Loop zequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi, daar hou ik van, dan ga ik hardlopen. Aangezien hier alleen maar horken rondlopen die mij vanuit hun kleine teen haten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mooi, daar hou ik van, dan ga ik hardlopen. Aangezien hier alleen maar horken rondlopen die mij vanuit hun kleine teen haten
Je moet ze ook wel bedekken en niet onbeschut naar buiten hangen hè!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
Boooh, mooi weer de warmte inHet is me stervenskoud buiten en m'n tepels doen er zeer van
Oh, is dat het?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel bedekken en niet onbeschut naar buiten hangen hè!
quote:
Een wollen BH?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel bedekken en niet onbeschut naar buiten hangen hè!
ze was je al voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag even naar de Hunkemoller, eens zien of ze een leuk setje hebben hangen in mijn maat
Of zwarte-panter-pootjes.quote:
Ach, ik zit ook vast en vriendin van me is in een half jaar tijd twee keer verhuisd en een ander had ook ineens een mega-appartement. Word je vrolijk van ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me heeft een huisje, ik voel me een mix tussen blij voor hem en afgunst.
Ik neem aan dat dat normaal is gezien mn situatie
Wat zijn dat?quote:
Mjah ik gun het hem echt hoor. En het is gelukkig ook in een woonplaats waar ik niet wil wonen, ben er nu al te vaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, ik zit ook vast en vriendin van me is in een half jaar tijd twee keer verhuisd en een ander had ook ineens een mega-appartement. Word je vrolijk van ja.
Veel plezierquote:
heel normaal imoquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me heeft een huisje, ik voel me een mix tussen blij voor hem en afgunst.
Ik neem aan dat dat normaal is gezien mn situatie
Dat dacht ik ook alquote:
Ja, dat kan niet anders natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van ons samen moeten wel helemaal perfect zijn.!
Ik neem wel een klapstoeltje meequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu weer aan het dagdromen over een eigen huisje.
Eerst ga ik naakt door MIJN huisje rennen, dan ga ik genieten. Feestje geven, een bring your own furniture feestje natuurlijk
Laat je die dan ook achterquote:
quote:
je bent naar the wall op en neer geweest?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef PeuRac het volgende:
verdomme, net in een uur meer gedaan dan normaal in een hele dagals ik dit de rest van de week vast kan houden, krijg ik het project nog op tijd af ook
Oh joyquote:
Nou, ex was er wel even mee bezig... Heb maar niet teveel naar de techniek gevraagdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was het ook simpelweg stekkertje wisselen?
Een synoniem voor mijn handen.quote:
Ik heb hier nog wel wat kleding kasten staan, ze zijn oud en lelijk, maar onverwoestbaar. Een stuk of 3 gok ik. Moet ik ze apart houden? Ik heb ook een aanhanger te leen om ze te vervoeren.quote:
Ex heeft hem ingebouwd voor je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ex was er wel even mee bezig... Heb maar niet teveel naar de techniek gevraagd
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Nu wordt autorijden weer leuk
Ja dat vond ik ook heel lief van 'm. Het was vooral gedoe om die oude eruit te krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ex heeft hem ingebouwd voor je?
Goede zaak wel!
Zoals ik al tegen rip zei. Omdat ik geen idee heb hoe lang het gaat duren wil ik er nog geen ja op zeggen. Ik vind het heel lief natuurlijk. Tegen de tijd dat geef ik wel een gil dat ik dingen nodig heb en als je ze dan nog hebt staan wil ik ze vast wel. Maar apart houden hoeft echt niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat kleding kasten staan, ze zijn oud en lelijk, maar onverwoestbaar. Een stuk of 3 gok ik. Moet ik ze apart houden? Ik heb ook een aanhanger te leen om ze te vervoeren.
Usbstickies vol met muziek meequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker de ipod erop aansluiten
Waarom denk je dat ik een klapstoeltje meeneemquote:
Dat laat je ex doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ex was er wel even mee bezig... Heb maar niet teveel naar de techniek gevraagd
Dat verbaast me niks, maar ik val zowat van mn stoel johquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook heel lief van 'm. Het was vooral gedoe om die oude eruit te krijgen.
Hij stelde het zelf voor en met pa ziek en mijn ongeduld..quote:
Vintagequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog oude vintage-meuk tegenkomt op zolder hou ik me aanbevolen
Ik vind het heel lief van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor en met pa ziek en mijn ongeduld..
Diezelfde die hier 1x per 2 maanden komt om jou en de mannen hier de huid vol te schelden? Die ons graag allemaal in het echt een keer ontmoet? Die?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook heel lief van 'm. Het was vooral gedoe om die oude eruit te krijgen.
wel als je de bijbehorende "pinnetjes" niet meer hebt.. dan blijkt zo een radio goed vast te zittenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van hem.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van hem.
Gaat makkelijker mee de trein in dan een hoekbank?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een klapstoeltje meeneem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |