Vanmorgen viel ik nog bijna omquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar al iets beter dan gister of nog steeds 'als ik opsta val ik om' ziek?
Op Hunkemoller.nl staat een how toquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat je je vrouwelijke medemens dan wel eens mag voorzien van een Youtube tutorial
Aww de winkel waar ze beweren dat ik mijn boobs met gemak in een B cupje zal krijgenquote:
Een winkel staat niet gelijk aan een heel ketenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww de winkel waar ze beweren dat ik mijn boobs met gemak in een B cupje zal krijgen![]()
Ik zoek wel een andere how to dan
Met die methode heb ik dus wel een maat kleiner. En daar zijn ze het dan bij de Hunkemöller weer niet mee eensquote:
Hangenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik zat even te gluren stiekem, zegt kleine man 'je borsten hangen goed hoor mam'
Begin je nu ook al te spammen net als Graseterquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef rival het volgende:
Datesome1.com, iets meer dan alleen daten!
quote:
Ik vind het personeel van de hunkemoller echt 3 keer niks en dat baseer ik niet op ervaringen in 1 winkel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een winkel staat niet gelijk aan een heel keten
Ik word altijd keurig geholpen door de dames
Ik was een beetje blij dat ik geen single mannen hoefde te daten van de bannerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Begin je nu ook al te spammen net als Graseter
Of BMW's kopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was een beetje blij dat ik geen single mannen hoefde te daten van de banner
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was een beetje blij dat ik geen single mannen hoefde te daten van de banner
Mja, voor mij klopt hij gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met die methode heb ik dus wel een maat kleiner. En daar zijn ze het dan bij de Hunkemöller weer niet mee eens
"Jij hebt echt een grotere maat nodig hoor!"
Inderdaad, zo'n verkoopster weet altijd precies dat als de ene past van een bepaald merk, welke maten je dan van andere merken moet hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar dan verschilt het nog per merk en winkel
Mrs. Thatcherquote:
die kreeg ik dus eerst... nu een wat op het oog normale datesite isquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mag chatten en daten met alleenstaande papa's
![]()
![]()
het is toch echt te triest eigenlijk
Mijn maat is gewoon raarquote:
Je hebt mn nummer toch al?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
die kreeg ik dus eerst... nu een wat op het oog normale datesite is
wacht.. nu ik dit typ zie ik de volgende banner... chatten en daten met volslanke mensen, maatjemeer-match.nl
In dat geval kun je moeilijk Hunkemoller de schuld geven hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn maat is gewoon raar
En nu ga ik weer proberen te slapen![]()
Pff, je lijkt m'n kat wel. Dan weer naar binnen, dan weer naar buiten, dan weer naar binnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn maat is gewoon raar
En nu ga ik weer proberen te slapen![]()
Maart weet ik niet.... weet ook niet wanneer ik precies van de pillen af kan....quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
De Iron lady, dat wordt je toch pas in maart weer?
Ik wil ook banners! Stom abonnement!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
wacht.. nu ik dit typ zie ik de volgende banner... chatten en daten met volslanke mensen, maatjemeer-match.nl
Dat heb ik ook. De ene keer staat er wel iets, de andere keer nietquote:
Banners zijn leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil ook banners! Stom abonnement!!
Niet eens, die huisgenoot is gisteren weggegaanquote:
Hier dus eigenlijk nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. De ene keer staat er wel iets, de andere keer niet
Tuurlijk, schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Als ik eeuwig single blijf, is het dus de schuld van de banner!
Dat kan toch niet met jouw boobiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik post hier nu... vandaar die dikke bannersquote:
Hier ook meer niet dan welquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens, die huisgenoot is gisteren weggegaan
[..]
Hier dus eigenlijk nooit
quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Had ik je al gedag gezegd vandaag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja ik heb nu bigger boobs he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |