quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van hem.
Gaat makkelijker mee de trein in dan een hoekbank?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een klapstoeltje meeneem
Zeker ook als je weet vanuit wat voor drijfveer hij het doet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van hem.
Sorry, geen zolderquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog oude vintage-meuk tegenkomt op zolder hou ik me aanbevolen
Er staat bij m'n ouders in de garage een hele gave stoel. Je krijgt er alleen een enorm zere reet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vintage
Ik heb nog twee paar vintage schoenen, alleen zijn ze oerlelijk
Dat is de redenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat makkelijker mee de trein in dan een hoekbank?
Bewaren, als je later in die villa woont, kan die er staan mooi wezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat bij m'n ouders in de garage een hele gave stoel. Je krijgt er alleen een enorm zere reet vanHij heeft nog een tijdje op m'n kamer gestaan maar ik kon er echt niet lekker in zitten. Zo jammer, hij is ontzettend mooi.
Ik gun hem voor 1 keer het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker ook als je weet vanuit wat voor drijfveer hij het doet?
dus die zien we hier weer volgende week?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor en met pa ziek en mijn ongeduld..
Lijkt me wel een keer een streek, met 2 vrienden een bank formaat heul groot de trein in tillenquote:
En nutteloosquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bewaren, als je later in die villa woont, kan die er staan mooi wezen
Het staat niet in de weg, in de droge opslag. Anders gaat het de container in, wat best zonde is aangezien het nog goede kasten zijn. Dus mag er over een half jaar ook nog staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen rip zei. Omdat ik geen idee heb hoe lang het gaat duren wil ik er nog geen ja op zeggen. Ik vind het heel lief natuurlijk. Tegen de tijd dat geef ik wel een gil dat ik dingen nodig heb en als je ze dan nog hebt staan wil ik ze vast wel. Maar apart houden hoeft echt niet hoor
hoe oud is vintage?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog oude vintage-meuk tegenkomt op zolder hou ik me aanbevolen
Maakt het uit als je in een villa woont?quote:
Probeer het eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer een streek, met 2 vrienden een bank formaat heul groot de trein in tillen
Wel in oude spijkerbroek en foute hoodie hequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef Kreator het volgende:
Over villa's gesproken. Ik ga zo maar es langs de makelaar om mijn villa te gaan bekijken.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vraag het aan een Apple-fanboi en dan is een iPod van voor 2006 vintage
Daar heb je ook wel een punt.... ik zou er toch mee oppassen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
ik probeer toch echt zo normaal mogelijk met 'm om te gaan, vanwege kleine man..
Het is ook allemaal heel lastig en dubbel enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt.... ik zou er toch mee oppassen...
Ik wil geen villaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het uit als je in een villa woont?
Zelfs ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, dan heb ik gewoon vintage apple stuff
Het is maar een radio inbouwen, wat voor geks kan er gebeuren? Hij plaatst heus geen autobom of zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt.... ik zou er toch mee oppassen...
Lief!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het staat niet in de weg, in de droge opslag. Anders gaat het de container in, wat best zonde is aangezien het nog goede kasten zijn. Dus mag er over een half jaar ook nog staanSterker nog, als je al wat heb hier in de regio wat je krijgt maar niet kwijt kan, mag je t prima hier opslaan. Bij t kantoor hoort namelijk een flink aantal service ruimtes + opslag ruimtes. Dus ik zeg gewoon tegen mn collega dat ik er eentje pak, staat nu leeg/rotzooi die weg kan in.
Ik heb nog een mooie vintage Mac Classic in de kelder staan. Doet het nog prima. Mooi spul.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een originele Apple staan ergens. Eerste Mac model geloof ik.
En een Sillicon Graphics die wel wat waard is.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil geen villaZo zonde van al die ongebruikte ruimte. En dan moet ik weer iemand inhuren om het schoon te maken anders wordt het zo'n teringbende want ik prop waarschijnlijk toch elk hoekje vol met zooi.
Ik wil wel een vaatwasser en een droger
Ja ik snap zeker jouw redenatie... ik ben gewoon wat huiverig vanwege stalkex ervaringquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook allemaal heel lastig en dubbel enzo
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een radio inbouwen, wat voor geks kan er gebeuren? Hij plaatst heus geen autobom of zo
Toch?
Het risico bestaat dat hij daardoor weer gaat stalken, omdat het hem hoop heeft gegeven. In zo'n state of mind zoek je obsessief naar signalen dat het misschien weer goed kan komen en grijp je die altijd aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar een radio inbouwen, wat voor geks kan er gebeuren? Hij plaatst heus geen autobom of zo
Toch?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik snap zeker jouw redenatie... ik ben gewoon wat huiverig vanwege stalkex ervaring
Eerder wat hij zich nu misschien gaat indenken.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch?
Shufflepuck.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie vintage Mac Classic in de kelder staan. Doet het nog prima. Mooi spul.
Ik ben verder wel heel duidelijk hoor. Maar ik snap jouw punt ook wel. Maar kleine man zei nog wel net hoe fijn hij het vond dat papa gewoon langs kon komen. 'Ik ben trots op je'quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het risico bestaat dat hij daardoor weer gaat stalken, omdat het hem hoop heeft gegeven. In zo'n state of mind zoek je obsessief naar signalen dat het misschien weer goed kan komen en grijp je die altijd aan.
Zolang hij je niet lastig valt en dat de kleine happy is en jij daardoor ook happy bent, is er natuurlijk niets aan de handquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben verder wel heel duidelijk hoor. Maar ik snap jouw punt ook wel. Maar kleine man zei nog wel net hoe fijn hij het vond dat papa gewoon langs kon komen. 'Ik ben trots op je'
Nuttige toevoeging.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb helemaal niks van Apple, nooit gehad ook
Ja alles voor kleine man hequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij je niet lastig valt en dat de kleine happy is en jij daardoor ook happy bent, is er natuurlijk niets aan de hand
In dat geval heb je altijd nog de politie en de rechterlijke machtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het risico bestaat dat hij daardoor weer gaat stalken, omdat het hem hoop heeft gegeven. In zo'n state of mind zoek je obsessief naar signalen dat het misschien weer goed kan komen en grijp je die altijd aan.
Dan ben je niet heel volwassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Eerder wat hij zich nu misschien gaat indenken.....
Dat is weer een goede zaak idd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar kleine man zei nog wel net hoe fijn hij het vond dat papa gewoon langs kon komen. 'Ik ben trots op je'
Dat dus. Dus voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang hij je niet lastig valt en dat de kleine happy is en jij daardoor ook happy bent, is er natuurlijk niets aan de hand
Mooi want dat zijn vaak juist de mensen waar je geen flikker aan hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval heb je altijd nog de politie en de rechterlijke macht
En ja, ik weet dat dit een heel makkelijk antwoord is.
[..]
Dan ben je niet heel volwassen
Sorry maar dat was hier al bewezen toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval heb je altijd nog de politie en de rechterlijke macht
En ja, ik weet dat dit een heel makkelijk antwoord is.
[..]
Dan ben je niet heel volwassen
Ik wel, een iPod, maar die is gewassen en doet het niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, toch welquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want dat zijn vaak juist de mensen waar je geen flikker aan hebt
slim een ipod wassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, een iPod, maar die is gewassen en doet het niet meer
En eerlijk gezegd, ik mis er niks aan
Ik ben blij met de mijnequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Het schijnt dat je dan een kutleven hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB zei dat hij zich beter is gaan gedragen, misschien leert ie ervan. Laten we het hopen, iig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar dat was hier al bewezen toch?
Te vaak van dichtbij meegemaakt dat je er dus niks aan hebt. Sorry babe. Die discussie ga ik niet eens starten met je. Als je wilt weten waarom ik er zo over denk wil ik je best een pm sturen met mijn ervaringen.quote:
Wij hebben nog 2 van die hele oude Macintosh PC's staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog een originele Apple staan ergens. Eerste Mac model geloof ik.
En een Sillicon Graphics die wel wat waard is.
Nee, dat hoeft niet. Ik ken de ervaringen. Gelukkig geloof ik nog wel in onze rechterlijke machtquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te vaak van dichtbij meegemaakt dat je er dus niks aan hebt. Sorry babe. Die discussie ga ik niet eens starten met je. Als je wilt weten waarom ik er zo over denk wil ik je best een pm sturen met mijn ervaringen.
Fijne avond babequote:
Mooi blijf dat geloof houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik ken de ervaringen. Gelukkig geloof ik nog wel in onze rechterlijke macht
Maandag weer naar schoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Er zit hier iemand heel hard te lachen om Tom&Jerry
Zo oud staat hier niks in de berging.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind spul uit de jaren 30 tot 50 wel mooi
Tom&Jerryquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
Peu!!!!quote:
2500 toch? 250 is wel heel weinigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peu!!!!
Ik zie net op het nieuws dat er sowieso nog 250 telefooncellen in het straatbeeld blijven
Teveel van gehad toen ik voor een bepaalde FMCG organisatie werkte, kon je alles wat zij produceerden zoveel van eten/drinken als ik wildequote:
quote:
Chunky Monkeyquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb er pas nog een t-shirt van gekocht
[..]
het water loopt al in mijn mond
Heb nog heel veel meubels staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen rip zei. Omdat ik geen idee heb hoe lang het gaat duren wil ik er nog geen ja op zeggen. Ik vind het heel lief natuurlijk. Tegen de tijd dat geef ik wel een gil dat ik dingen nodig heb en als je ze dan nog hebt staan wil ik ze vast wel. Maar apart houden hoeft echt niet hoor
Vind jij, smaken verschillenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ooh en trouwens, ik snap al die heisa rondom B&J niet, want zo bijzonder is het helemaal niet
Ik vind ook wel eens ietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ooh en trouwens, ik snap al die heisa rondom B&J niet, want zo bijzonder vind ik het helemaal niet
Het is de enige die zulke bijzondere combi's hebben. Of ken jij nog meer merken die bananenijs met stukjes chocola en walnoot verkopen? Of aardbei en cookie dough?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ooh en trouwens, ik snap al die heisa rondom B&J niet, want zo bijzonder vind ik het helemaal niet
duhquote:
Ja zeg, da's niet mijn schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie samzz, elke keer als ik op youtube zit, staan de garden secrets me aan te staren.
Zo vanzelfsprekend is dat niet hoorquote:
Dat is wel bijzonder, maar ik vind het qua totale smaak en beleving nogal tegenvallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de enige die zulke bijzondere combi's hebben. Of ken jij nog meer merken die bananenijs met stukjes chocola en walnoot verkopen? Of aardbei en cookie dough?
Nee, maar ik dacht dat jij mijn pijn wel zou begrijpen. Dequote:
niet naar youtube gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jij mijn pijn wel zou begrijpen. Dewas voor youtube niet voor jou
Ik snap het niet meer, waarom mensen nog een iPod hebben. Zeker niet diegene met een telefoon met SD. Wat nu toch wel een groot gedeelte is. Er is denk ik nauwelijks nog iemand te vinden met iPod, zonder smartphone. En als je een smartphone hebt, waarom dan nog een apparaat bij je dragen wiens functies allemaal op je telefoon zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat jij mijn pijn wel zou begrijpen. Dewas voor youtube niet voor jou
Volgens mij niet, wel stukjes brownie. Of haal ik ze nu door elkaar?quote:
Omdat de batterij van m'n telefoon niet zo best is en hij niet goed kan multitaskenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, waarom mensen nog een iPod hebben. Zeker niet diegene met een telefoon met SD. Wat nu toch wel een groot gedeelte is. Er is denk ik nauwelijks nog iemand te vinden met iPod, zonder smartphone. En als je een smartphone hebt, waarom dan nog een apparaat bij je dragen wiens functies allemaal op je telefoon zitten.
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is de enige die zulke bijzondere combi's hebben. Of ken jij nog meer merken die bananenijs met stukjes chocola en walnoot verkopen? Of aardbei en cookie dough?
Jaahaa ik ga zo aan de ballen beginnenquote:
Dat denk ik... Chocolat fudge brownie of New York Super Fudge, in de laatste zitten walnotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wel stukjes brownie. Of haal ik ze nu door elkaar?M'n zwager had van de zomer 3 potten gewonnen met de postcodeloterij, mocht ik ze hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |