Geweldig hoe immuun je daarvoor wordt he!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En dat ook gewoon tijdens het eten he, bord wegzetten, kots opvangen, kind helpen, handen wassen gewoon verder eten
quote:
oe vies afwaswaterquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Zelfs een keer de kots van mn zoon met mn handen opgevangen
Ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is echt goor hoor! Gadverdamme. Maar ik heb ook een hekel aan handen wassen, want ik krijg nooit mijn handen helemaal droog ofzo (tussen de vingers nog water enz) en dat vind ik ook goor
Ja die immuniteit is nu wel weg hoor. Als hij nu gaat kotsen doe ik gewoon mee met hemquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geweldig hoe immuun je daarvoor wordt he!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Tally het volgende:
Zo terug van boodschappen doen. Ik kon wel even snel op de fiets WANT HET WAS TOCH DROOG.
Was jaToen ik op de fiets zat natuurlijk niet. En harder fietsen ging niet want er zit iets in de weg
Zeiknat thuis komenEn helemaal koud!
Warm douchenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Tally het volgende:
Zo terug van boodschappen doen. Ik kon wel even snel op de fiets WANT HET WAS TOCH DROOG.
Was jaToen ik op de fiets zat natuurlijk niet. En harder fietsen ging niet want er zit iets in de weg
Zeiknat thuis komenEn helemaal koud!
Ik niet, ik kan alles hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die immuniteit is nu wel weg hoor. Als hij nu gaat kotsen doe ik gewoon mee met hem
Ja genoeg nuquote:
Oh dus samen lekker vies worden zit er ook al niet in?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik voel me al vies als ik er aan denk, boehoehoe! [ afbeelding ].
Als ie ziek is komt ie naar me toe: mama we gaan weer samen kotsen, ik ben zo misselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan alles hebben.
sinds vandaag weet ik dat dat blijkbaar erg lastig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om je handen af te spoelen en te drogen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n kamer een beetje gefatsoeneerd en vraag me nu af wat ik met een hamer moest...
Iets met dronken en kinky ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n kamer een beetje gefatsoeneerd en vraag me nu af wat ik met een hamer moest...
Samen vies wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus samen lekker vies worden zit er ook al niet in?
Dat andreaskruis kwam als bouwpakketquote:
Mannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
sinds vandaag weet ik dat dat blijkbaar erg lastig is
dat wij dat gewoon kunnen
Dan ken je Samzz nog niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zweepjes snap ik dan nog, maar een hamer?
Dat is wel heel erg kinky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |