Meer info aubquote:
Gaat dat over swaffelen? Vind je hem daarom zo goed?quote:
Nee, gewoon nee.quote:
Ik pas goed op, Snuit. Vrees niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. laat je niet tricken he..
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..quote:
sinds kort?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg je nu he. Ze heeft sinds koort haar boobs laten enlargen.
Duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sinds kort?jij loopt achter mien jong!
Hoe durven zequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dingen zitten gewoon tegen, net of ze mij moeten hebben deze week
details via pm verkrijgbaar
Zo lief van je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..
Kijk dat is pas een binnenkomerquote:
Rivalleermomentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
let op hoe we dat doen.....
"zal wel karma zijn"
en we kunnen er weer mee leven
Ik vind het een beetje zinloze post eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een binnenkomer
quote:
Sarcasme, herken hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zinloze post eigenlijk
ik vind hem slecht, terwijl ik niet persé iets tegen haar muziek heb (don't hold this against me people)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen Toxic, geef ik direct toe, maar voor Britney's doen, is hij lekker
Tsja.. Ik kan erquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zeurt, het is DR34M3Rquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg je nu he. Ze heeft sinds kort haar boobs laten enlargen.
Ja, maar jij weet datquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zeurt, het is DR34M3Rdie mag dat!
Zeg, als Q me al niet aan kan...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..
Je vergat een o of eeuuh eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja.. Ik kan er![]()
k niks aan doen dat er weinig anders uit k
mt dan dat...
Zeg je nu dat ik het slappe aftreksel van Q. ben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, als Q me al niet aan kan...
DR34M3R is een irritante aandachtshoer, die mag dat juist niet en doet het veel te veelquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zeurt, het is DR34M3Rdie mag dat!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik het slappe aftreksel van Q. ben?
Nuut.quote:
Jij bent een plasje kwaksel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik het slappe aftreksel van Q. ben?
*krak*quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DR34M3R is een irritante aandachtshoer, die mag dat juist niet en doet het veel te veel
Nuut. Die moest nietquote:
Of allemaal of geen van allen.quote:
je ontkent het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw eigen woorden hoor!
Wel Q-kwakselquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nothing more, nothing less.
quote:
Doe dat dan eens!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik vergelijkend warenonderzoek heb verricht, weet ik meer.
Alles of Nietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Of allemaal of geen van allen.
Niet de 1 wel en de ander niet.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hart breekt omdat iemand er eens wat anders op reageert?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles of Niets
Ik hou van die instelling
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
welke bank en rekening vorm? Ik heb een hele tijd bij de abn op de afdeling gewerkt die die daar over gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
Rabo? Dan kunnen er binnenkort geen AI's meer worden afgeschreven. Gotta love it!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
een oe is anders dan een o... Daar hoef ik niet van ge gapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of allemaal of geen van allen.
Niet de 1 wel en de ander niet.
Niet abnquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke bank en rekening vorm? Ik heb een hele tijd bij de abn op de afdeling gewerkt die die daar over gaat.
Ik heb nog iets dat uit elkaar getrokken moet worden, daar wil ik je best voor betalenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat weet ik ook wel.
Slechte smoesquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een oe is anders dan een o... Daar hoef ik niet van ge gapen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rabo? Dan kunnen er binnenkort geen AI's meer worden afgeschreven. Gotta love it!
tsja. Ik zei toch al dat ik niet helder benquote:
maakt niet uit, de risico beperkende maatregelen van de diverse banken zijn 95% gelijk.quote:
Joe voor de deur?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef STING het volgende:
Oh noes, nu zie ik ook alleenstaande papa's
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog iets dat uit elkaar getrokken moet worden, daar wil ik je best voor betalen
Ja en ze kunnen nog zo boos doen, ik kan geen 77 euro toverenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maakt niet uit, de risico beperkende maatregelen van de diverse banken zijn 95% gelijk.
kommop, je bent toch geen hoer? zoiets zou ik ook nooit insinueren.. echt niet!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
kommop, je bent toch geen hoer? zoiets zou ik ook nooit insinueren.. echt niet!
een auto, maar ik heb er geen zin in
Snap ik, zorg iig dat je 1x 48u positief blijft staan, dan houdt het eventjes op. Tot die tijd zul je 1x/week een brief ontvangen, na een maand of 2 zullen ze diensten gaan blokkeren, meestal begint het pinnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen nog zo boos doen, ik kan geen 77 euro toveren
Oude omaatjes beroven op straat!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ze kunnen nog zo boos doen, ik kan geen 77 euro toveren
Ja maar dat lukt ook wel, als mijn loon gestort wordt straks. Maar dat duurt nog even.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, zorg iig dat je 1x 48u positief blijft staan, dan houdt het eventjes op. Tot die tijd zul je 1x/week een brief ontvangen, na een maand of 2 zullen ze diensten gaan blokkeren, meestal begint het pinnen
Jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! Blokkade van 3 maanden. Ik heb per direct die teringbank opgezegd, blokkeer dan mijn pas ofzo, mongolenquote:
Tja, die luxe heb ik al helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker! Blokkade van 3 maanden. Ik heb per direct die teringbank opgezegd, blokkeer dan mijn pas ofzo, mongolen
Je kan ze even bellen, dan zullen de RBM gestopt/niet toegepast worden, maar de brieven gaan automatisch en kunnen niet gestopt worden, omdat die noodzakelijk zijn voor een eventueel juridisch vervolg traject. Telefonisch contact met ze houden regelmatig zorgt ervoor dat er niks zal gebeuren verder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt ook wel, als mijn loon gestort wordt straks. Maar dat duurt nog even.
ik moet nog wel onderdelen kunnen verkopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg agressie voor, kom maar op!
Bij de Rabo begon het met AI's. 3 maanden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
Snap ik, zorg iig dat je 1x 48u positief blijft staan, dan houdt het eventjes op. Tot die tijd zul je 1x/week een brief ontvangen, na een maand of 2 zullen ze diensten gaan blokkeren, meestal begint het pinnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ze even bellen, dan zullen de RBM gestopt/niet toegepast worden, maar de brieven gaan automatisch en kunnen niet gestopt worden, omdat die noodzakelijk zijn voor een eventueel juridisch vervolg traject. Telefonisch contact met ze houden regelmatig zorgt ervoor dat er niks zal gebeuren verder.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Jahklopt, JoebravoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch?![]()
Dat komt pas als je meer dan 3 maanden niet betaald en niks van je laat horen en/of niet aan je gemaakte afspraken houdt. (bij de abn) RBM worden namelijk altijd handmatig gedaan daar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij de Rabo begon het met AI's. 3 maanden.
'yo mamaquote:
Die luxe had ik toen eigenlijk ook niet, maar papa wilde mij wel helpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Tja, die luxe heb ik al helemaal niet![]()
FML!
Ja, je gaat ze vertellen wanneer je salaris komt, dat het probleem dan is opgelost. Iemand gaat dan op je bij/afschrijvingen kijken (doen ze nu toch elke week) om te zien of je de waarheid spreekt en noteert dan de afspraak. Hou je je daar aan, zal er niks gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet in godsnaam zeggen? Hallo, ik ben een arme stumpert, heb meelij
Ja nee, da's geen optiequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die luxe had ik toen eigenlijk ook niet, maar papa wilde mij wel helpen(Waarom denk je dat ik die blokkade kreeg?
) Niet omdat ik zoveel winkelde hoor
Daten deed ik bij mij thuis, dan koste het niet zoveel
Hoeft niet, de meeste mensen op die afdeling zijn heel meelevend, anders om iemand anders vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zin om even heel hard te gaan huilen
Nee maar dat zegt Johnny Bravo welquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
zo heet die joejoe "van je" toch hier?
oh en een "knuffel" niet huilen
quote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet in godsnaam zeggen? Hallo, ik ben een arme stumpert, heb meelij
Ja mijn loon wordt sowieso elke maand gestort he...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, je gaat ze vertellen wanneer je salaris komt, dat het probleem dan is opgelost. Iemand gaat dan op je bij/afschrijvingen kijken (doen ze nu toch elke week) om te zien of je de waarheid spreekt en noteert dan de afspraak. Hou je je daar aan, zal er niks gebeuren
Dat is niet waar, ik kwam gewoon elke maand netjes boven nul, maar kwam ook iedere maand weer onder dat krediet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
Dat komt pas als je meer dan 3 maanden niet betaald en niks van je laat horen en/of niet aan je gemaakte afspraken houdt. (bij de abn) RBM worden namelijk altijd handmatig gedaan daar.
911, there is a handsome guy in my house!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar dat zegt Johnny Bravo wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |