt niet veel, benzine is simpel. Geen geld voor benzine dan rij ik niet
Maar ik kan wel het huis makkelijk uitvluchten als het hier ff te gek wordt en naar vrienden/familie toegaan.
Is me even iets te dierbaar nu. Als ik straks huisje heb dan eens kijken of ik hem kan houden of niet
Dan kom JIJ nu met die smiley, terwijl ik dat al veel eerder had moeten doen?quote:
Minder zelfsquote:
In het oostblok is er weinig om kapot te rijden, en alles wat er staat is niet duur, dus de verzekering hoeft ook niet hoog te zijn daar.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil je dat loeder van een Q.? NOU? WIL JE?
Pak hem maar, maar kom dan niet straks huilende hier met je natte foef he!
Niets te jamaaren! Ga maar naar Q. Laat je maar volblaffen door hem en ga kleine Quties baren! Maar kom NIET meer bij mij zeuren om mijn liefdequote:
Ja, hij denkt natuurlijk, die is nog zo ondersteboven van haar ontdekking, dat doet ze nu wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:03 schreef STING het volgende:
[..]
Vraag je nu zomaar aan MissB of ze haar frontje eraf haalt?
Onbehoorlijk gedrag
Zouden ze mn verzekering omhoog gooien als ze weten hoe vaak ik in de randstad ben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In het oostblok is er weinig om kapot te rijden, en alles wat er staat is niet duur, dus de verzekering hoeft ook niet hoog te zijn daar.
Ik zou veel meer kwijt zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In het oostblok is er weinig om kapot te rijden, en alles wat er staat is niet duur, dus de verzekering hoeft ook niet hoog te zijn daar.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets te jamaaren! Ga maar naar Q. Laat je maar volblaffen door hem en ga kleine Quties baren! Maar kom NIET meer bij mij zeuren om mijn liefde
Bah
Ontdekking, uhuh. Je bent wel een volhoudertje hequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij denkt natuurlijk, die is nog zo ondersteboven van haar ontdekking, dat doet ze nu wel.
Hoezo zou jij veel meer kwijt zijn? Ik heb gewoon een WA verzekering, en maar 0 schadevrije jaren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou veel meer kwijt zijn
Ik kan geen auto betalen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ontdekking, uhuh. Je bent wel een volhoudertje he
vanwege werkloos?"of is er meer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik zit ook gewoon kut in mijn vel, dat helpt ook.
Ik kan ook geen man plezieren hequote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan ook geen man plezieren he
Ja dat wilde ik ook vragen iddquote:
Doe ik eens "normaal" en dan had ik dus blijkbaar alsnog eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kom JIJ nu met die smiley, terwijl ik dat al veel eerder had moeten doen?
Goede ideeën heeft die Snuit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets te jamaaren! Ga maar naar Q. Laat je maar volblaffen door hem en ga kleine Quties baren!
Laat maar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik eens "normaal" en dan had ik dus blijkbaar alsnog eenverdiend?
Er staan diverse pm-inboxen open voor je hequote:
Ik kan wel mooie kindjes barenquote:
quote:
Ik ben juist omhoog gegaan omdat ik George tegen een andere auto aanzettequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik betaal minder per maand, oldtimerverzekering!
tenminste, voor 1 auto dan...
Hey als je het kwijt wilt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor auto heb je dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo zou jij veel meer kwijt zijn? Ik heb gewoon een WA verzekering, en maar 0 schadevrije jaren.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan ook geen man plezieren he
Misschien als jullie samenwerken?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Misschien als jullie samenwerken?
GVD, hou ik het zolang vol
Die van ons samen moeten wel helemaal perfect zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan wel mooie kindjes baren
Hyundai Excel uit '98quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je dan?
Ik zou mijn auto wel wat uitgebreider verzekeren dan alleen WA
Jij vast welquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Misschien als jullie samenwerken?
GVD, hou ik het zolang vol
Nee zoiets moet je doen om onder de knie te krijgen en niet naar een plaatje staren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
In een zeker KPD topic staat evt. nog een oefen-plaatje ter illustratie
Je bent vandaag volgens mij toch al van slagquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat sowieso
maar ik bedoelde foute opmerking... ik hield het zolang vol het niet te doen
Laat ik het anders stellen, het geeft een paar handige tipsquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee zoiets moet je doen om onder de knie te krijgen en niet naar een plaatje staren.
Linkje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, het geeft een paar handige tips
* Huppelmuts loopt naar de platenspeler en draait de plaat omquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, wie draait Tom even om voor me?
Jij kent me, jij weet dat ik dat soort opmerkingen toch (bijna ) nooit meen.... maar de rest niet.. daarom doe ik het minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent vandaag volgens mij toch al van slag
Dat kan je best doen, het scheelt zijn baas redelijk wat reiskostenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik ga gewoon een factuur opstellen en naar Ez zn baas sturen.
Ik raak mn loge niet meer kwijt man
Op een auto van 500 met 150 euro eigen risico? lijkt me niet zo verstandigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bij Ditzo iets van 50 euro kwijt zijn aan autoverzekeringals ik ook schade aan eigen bak meeverzeker en dat lijkt me verstandig.
Ik ken je langer dan vandaag ja. Maar soms heb ik ook niet door of je iets meent of niet. Gelukkig ken ik je ook goed genoeg om je dan even erop aan te spreken zonder dat er meteen een hele ruzie van komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Jij kent me, jij weet dat ik dat soort opmerkingen toch (bijna nooit) meen.... maar de rest niet.. daarom doe ik het minder
ohjee.... als dat soort dingen me boeien dan ben ik een echte fokker geworden he
Daaromquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan je best doen, het scheelt zijn baas redelijk wat reiskosten
O, bij een auto uit '99 zou ik 22 kwijt zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bij Ditzo iets van 50 euro kwijt zijn aan autoverzekeringals ik ook schade aan eigen bak meeverzeker en dat lijkt me verstandig.
Nee, wel een duurdere autoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op een auto van 500 met 150 euro eigen risico? lijkt me niet zo verstandig
Je hebt je auto George genoemd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben juist omhoog gegaan omdat ik George tegen een andere auto aanzette
Ja en mn vorige auto heette Barneyquote:
niet allemaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Je geeft echt om je FOK!vriendjes![]()
The end is near my dear
Ja maar Snuit is dan ook een enorme klootzakquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
niet allemaal!
Snuit bijvoorbeeld., bah wat heb ik een hekel aan die gast
Maar, we hebben juist net geleerd dat hij de inhoud van een enorme klootzak is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Snuit is dan ook een enorme klootzak
terecht, ik haat hem ook zo intens!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
niet allemaal!
Snuit bijvoorbeeld., bah wat heb ik een hekel aan die gast
Gelukkig, we zaten allemaal even in spanningquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn, m'n monitor viel uit. Niks aan de hand, hij doet het weer
Sting wat ben je weer scherp vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, we hebben juist net geleerd dat hij de inhoud van een enorme klootzak is.
en ik help je graag mee hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
terecht, ik haat hem ook zo intens!Als ik hem ooit eens op mijn pad tegenkom schop ik hem lens.. het ziekenhuis in.. wat zeg ik, het ziekenhuis door het mortuarium in!
Ik kijk Oprah, ze maken daar asperges klaar. Ik moest aan jou denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zit nu eigenlijk te wachten totdat iemand wat liefs zegt, maar ik heb het idee dat ik daar lang op kan wachten
ik heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zit nu eigenlijk te wachten totdat iemand wat liefs zegt, maar ik heb het idee dat ik daar lang op kan wachten
Dat mogelijkheid dat iemand iets liefs zegt uit eigen initiatief, heb je hier sowieso mee de nek omgedraaid. Goed bezig Snuitjequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb wel mooi gevloekt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig, we zaten allemaal even in spanning
Mooi, daar hou ik van, dan ga ik hardlopen. Aangezien hier alleen maar horken rondlopen die mij vanuit hun kleine teen hatenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Boooh, mooi weer de warmte inHet is me stervenskoud buiten en m'n tepels doen er zeer van
Veel plezierquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi, daar hou ik van, dan ga ik hardlopen. Aangezien hier alleen maar horken rondlopen die mij vanuit hun kleine teen haten
Loop zequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi, daar hou ik van, dan ga ik hardlopen. Aangezien hier alleen maar horken rondlopen die mij vanuit hun kleine teen haten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel bedekken en niet onbeschut naar buiten hangen hè!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Boooh, mooi weer de warmte inHet is me stervenskoud buiten en m'n tepels doen er zeer van
Oh, is dat het?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel bedekken en niet onbeschut naar buiten hangen hè!
quote:
Een wollen BH?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel bedekken en niet onbeschut naar buiten hangen hè!
ze was je al voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag even naar de Hunkemoller, eens zien of ze een leuk setje hebben hangen in mijn maat
Of zwarte-panter-pootjes.quote:
Ach, ik zit ook vast en vriendin van me is in een half jaar tijd twee keer verhuisd en een ander had ook ineens een mega-appartement. Word je vrolijk van ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me heeft een huisje, ik voel me een mix tussen blij voor hem en afgunst.
Ik neem aan dat dat normaal is gezien mn situatie
Wat zijn dat?quote:
Mjah ik gun het hem echt hoor. En het is gelukkig ook in een woonplaats waar ik niet wil wonen, ben er nu al te vaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, ik zit ook vast en vriendin van me is in een half jaar tijd twee keer verhuisd en een ander had ook ineens een mega-appartement. Word je vrolijk van ja.
Veel plezierquote:
heel normaal imoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me heeft een huisje, ik voel me een mix tussen blij voor hem en afgunst.
Ik neem aan dat dat normaal is gezien mn situatie
Dat dacht ik ook alquote:
Ja, dat kan niet anders natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van ons samen moeten wel helemaal perfect zijn.!
Ik neem wel een klapstoeltje meequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu weer aan het dagdromen over een eigen huisje.
Eerst ga ik naakt door MIJN huisje rennen, dan ga ik genieten. Feestje geven, een bring your own furniture feestje natuurlijk
Laat je die dan ook achterquote:
quote:
je bent naar the wall op en neer geweest?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
verdomme, net in een uur meer gedaan dan normaal in een hele dagals ik dit de rest van de week vast kan houden, krijg ik het project nog op tijd af ook
Oh joyquote:
Nou, ex was er wel even mee bezig... Heb maar niet teveel naar de techniek gevraagdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was het ook simpelweg stekkertje wisselen?
Een synoniem voor mijn handen.quote:
Ik heb hier nog wel wat kleding kasten staan, ze zijn oud en lelijk, maar onverwoestbaar. Een stuk of 3 gok ik. Moet ik ze apart houden? Ik heb ook een aanhanger te leen om ze te vervoeren.quote:
Ex heeft hem ingebouwd voor je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ex was er wel even mee bezig... Heb maar niet teveel naar de techniek gevraagd
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Nu wordt autorijden weer leuk
Ja dat vond ik ook heel lief van 'm. Het was vooral gedoe om die oude eruit te krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ex heeft hem ingebouwd voor je?
Goede zaak wel!
Zoals ik al tegen rip zei. Omdat ik geen idee heb hoe lang het gaat duren wil ik er nog geen ja op zeggen. Ik vind het heel lief natuurlijk. Tegen de tijd dat geef ik wel een gil dat ik dingen nodig heb en als je ze dan nog hebt staan wil ik ze vast wel. Maar apart houden hoeft echt niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat kleding kasten staan, ze zijn oud en lelijk, maar onverwoestbaar. Een stuk of 3 gok ik. Moet ik ze apart houden? Ik heb ook een aanhanger te leen om ze te vervoeren.
Usbstickies vol met muziek meequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker de ipod erop aansluiten
Waarom denk je dat ik een klapstoeltje meeneemquote:
Dat laat je ex doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ex was er wel even mee bezig... Heb maar niet teveel naar de techniek gevraagd
Dat verbaast me niks, maar ik val zowat van mn stoel johquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook heel lief van 'm. Het was vooral gedoe om die oude eruit te krijgen.
Hij stelde het zelf voor en met pa ziek en mijn ongeduld..quote:
Vintagequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog oude vintage-meuk tegenkomt op zolder hou ik me aanbevolen
Ik vind het heel lief van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor en met pa ziek en mijn ongeduld..
Diezelfde die hier 1x per 2 maanden komt om jou en de mannen hier de huid vol te schelden? Die ons graag allemaal in het echt een keer ontmoet? Die?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook heel lief van 'm. Het was vooral gedoe om die oude eruit te krijgen.
wel als je de bijbehorende "pinnetjes" niet meer hebt.. dan blijkt zo een radio goed vast te zittenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van hem.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat makkelijker mee de trein in dan een hoekbank?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een klapstoeltje meeneem
Zeker ook als je weet vanuit wat voor drijfveer hij het doet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, geen zolderquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Er staat bij m'n ouders in de garage een hele gave stoel. Je krijgt er alleen een enorm zere reet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vintage
Ik heb nog twee paar vintage schoenen, alleen zijn ze oerlelijk
Dat is de redenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat makkelijker mee de trein in dan een hoekbank?
Bewaren, als je later in die villa woont, kan die er staan mooi wezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat bij m'n ouders in de garage een hele gave stoel. Je krijgt er alleen een enorm zere reet vanHij heeft nog een tijdje op m'n kamer gestaan maar ik kon er echt niet lekker in zitten. Zo jammer, hij is ontzettend mooi.
Ik gun hem voor 1 keer het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker ook als je weet vanuit wat voor drijfveer hij het doet?
dus die zien we hier weer volgende week?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor en met pa ziek en mijn ongeduld..
Lijkt me wel een keer een streek, met 2 vrienden een bank formaat heul groot de trein in tillenquote:
En nutteloosquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bewaren, als je later in die villa woont, kan die er staan mooi wezen
Het staat niet in de weg, in de droge opslag. Anders gaat het de container in, wat best zonde is aangezien het nog goede kasten zijn. Dus mag er over een half jaar ook nog staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen rip zei. Omdat ik geen idee heb hoe lang het gaat duren wil ik er nog geen ja op zeggen. Ik vind het heel lief natuurlijk. Tegen de tijd dat geef ik wel een gil dat ik dingen nodig heb en als je ze dan nog hebt staan wil ik ze vast wel. Maar apart houden hoeft echt niet hoor
hoe oud is vintage?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Maakt het uit als je in een villa woont?quote:
Probeer het eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer een streek, met 2 vrienden een bank formaat heul groot de trein in tillen
Wel in oude spijkerbroek en foute hoodie hequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef Kreator het volgende:
Over villa's gesproken. Ik ga zo maar es langs de makelaar om mijn villa te gaan bekijken.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vraag het aan een Apple-fanboi en dan is een iPod van voor 2006 vintage
Daar heb je ook wel een punt.... ik zou er toch mee oppassen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
ik probeer toch echt zo normaal mogelijk met 'm om te gaan, vanwege kleine man..
Het is ook allemaal heel lastig en dubbel enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt.... ik zou er toch mee oppassen...
Ik wil geen villaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het uit als je in een villa woont?
Zelfs ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, dan heb ik gewoon vintage apple stuff
Het is maar een radio inbouwen, wat voor geks kan er gebeuren? Hij plaatst heus geen autobom of zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt.... ik zou er toch mee oppassen...
Lief!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het staat niet in de weg, in de droge opslag. Anders gaat het de container in, wat best zonde is aangezien het nog goede kasten zijn. Dus mag er over een half jaar ook nog staanSterker nog, als je al wat heb hier in de regio wat je krijgt maar niet kwijt kan, mag je t prima hier opslaan. Bij t kantoor hoort namelijk een flink aantal service ruimtes + opslag ruimtes. Dus ik zeg gewoon tegen mn collega dat ik er eentje pak, staat nu leeg/rotzooi die weg kan in.
Ik heb nog een mooie vintage Mac Classic in de kelder staan. Doet het nog prima. Mooi spul.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een originele Apple staan ergens. Eerste Mac model geloof ik.
En een Sillicon Graphics die wel wat waard is.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen villaZo zonde van al die ongebruikte ruimte. En dan moet ik weer iemand inhuren om het schoon te maken anders wordt het zo'n teringbende want ik prop waarschijnlijk toch elk hoekje vol met zooi.
Ik wil wel een vaatwasser en een droger
Ja ik snap zeker jouw redenatie... ik ben gewoon wat huiverig vanwege stalkex ervaringquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook allemaal heel lastig en dubbel enzo
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een radio inbouwen, wat voor geks kan er gebeuren? Hij plaatst heus geen autobom of zo
Toch?
Het risico bestaat dat hij daardoor weer gaat stalken, omdat het hem hoop heeft gegeven. In zo'n state of mind zoek je obsessief naar signalen dat het misschien weer goed kan komen en grijp je die altijd aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een radio inbouwen, wat voor geks kan er gebeuren? Hij plaatst heus geen autobom of zo
Toch?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik snap zeker jouw redenatie... ik ben gewoon wat huiverig vanwege stalkex ervaring
Eerder wat hij zich nu misschien gaat indenken.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch?
Shufflepuck.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie vintage Mac Classic in de kelder staan. Doet het nog prima. Mooi spul.
Ik ben verder wel heel duidelijk hoor. Maar ik snap jouw punt ook wel. Maar kleine man zei nog wel net hoe fijn hij het vond dat papa gewoon langs kon komen. 'Ik ben trots op je'quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het risico bestaat dat hij daardoor weer gaat stalken, omdat het hem hoop heeft gegeven. In zo'n state of mind zoek je obsessief naar signalen dat het misschien weer goed kan komen en grijp je die altijd aan.
Zolang hij je niet lastig valt en dat de kleine happy is en jij daardoor ook happy bent, is er natuurlijk niets aan de handquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben verder wel heel duidelijk hoor. Maar ik snap jouw punt ook wel. Maar kleine man zei nog wel net hoe fijn hij het vond dat papa gewoon langs kon komen. 'Ik ben trots op je'
Nuttige toevoeging.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb helemaal niks van Apple, nooit gehad ook
Ja alles voor kleine man hequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij je niet lastig valt en dat de kleine happy is en jij daardoor ook happy bent, is er natuurlijk niets aan de hand
In dat geval heb je altijd nog de politie en de rechterlijke machtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het risico bestaat dat hij daardoor weer gaat stalken, omdat het hem hoop heeft gegeven. In zo'n state of mind zoek je obsessief naar signalen dat het misschien weer goed kan komen en grijp je die altijd aan.
Dan ben je niet heel volwassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Eerder wat hij zich nu misschien gaat indenken.....
Dat is weer een goede zaak idd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar kleine man zei nog wel net hoe fijn hij het vond dat papa gewoon langs kon komen. 'Ik ben trots op je'
Dat dus. Dus voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij je niet lastig valt en dat de kleine happy is en jij daardoor ook happy bent, is er natuurlijk niets aan de hand
Mooi want dat zijn vaak juist de mensen waar je geen flikker aan hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval heb je altijd nog de politie en de rechterlijke macht
En ja, ik weet dat dit een heel makkelijk antwoord is.
[..]
Dan ben je niet heel volwassen
Sorry maar dat was hier al bewezen toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval heb je altijd nog de politie en de rechterlijke macht
En ja, ik weet dat dit een heel makkelijk antwoord is.
[..]
Dan ben je niet heel volwassen
Ik wel, een iPod, maar die is gewassen en doet het niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, toch welquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want dat zijn vaak juist de mensen waar je geen flikker aan hebt
slim een ipod wassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, een iPod, maar die is gewassen en doet het niet meer
En eerlijk gezegd, ik mis er niks aan
Ik ben blij met de mijnequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Het schijnt dat je dan een kutleven hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB zei dat hij zich beter is gaan gedragen, misschien leert ie ervan. Laten we het hopen, iig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar dat was hier al bewezen toch?
Te vaak van dichtbij meegemaakt dat je er dus niks aan hebt. Sorry babe. Die discussie ga ik niet eens starten met je. Als je wilt weten waarom ik er zo over denk wil ik je best een pm sturen met mijn ervaringen.quote:
Wij hebben nog 2 van die hele oude Macintosh PC's staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een originele Apple staan ergens. Eerste Mac model geloof ik.
En een Sillicon Graphics die wel wat waard is.
Nee, dat hoeft niet. Ik ken de ervaringen. Gelukkig geloof ik nog wel in onze rechterlijke machtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te vaak van dichtbij meegemaakt dat je er dus niks aan hebt. Sorry babe. Die discussie ga ik niet eens starten met je. Als je wilt weten waarom ik er zo over denk wil ik je best een pm sturen met mijn ervaringen.
Fijne avond babequote:
Mooi blijf dat geloof houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik ken de ervaringen. Gelukkig geloof ik nog wel in onze rechterlijke macht
Maandag weer naar schoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Er zit hier iemand heel hard te lachen om Tom&Jerry
Zo oud staat hier niks in de berging.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind spul uit de jaren 30 tot 50 wel mooi
Tom&Jerryquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Peu!!!!quote:
2500 toch? 250 is wel heel weinigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peu!!!!
Ik zie net op het nieuws dat er sowieso nog 250 telefooncellen in het straatbeeld blijven
Teveel van gehad toen ik voor een bepaalde FMCG organisatie werkte, kon je alles wat zij produceerden zoveel van eten/drinken als ik wildequote:
quote:
Chunky Monkeyquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb er pas nog een t-shirt van gekocht
[..]
het water loopt al in mijn mond
Heb nog heel veel meubels staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen rip zei. Omdat ik geen idee heb hoe lang het gaat duren wil ik er nog geen ja op zeggen. Ik vind het heel lief natuurlijk. Tegen de tijd dat geef ik wel een gil dat ik dingen nodig heb en als je ze dan nog hebt staan wil ik ze vast wel. Maar apart houden hoeft echt niet hoor
Vind jij, smaken verschillenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ooh en trouwens, ik snap al die heisa rondom B&J niet, want zo bijzonder is het helemaal niet
Ik vind ook wel eens ietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ooh en trouwens, ik snap al die heisa rondom B&J niet, want zo bijzonder vind ik het helemaal niet
Het is de enige die zulke bijzondere combi's hebben. Of ken jij nog meer merken die bananenijs met stukjes chocola en walnoot verkopen? Of aardbei en cookie dough?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ooh en trouwens, ik snap al die heisa rondom B&J niet, want zo bijzonder vind ik het helemaal niet
duhquote:
Ja zeg, da's niet mijn schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie samzz, elke keer als ik op youtube zit, staan de garden secrets me aan te staren.
Zo vanzelfsprekend is dat niet hoorquote:
Dat is wel bijzonder, maar ik vind het qua totale smaak en beleving nogal tegenvallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de enige die zulke bijzondere combi's hebben. Of ken jij nog meer merken die bananenijs met stukjes chocola en walnoot verkopen? Of aardbei en cookie dough?
Nee, maar ik dacht dat jij mijn pijn wel zou begrijpen. Dequote:
niet naar youtube gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jij mijn pijn wel zou begrijpen. Dewas voor youtube niet voor jou
Ik snap het niet meer, waarom mensen nog een iPod hebben. Zeker niet diegene met een telefoon met SD. Wat nu toch wel een groot gedeelte is. Er is denk ik nauwelijks nog iemand te vinden met iPod, zonder smartphone. En als je een smartphone hebt, waarom dan nog een apparaat bij je dragen wiens functies allemaal op je telefoon zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jij mijn pijn wel zou begrijpen. Dewas voor youtube niet voor jou
Volgens mij niet, wel stukjes brownie. Of haal ik ze nu door elkaar?quote:
Omdat de batterij van m'n telefoon niet zo best is en hij niet goed kan multitaskenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, waarom mensen nog een iPod hebben. Zeker niet diegene met een telefoon met SD. Wat nu toch wel een groot gedeelte is. Er is denk ik nauwelijks nog iemand te vinden met iPod, zonder smartphone. En als je een smartphone hebt, waarom dan nog een apparaat bij je dragen wiens functies allemaal op je telefoon zitten.
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de enige die zulke bijzondere combi's hebben. Of ken jij nog meer merken die bananenijs met stukjes chocola en walnoot verkopen? Of aardbei en cookie dough?
Jaahaa ik ga zo aan de ballen beginnenquote:
Dat denk ik... Chocolat fudge brownie of New York Super Fudge, in de laatste zitten walnotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel stukjes brownie. Of haal ik ze nu door elkaar?M'n zwager had van de zomer 3 potten gewonnen met de postcodeloterij, mocht ik ze hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |