Erm.. nee?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Hoe zit het precies met giften en belasting?
Als mod zelf een offtopic discussie beginnen en dan posts verwijderen van mensen die er op reageren?Beetje jammer.
Prima dat een mod op een gegeven moment zegt dat een discussie klaar is, maar als ie 'm zelf is begonnen is dat wat... apart.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm.. nee?
Die verwijzingen naar Google zijn gewoon ongewenst. Lekker boeiend dat iemand dat via Google had kunnen vinden. Ik had al aangegeven dat de discussie wel klaar was (en als je er dan toch een discussie over wilt voeren, dan kun je inderdaad hier terecht). Dan verwijder ik die posts gewoon.
Ik ben geen discussie begonnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima dat een mod op een gegeven moment zegt dat een discussie klaar is, maar als ie 'm zelf is begonnen is dat wat... apart.
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:39 schreef JumpingJacky het volgende:
Spammert: [Wanbetaler] Betaalt niet, maar zegt van wel.
Yep, denk dat mijn post jouw edit kruistequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?
En daar istie weer, in hetzelfde topic notabene:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?
Wat slaat nergens op?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
Intrum Justitia rekent registratiekosten?
Slaat natuurlijk nergens op.
Hij is wel mooi aangepakt alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En daar istie weer, in hetzelfde topic notabene:
[Wanbetaler] Betaalt niet, maar zegt van wel.
Is al verwijderd zo te zien.quote:
Wat een mooi slotje zegquote:
Topic zakt vanzelf wel weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef knokkels het volgende:
Tweedehands verkoop. Garantie tot aan de deur vraag
Mag deze dicht? Ik heb genoeg informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |