Kop op, gewoon even bellen en aangeven wanneer je salaris gestort word en dat dan alles opgelost word.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zin om even heel hard te gaan huilen
Ja? Het loopt dus weer helemaal gesmeerd dus (hehehe)?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Met mijn nieuwe salaris zit dat wel goed
Nee geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geldquote:
Die heb ik alquote:
En dat is dus exact mijn probleem...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik kwam gewoon elke maand netjes boven nul, maar kwam ook iedere maand weer onder dat krediet.
Vaag, bij de abn zou er dan niks gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik kwam gewoon elke maand netjes boven nul, maar kwam ook iedere maand weer onder dat krediet.
Klopt, maar ze willen gewoon dat je belt, zodat ze weten hoe het er voor staat, of dat het iets concequents is, of tijdelijk, etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja mijn loon wordt sowieso elke maand gestort he...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kop op, gewoon even bellen en aangeven wanneer je salaris gestort word en dat dan alles opgelost word.
Vaak hebben ze daar wek begrip voor, je bent echt niet de enige die af en toe moeilijk zit met geld in deze tijd.
Wat kan Huppel daar nou aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets ze gaat overleggen met de administratie. En of ik mijn limiet niet wilde verhogen.. Nee muts, nog meer ellende zeker
quote:
Limiet overleggen nooit doen, kost je alleen maar meer geld. Je kan dan beter proberen eenmalig extra geld te besparen zodat je niveau een stapje omhoog gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gets ze gaat overleggen met de administratie. En of ik mijn limiet niet wilde verhogen.. Nee muts, nog meer ellende zeker
beetje cola, beetje nibitsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
Daten deed ik bij mij thuis, dan koste het niet zoveel
Ja want met die pak em beet 500 euro die voor mn auto krijg kan ik vast een huis hurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weg doen, meer geld voor een huis.
Wacht ik doe ff met je meequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Met mijn nieuwe salaris zit dat wel goed
Fijn he, ik heb facturen van december al betaald, maar november nog nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog op facturen van oktober
I haz magik powersquote:
Bellen naar Estlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn he, ik heb facturen van december al betaald, maar november nog niet
Oktober gelukkig niks meer, maar ik bel ook rustig 2x per week als t geld er nog niet is
hoe ging het?quote:
skypequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bellen naar EstlandGrote hobby van me.
quote:
Ja, het was weer eens zo'n vruchteloos gesprek bij een detacheerder waar niks concreets uit komt denk ik.quote:
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Pffff nou.. ze had idd wel begrip en er voor de zekerheid bij gezet dat er rond die en die datum weer geld gestort gaat worden. Ik kan weer enigszins rustig ademhalen..
beetje moedeloos is dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het was weer eens zo'n vruchteloos gesprek bij een detacheerder waar niks concreets uit komt denk ik.
Maar goed, ik sta in hun bestand.
Ik moet dingen doen voor een klant van ons.. a-klus.quote:
Ja, het lost niks op natuurlijk, maar toch een fijn idee dat zij me niet continue in mijn nek zitten te hijgen...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet dingen doen voor een klant van ons.. a-klus.
klus is geen kluts maar ik moet wel de hele tijd aan je denken
Je had iig wat te doen vandaag.... zullen we dan maar denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het was weer eens zo'n vruchteloos gesprek bij een detacheerder waar niks concreets uit komt denk ik.
Maar goed, ik sta in hun bestand.
Goed zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het lost niks op natuurlijk, maar toch een fijn idee dat zij me niet continue in mijn nek zitten te hijgen...
Ja in Estland zijn ze niet zo snel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bellen naar EstlandGrote hobby van me.
Dat zag ik toen ook al 'oplossing', mocht nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil wel in je nek hijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het lost niks op natuurlijk, maar toch een fijn idee dat zij me niet continue in mijn nek zitten te hijgen...
je paps is beter?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Vrolijk nieuws: de autoradio wordt er nu ingebouwd, hopen dat het lukt!
Ja. Ofzo. Ik word echt GEK van dat thuiszitten en maatschappijnutteloos zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je had iig wat te doen vandaag.... zullen we dan maar denken
* missbehavin trekt truitje wat naar beneden en houdt hoofd iets schuinquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef STING het volgende:
Ja? Het loopt dus weer helemaal gesmeerd dus (hehehe)?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je paps is beter?!
Ben ondertussen weer thuisTom Jones op, even een kop homosap ingeschonken en dan straks even hardlopen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
Sowieso is kluts immer in onze gedachten
Je auto kost verder niks per maand aan benzine, verzekering en wegbelasting? Koel! Doe mij zo'n auto!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want met die pak em beet 500 euro die voor mn auto krijg kan ik vast een huis huren![]()
Nee sorry zolang ik nog geen huis heb gaat ie zeker niet weg. Ik moet nog wel kunnen vluchten zo af en toe.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Vrolijk nieuws: de autoradio wordt er nu ingebouwd, hopen dat het lukt!
Ja maar je doet er wel alles aan, siert je wel hoor meid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ofzo. Ik word echt GEK van dat thuiszitten en maatschappijnutteloos zijn.
Ik zou me haast beledigd voelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
doe maar
heb geen vieze of vunzige gedachtes gehad........ yet!
Ja en leren die auto eens op slot te gaan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel mooi. Wel je frontje er af halen straks
Ja, dat is wat ik mezelf ook maar een beetje voorhou. Maar ik vind het moeilijk soms.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar je doet er wel alles aan, siert je wel hoor meid.
* Q. hijgt zachtjes en subtiel in de nek van missb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin trekt truitje wat naar beneden en houdt hoofd iets schuin
Verzekering 18 euro, wegenbelasting in keer in de 3 maanden en is echt niet veel, benzine is simpel. Geen geld voor benzine dan rij ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je auto kost verder niks per maand aan benzine, verzekering en wegbelasting? Koel! Doe mij zo'n auto!
Dat heet een "fiets".quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je auto kost verder niks per maand aan benzine, verzekering en wegbelasting? Koel! Doe mij zo'n auto!
NU IS HET GENOEG! AF!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
* Q. hijgt zachtjes en subtiel in de nek van missb..
Ja dat snap ik. Troost je, je maakt er iig niet zo'n puinhoop van als ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik mezelf ook maar een beetje voorhou. Maar ik vind het moeilijk soms.
Vraag je nu zomaar aan MissB of ze haar frontje eraf haalt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel mooi. Wel je frontje er af halen straks
Je gunt me ook niks hequote:
Ach, ik zit ook gewoon kut in mijn vel, dat helpt ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Troost je, je maakt er iig niet zo'n puinhoop van als ik!
Wil je dat loeder van een Q.? NOU? WIL JE?quote:
Verzekering 18 euroquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verzekering 18 euro, wegenbelasting in keer in de 3 maanden en is echt niet veel, benzine is simpel. Geen geld voor benzine dan rij ik niet
Maar ik kan wel het huis makkelijk uitvluchten als het hier ff te gek wordt en naar vrienden/familie toegaan.
Is me even iets te dierbaar nu. Als ik straks huisje heb dan eens kijken of ik hem kan houden of niet
Dan kom JIJ nu met die smiley, terwijl ik dat al veel eerder had moeten doen?quote:
Minder zelfsquote:
In het oostblok is er weinig om kapot te rijden, en alles wat er staat is niet duur, dus de verzekering hoeft ook niet hoog te zijn daar.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil je dat loeder van een Q.? NOU? WIL JE?
Pak hem maar, maar kom dan niet straks huilende hier met je natte foef he!
Niets te jamaaren! Ga maar naar Q. Laat je maar volblaffen door hem en ga kleine Quties baren! Maar kom NIET meer bij mij zeuren om mijn liefdequote:
Ja, hij denkt natuurlijk, die is nog zo ondersteboven van haar ontdekking, dat doet ze nu wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:03 schreef STING het volgende:
[..]
Vraag je nu zomaar aan MissB of ze haar frontje eraf haalt?
Onbehoorlijk gedrag
Zouden ze mn verzekering omhoog gooien als ze weten hoe vaak ik in de randstad ben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In het oostblok is er weinig om kapot te rijden, en alles wat er staat is niet duur, dus de verzekering hoeft ook niet hoog te zijn daar.
Ik zou veel meer kwijt zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In het oostblok is er weinig om kapot te rijden, en alles wat er staat is niet duur, dus de verzekering hoeft ook niet hoog te zijn daar.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets te jamaaren! Ga maar naar Q. Laat je maar volblaffen door hem en ga kleine Quties baren! Maar kom NIET meer bij mij zeuren om mijn liefde
Bah
Ontdekking, uhuh. Je bent wel een volhoudertje hequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij denkt natuurlijk, die is nog zo ondersteboven van haar ontdekking, dat doet ze nu wel.
Hoezo zou jij veel meer kwijt zijn? Ik heb gewoon een WA verzekering, en maar 0 schadevrije jaren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou veel meer kwijt zijn
Ik kan geen auto betalen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ontdekking, uhuh. Je bent wel een volhoudertje he
vanwege werkloos?"of is er meer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik zit ook gewoon kut in mijn vel, dat helpt ook.
Ik kan ook geen man plezieren hequote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan ook geen man plezieren he
Ja dat wilde ik ook vragen iddquote:
Doe ik eens "normaal" en dan had ik dus blijkbaar alsnog eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kom JIJ nu met die smiley, terwijl ik dat al veel eerder had moeten doen?
Goede ideeën heeft die Snuit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niets te jamaaren! Ga maar naar Q. Laat je maar volblaffen door hem en ga kleine Quties baren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |