Gaat dat over swaffelen? Vind je hem daarom zo goed?quote:
Nee, gewoon nee.quote:
Ik pas goed op, Snuit. Vrees niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. laat je niet tricken he..
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..quote:
sinds kort?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg je nu he. Ze heeft sinds koort haar boobs laten enlargen.
Duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sinds kort?jij loopt achter mien jong!
Hoe durven zequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dingen zitten gewoon tegen, net of ze mij moeten hebben deze week
details via pm verkrijgbaar
Zo lief van je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..
Kijk dat is pas een binnenkomerquote:
Rivalleermomentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
let op hoe we dat doen.....
"zal wel karma zijn"
en we kunnen er weer mee leven
Ik vind het een beetje zinloze post eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een binnenkomer
quote:
Sarcasme, herken hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zinloze post eigenlijk
ik vind hem slecht, terwijl ik niet persé iets tegen haar muziek heb (don't hold this against me people)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen Toxic, geef ik direct toe, maar voor Britney's doen, is hij lekker
Tsja.. Ik kan erquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zeurt, het is DR34M3Rquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg je nu he. Ze heeft sinds kort haar boobs laten enlargen.
Ja, maar jij weet datquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zeurt, het is DR34M3Rdie mag dat!
Zeg, als Q me al niet aan kan...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..
Je vergat een o of eeuuh eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja.. Ik kan er![]()
k niks aan doen dat er weinig anders uit k
mt dan dat...
Zeg je nu dat ik het slappe aftreksel van Q. ben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, als Q me al niet aan kan...
DR34M3R is een irritante aandachtshoer, die mag dat juist niet en doet het veel te veelquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zeurt, het is DR34M3Rdie mag dat!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik het slappe aftreksel van Q. ben?
Nuut.quote:
Jij bent een plasje kwaksel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik het slappe aftreksel van Q. ben?
*krak*quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DR34M3R is een irritante aandachtshoer, die mag dat juist niet en doet het veel te veel
Nuut. Die moest nietquote:
Of allemaal of geen van allen.quote:
je ontkent het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zijn jouw eigen woorden hoor!
Wel Q-kwakselquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nothing more, nothing less.
quote:
Doe dat dan eens!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik vergelijkend warenonderzoek heb verricht, weet ik meer.
Alles of Nietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Of allemaal of geen van allen.
Niet de 1 wel en de ander niet.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hart breekt omdat iemand er eens wat anders op reageert?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alles of Niets
Ik hou van die instelling
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
welke bank en rekening vorm? Ik heb een hele tijd bij de abn op de afdeling gewerkt die die daar over gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Stomme bank. Stond pas zo gruwelijk teveel rood toch, inmiddels alweer aangevuld, maar ja, nu weer iets eroverheen. Sturen ze een nare brief dat ik nog steeds teveel rood sta
Ja dat weet ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |