quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Sjeen het volgende:
Bij voorkeur zo min mogelijk, ik kom alleen in actie als users zich niet fatsoenlijk weten te gedragen. Verder discussie over het al dan niet nuttig aanwezig zijn, mag in feedbacktopic
* meldtquote:
Gast slotje op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef karr-1 het volgende:
We hebben weer een huiswerktopic/illegaal onderzoek te pakken
Studiekosten terugbetalen als je niet gaat werken
Wij niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Advies nodig inzake WOZ en gemeentelijke belastingen
Iemand die dol is op gratis reclame voor zijn bedrijfje
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef maartena het volgende:
Is het niet handiger om dit topic gewoon te sluiten? Tot twee keer toe in 2 weken spam.... en als iemand een nieuwe vraag heeft over urenregistratiesoftware, kan deze wel weer een nieuw topic openen.
Zo goed?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef ioko het volgende:
Er gaat wat fout in dit topic: telkens als ik een reactie weghaal, komt er eentje terug. Zou je van de quote van mijn eigen bericht mijn berichten kunnen verwijderen?
Meningen over WAJONG...
Gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Banken met "hoge" rente #33
deze kan dicht.
Deze quote uit de FAQ klopt 100% maar ik heb wel een vraag erover die denk ik te klein is om een topic voor te maken: als je bij een gemeente werkt is dit toch anders? Dan moet er wel gezegd worden dat het niet verlengd word en moeten er wel goede redenen zijn voor het niet verlengen van een contract?quote:Ik heb een tijdelijke arbeidsovereenkomst: moet mijn werkgever aangeven dat hij dit contract niet verlengt?
Nee, dat hoeft hij niet. Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd heeft een begin- en een einddatum. Op de einddatum eindigt het contract en de werkgever hoeft dit niet aan te kondigen. (het is immers bij het aangaan van het contract al aangegeven).
Dat zou ik eens moeten uitzoeken, ambtenaren krijgen geen contract, maar een aanstelling oid, toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Deze quote uit de FAQ klopt 100% maar ik heb wel een vraag erover die denk ik te klein is om een topic voor te maken: als je bij een gemeente werkt is dit toch anders? Dan moet er wel gezegd worden dat het niet verlengd word en moeten er wel goede redenen zijn voor het niet verlengen van een contract?
Ambtenaren krijgen inderdaad geen contract nee, maar een aanstelling. Dat klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zou ik eens moeten uitzoeken, ambtenaren krijgen geen contract, maar een aanstelling oid, toch?
Gooi de vraag anders eens in de SC, als je geen topic wil openen (wat ook gewoon kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |