Jij kent me, jij weet dat ik dat soort opmerkingen toch (bijna ) nooit meen.... maar de rest niet.. daarom doe ik het minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent vandaag volgens mij toch al van slag
Dat kan je best doen, het scheelt zijn baas redelijk wat reiskostenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik ga gewoon een factuur opstellen en naar Ez zn baas sturen.
Ik raak mn loge niet meer kwijt man
Op een auto van 500 met 150 euro eigen risico? lijkt me niet zo verstandigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bij Ditzo iets van 50 euro kwijt zijn aan autoverzekeringals ik ook schade aan eigen bak meeverzeker en dat lijkt me verstandig.
Ik ken je langer dan vandaag ja. Maar soms heb ik ook niet door of je iets meent of niet. Gelukkig ken ik je ook goed genoeg om je dan even erop aan te spreken zonder dat er meteen een hele ruzie van komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Jij kent me, jij weet dat ik dat soort opmerkingen toch (bijna nooit) meen.... maar de rest niet.. daarom doe ik het minder
ohjee.... als dat soort dingen me boeien dan ben ik een echte fokker geworden he
Daaromquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan je best doen, het scheelt zijn baas redelijk wat reiskosten
O, bij een auto uit '99 zou ik 22 kwijt zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou bij Ditzo iets van 50 euro kwijt zijn aan autoverzekeringals ik ook schade aan eigen bak meeverzeker en dat lijkt me verstandig.
Nee, wel een duurdere autoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op een auto van 500 met 150 euro eigen risico? lijkt me niet zo verstandig
Je hebt je auto George genoemd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben juist omhoog gegaan omdat ik George tegen een andere auto aanzette
Ja en mn vorige auto heette Barneyquote:
niet allemaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Je geeft echt om je FOK!vriendjes![]()
The end is near my dear
Ja maar Snuit is dan ook een enorme klootzakquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
niet allemaal!
Snuit bijvoorbeeld., bah wat heb ik een hekel aan die gast
Maar, we hebben juist net geleerd dat hij de inhoud van een enorme klootzak is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Snuit is dan ook een enorme klootzak
terecht, ik haat hem ook zo intens!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
niet allemaal!
Snuit bijvoorbeeld., bah wat heb ik een hekel aan die gast
Gelukkig, we zaten allemaal even in spanningquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Fijn, m'n monitor viel uit. Niks aan de hand, hij doet het weer
Sting wat ben je weer scherp vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, we hebben juist net geleerd dat hij de inhoud van een enorme klootzak is.
en ik help je graag mee hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
terecht, ik haat hem ook zo intens!Als ik hem ooit eens op mijn pad tegenkom schop ik hem lens.. het ziekenhuis in.. wat zeg ik, het ziekenhuis door het mortuarium in!
Ik kijk Oprah, ze maken daar asperges klaar. Ik moest aan jou denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zit nu eigenlijk te wachten totdat iemand wat liefs zegt, maar ik heb het idee dat ik daar lang op kan wachten
ik heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zit nu eigenlijk te wachten totdat iemand wat liefs zegt, maar ik heb het idee dat ik daar lang op kan wachten
Dat mogelijkheid dat iemand iets liefs zegt uit eigen initiatief, heb je hier sowieso mee de nek omgedraaid. Goed bezig Snuitjequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb wel mooi gevloekt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig, we zaten allemaal even in spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |