Dat poeder wat erin zit komt vaak naar buitenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak miss...
Dan borstelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af![]()
Nou is 2 dagen misschien wel overdreven maar toch. Wel lang nog. En dat is bah
Leker dier van plezierquote:
Mijn moeder konn mij vroeger op het strand op een handdoek zetten, zelf 4 keer het kanaal overzwemmen en dan was ik dus echt niet van mn handdoek gekomen want bah vieze zand aan mn handen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef STING het volgende:
Q, wanneer heeft MissB weer een gaatje?
Dat laatste snap ik niet, de rest neigt naar een fobie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder konn mij vroeger op het strand op een handdoek zetten, zelf 4 keer het kanaal overzwemmen en dan was ik dus echt niet van mn handdoek gekomen want bah vieze zand aan mn handen.
Als ik als klein hupsje een boterham met hagelslag at en er kwam een hagelslagje op mn vinger sloeg ik alarm.
En waag het eens om te vragen of ik mn handen in in een wasbak waar al vaat van 2 dagen en een laag vies water in staat.![]()
Nee ik ben niet de makkelijkste
Haha, mijn broertje is er ook zo 1.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder konn mij vroeger op het strand op een handdoek zetten, zelf 4 keer het kanaal overzwemmen en dan was ik dus echt niet van mn handdoek gekomen want bah vieze zand aan mn handen.
Als ik als klein hupsje een boterham met hagelslag at en er kwam een hagelslagje op mn vinger sloeg ik alarm.
En waag het eens om te vragen of ik mn handen in in een wasbak waar al vaat van 2 dagen en een laag vies water in staat.![]()
Weet je hoe vies dat isquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet, de rest neigt naar een fobie.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een leuk liedje
Ah, je zit nog in de ontkenningsfase. Vrees niet, dat gaat wel over.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, er zijn grenzen, zelfs voor Q!
quote:
niks wat zeep er niet af krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe vies dat is![]()
Bah iel.
Doet me denken aan Leo in The Aviator.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe van Britney leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een leuk liedje
Ik vind Rob de Nijs dus echt niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zong t al vanaf mn 10e ofso mee, snapte later pas wat ik zong
kon t uit volleborst zingen toen ik naar z'n concert ging (was ik 12 ofso)
Ja maar ja maar ja maarquote:
Ik heb t over de versie van Boudewijn de Grootquote:
Spam hem nog eens, zal ik hem eens luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe van Britney leuk
Ik ken het niet en heb niet echt het idee dat ik wat mis.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boudewijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t over de versie van Boudewijn de Groot
Nieuwe? Wat mis ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
oe vies water op mijn hand, dat spoelt er niet af als ik daarna de kraan aan zetquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe vies dat is![]()
Bah iel.
quote:
Tsja, ik moet ook de kattenbak wel eens schoonmaken en vind t heerlijk om vlees ed te marineren. En dat gaat echt makkelijker met je handen dan met kwastjes oidquote:
Ben ik ook geen fan vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
He's backquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
oe vies water op mijn hand, dat spoelt er niet af als ik daarna de kraan aan zet
Ik haat koken en heb geen katquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik moet ook de kattenbak wel eens schoonmaken en vind t heerlijk om vlees ed te marineren. En dat gaat echt makkelijker met je handen dan met kwastjes oid
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
SPOILERS!!!!SPOILER: ranzigheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Met gemakquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
Nu vraag ik me toch af hoe Huppel ooit spuitluiers heeft overleefd
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak![]()
Zelfs een keer de kots van mn zoon met mn handen opgevangen
Ik over die van Rob de Nijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
SPOILERS!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak![]()
Dat is echt goor hoor! Gadverdamme. Maar ik heb ook een hekel aan handen wassen, want ik krijg nooit mijn handen helemaal droog ofzo (tussen de vingers nog water enzquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef rival het volgende:
oe vies water op mijn hand, dat spoelt er niet af als ik daarna de kraan aan zet
Maakt opzich niet zo uit, ware het dat ik niet bij een concert van Rob de Nijs ben geweestquote:
Maar gehakt is viesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met gemak![]()
quote:
En dat ook gewoon tijdens het eten he, bord wegzetten, kots opvangen, kind helpen, handen wassen gewoon verder etenquote:
Dat is niet van mn kindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |