oe vies afwaswaterquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs een keer de kots van mn zoon met mn handen opgevangen
Ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is echt goor hoor! Gadverdamme. Maar ik heb ook een hekel aan handen wassen, want ik krijg nooit mijn handen helemaal droog ofzo (tussen de vingers nog water enz) en dat vind ik ook goor
Ja die immuniteit is nu wel weg hoor. Als hij nu gaat kotsen doe ik gewoon mee met hemquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geweldig hoe immuun je daarvoor wordt he!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Tally het volgende:
Zo terug van boodschappen doen. Ik kon wel even snel op de fiets WANT HET WAS TOCH DROOG.
Was jaToen ik op de fiets zat natuurlijk niet. En harder fietsen ging niet want er zit iets in de weg
Zeiknat thuis komenEn helemaal koud!
Warm douchenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Tally het volgende:
Zo terug van boodschappen doen. Ik kon wel even snel op de fiets WANT HET WAS TOCH DROOG.
Was jaToen ik op de fiets zat natuurlijk niet. En harder fietsen ging niet want er zit iets in de weg
Zeiknat thuis komenEn helemaal koud!
Ik niet, ik kan alles hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die immuniteit is nu wel weg hoor. Als hij nu gaat kotsen doe ik gewoon mee met hem
Ja genoeg nuquote:
Oh dus samen lekker vies worden zit er ook al niet in?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me al vies als ik er aan denk, boehoehoe! [ afbeelding ].
Als ie ziek is komt ie naar me toe: mama we gaan weer samen kotsen, ik ben zo misselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan alles hebben.
sinds vandaag weet ik dat dat blijkbaar erg lastig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je handen af te spoelen en te drogen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n kamer een beetje gefatsoeneerd en vraag me nu af wat ik met een hamer moest...
Iets met dronken en kinky ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n kamer een beetje gefatsoeneerd en vraag me nu af wat ik met een hamer moest...
Samen vies wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus samen lekker vies worden zit er ook al niet in?
Dat andreaskruis kwam als bouwpakketquote:
Mannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
sinds vandaag weet ik dat dat blijkbaar erg lastig is
dat wij dat gewoon kunnen
Dan ken je Samzz nog niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zweepjes snap ik dan nog, maar een hamer?
Dat is wel heel erg kinky
Nou, hij lag onder een stapel papieren...quote:
Ik word toch niet dronken, lieve Stingquote:
Mja daar heb ik dus geen zin in, wilde in bad. Maar daarna moet ik me weer aankleden want vanavond naar het babygesticht (lees zwangerschapsgym).quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat andreaskruis kwam als bouwpakket
En dan zijn ze eindelijk droog, voelen ze ook droog!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja!
En dan de hele tijd een raar gevoel aan je handen. Of als je pech hebt hebben ze zeep die jeukt ofzo.
Ik was zo blij toen ik bij snuit zwitsal zeep zag staan
Blijkbaar heb jij er geen last van als je handen nog een beetje nat zijn. Ik vind dat bloedirritantquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je handen af te spoelen en te drogen
Dat je je het niet kan herinneren, is een ander verhaal, lieve Samzquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hij lag onder een stapel papieren...
[..]
Ik word toch niet dronken, lieve Sting
Natte kleding aan houden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja daar heb ik dus geen zin in, wilde in bad. Maar daarna moet ik me weer aankleden want vanavond naar het babygesticht (lees zwangerschapsgym).
Dus ik houd mijn kleding maar even aan anders heb ik geen zin meer (alsof ik die wel heb) om weg te gaan straks
En met NYE?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, hij lag onder een stapel papieren...
[..]
Ik word toch niet dronken, lieve Sting
Ja ja lesje geleerd enzquote:
Ja zo'n trekkend gevoelquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan zijn ze eindelijk droog, voelen ze ook droog!
Ik kan me alles herinnerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je je het niet kan herinneren, is een ander verhaal, lieve Samz
Ook toen niet.quote:
Mijn handen zijn gewoon droog hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan zijn ze eindelijk droog, voelen ze ook droog!
[..]
Blijkbaar heb jij er geen last van als je handen nog een beetje nat zijn. Ik vind dat bloedirritant
wat langer de handdoek in je handen hebben, of je ringen afdoenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Blijkbaar heb jij er geen last van als je handen nog een beetje nat zijn. Ik vind dat bloedirritant
quote:
Ik ben heel goed in het maken van uitzonderingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus samen lekker vies worden zit er ook al niet in?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in het maken van uitzonderingen.
Ik heb mijn spijkerbroek al uitgedaan, daarmee ga ik niet op mijn bank zittenquote:
Met jou altijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He skatje, ga je mee, lekker vies worden?
Ga dan meteen lekker douchen. Ik zou wel lekker onder de douche willen nu, bij voorkeur met een mooie damequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb mijn spijkerbroek al uitgedaan, daarmee ga ik niet op mijn bank zitten
Al verknal ik er niets aanwant ik zag gister dat er aan de onderkant wat hout uit stak
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. laat je niet tricken he..
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat poeder wat erin zit komt vaak naar buitenin je gehaktballen
![]()
Meer info aubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |