Aangezien jij een abo hebt hier, mis je dit:quote:
Ik wilde je dit toch niet onthouden...quote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Gelukkig welquote:
Ah, dank, dat heb ik echt nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien jij een abo hebt hier, mis je dit:
Ik wilde je dit toch niet onthouden...
quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Zie de TT, alsof ik het wist...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat tony chocolonely verhaal heeft volgens mij ook te maken met Teun, de man die Tony moest voorstellen in 'keuringsdienst van waarde' waar het ook vandaan komt, en chocolonely was makkelijk te verwerken in een of ander liedje op de melodie van 'only the lonely'
Dat wist ik nog niet eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat tony chocolonely verhaal heeft volgens mij ook te maken met Teun, de man die Tony moest voorstellen in 'keuringsdienst van waarde' waar het ook vandaan komt, en chocolonely was makkelijk te verwerken in een of ander liedje op de melodie van 'only the lonely'
jij hebt gewoon nogal veel muziekkennisquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de TT, alsof ik het wist...
OK, maar dat verhaal kende ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt gewoon nogal veel muziekkennis
Op die website staan ook voor en na foto's. Op een van die foto's is een enigszins dubieuze witte vloeistof te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Hij veranderd steeds die advertentie:
[..]
Blindproeven en dan raden/beoordelen etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
Wat hebben jullie gedaan? Stripproeven?
distilling jaar = eerste jaartalquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
Het eerste jaar is het jaar van casking?
Die Woest Genoegen is een clubbotteling (een Bunnahabhain van het het eiland Islay) van de gelijknamige whiskyvereniging uit Nijmegen Die was dusdanig goed (zeker qua prijs/kwaliteit) dat ik er nu 2 flessen van te pakken probeer te krijgen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Woest genoegendat klinkt lekker. En ik heb de ballen verstand van whisky.
Idem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef iamredleader het volgende:
Wederom
En ik heb echt heel veel zin in die proeverij! Hoop een heleboel te leren over whisky
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Woest Genoegen is een clubbotteling (een Bunnahabhain van het het eiland Islay) van de gelijknamige whiskyvereniging uit Nijmegen Die was dusdanig goed (zeker qua prijs/kwaliteit) dat ik er nu 2 flessen van te pakken probeer te krijgen...
Als je de 29e komt, weet je daarna alles van whisky...
Hoe kunnen we Hobbelpaard nou vergeten!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeten jullie niet dat er ook bier te proeven valt knulletjes?
Er komt meer dan alleen Hobbelpaard hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kunnen we Hobbelpaard nou vergeten!?
Aan het bier zal het niet liggen. Dat is in verhouding zo slap als watquote:
Spuugemmer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet bij god niet hoe ik die avond ga overlevenmijn alcoholtolerantie is echt minimaal
Voor of na jouw inschrijven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Campzone inschrijving is open
En de site ligt volledig plat![]()
Daarvoor alquote:
Vergeet morgen de inschrijving niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Nah, teveel mensen die graag willen inschrijven
Ik ga slapenhoofdpijn, bah, bende
Da's morgen pas weer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er ook zo weg van.
Goede wacht Cobra
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Cobra@work als er weer verder niemand in de nachtdienst zit bij FOK
quote:
Spuugemmers zijn ook bijzonder ranzig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Na gebruik is het wel meteen emmer legen en afscheid nemen.
Mw. MM kan niet tegen kotsende mensen of dieren...
Ik heb het idee dat MM vooral whisky in huis heeft, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan wel eerder komen ja. En ik drink eigenlijk geen whiskey
Jij mag je eigen drank verzorgen en ik ben nog nieuwsgierig ook naar wat je meebrengt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan wel eerder komen ja. En ik drink eigenlijk geen whiskey
Ik ook. Weltrusten MM.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga plat, ben wel toe aan wat slaap...
Dat was ik al van planquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag je eigen drank verzorgen en ik ben nog nieuwsgierig ook naar wat je meebrengt.
En ik ga niet elke dag bij een whisky-expert op bezoekquote:Ik heb niet elke dag een bier-expert in huis...![]()
Ik wil zeker wel proeven maar ik vrees dat ik niet alles meeproef. Maar wellicht word ik verrastquote:Ik schenk die avond trouwens geen whiskey en de whisky hoef je niet te drinken, ruiken mag ook. Is vaak nog meer bepalend dan proeven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dan moet er wel iets heel belangrijks zijn wil je er niet aan deel kunnen nemen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Die bier en whisky meet klinkt wel heel verleidelijk...
een installatie programma?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Er ligt hier een systeem plat waardoor 3/4 van het personeel weinig tot niets kan doen, maar ik heb niks met dat systeem nodig, dus ik moet hard aan t werk
ik moet even kijken hoe laat ik de volgende dag moet voetballen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets heel belangrijks zijn wil je er niet aan deel kunnen nemen....
nee, dan had ik nu ook niks kunnen doen denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een installatie programma?
Vanaf Amsterdam naar je huis red je makkelijk in een uur...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet even kijken hoe laat ik de volgende dag moet voetballen bijvoorbeeld
Ja, in het ergste geval kan ik zo doorquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam naar je huis red je makkelijk in een uur...
Helleuh...
Neem je voetbalspullen voor de zekerheid mee dan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, in het ergste geval kan ik zo door
Heb al gekeken, het is nogal veranderd, beste optie is meteen via iDeal betalen natuurlijk maar daar wacht ik dan nog maar even meequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet morgen de inschrijving niet.
Weltrusten.
Toe maar, 11 dagen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:33 schreef Etcetera het volgende:
11 dagenFull event is 11 dagen namelijk
En je krijgt dan toegang, toegang tot stroom & netwerk. Moet je zelf wel meuk meenemen natuurlijk, maar dat is op elke lan zo. Oh en natuurlijk voorzieningen zoals wc's en douches.
En de laatste avond met elkaar uit eten dan ter afsluiting natuurlijk bij de lokale pizzeria...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Er is wel catering (inclusief een pizzatentje met echte steenoven en fantastische pizza's) maar wij koken altijd met de groep, is een stuk goedkoper en gezelliger
Neuh dan worden de restjes opgemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de laatste avond met elkaar uit eten dan ter afsluiting natuurlijk bij de lokale pizzeria...
Ik heb ze het liefst met curryquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit aan een overheerlijke tosti met een kop thee
Ik zou bijna ook gaan boeken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh dan worden de restjes opgemaakt
Oh bij die 219 euro zitten ook een shirt en een goodiebag
Deze tostie was zo lekker dat saus niet nodig wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ze het liefst met curry
Lekker. Ik heb net een stokbroodje met tonijn gehad en een glas Spa Citron mint gehad. Zo maar even een stukje chocolade erbij en kopje thee en dan op de bank tv kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit aan een overheerlijke tosti met een kop thee
zo lekker heb ik ze nog nooit gehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Deze tostie was zo lekker dat saus niet nodig was
Gohquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik eet ze altijd zonder saus.Met saus lust ik niet.
Verrassend hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goh
de pistoletjes werden halve stokbroden, die zijn een stuk groter, dus ik zit weer goed vol
Jep, nu een bespreking in, maar dat is wel een interessant/leuk gesprekquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verrassend hè?
KUn je er weer een middag tegenaan
er zijn maar weinig leuke besprekingen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, nu een bespreking in, maar dat is wel een interessant/leuk gesprek
Toch heb ik er net 1 gehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
er zijn maar weinig leuke besprekingen....
Nee, die is morgenquote:
quote:Dat Prins Bernhard naast Beatrix, Irene, Margriet en Christina een buitenechtelijk kind had verwekt bij het Franse fotomodel Helene Grinda, Alexia, was al heel lang bekend. Dat hij daarnaast nóg een dochter had onthulde hij pas na zijn dood, in een interview met de Volkskrant uit 2004.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer afgevallenBinnen een half jaar tijd bijna 10kg
Komt dat omdat je slaafvrij eet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Etcetera het volgende:
En, sorry dames, dat zonder dieet of sport
Je eet halve porties ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Etcetera het volgende:
En, sorry dames, dat zonder dieet of sport
Gewoon eten. Ontbijt, middageten, avondeten. En niet snoepenquote:
Dat is dan toch een dieet?quote:
Een heel half jaar lang geen trek in snoep?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik had niet eens zin in snoepen, smaakte me voor geen meterHad ook niet bijster veel honger trouwens, al trekt dat tegenwoordig weer wat bij
Nee dat is pas uit sinds kerstquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een heel half jaar lang geen trek in snoep?![]()
Of bedoel je dat je (het grootste deel van) die 10 kilo bent verloren na het verbreken van de relatie?
Ja, dat is waar. Alhoewel het ook de andere kant op kan gaan. Als je niet goed in je vel zit, kun je ook nog eens vreetbuien gaan krijgen, of je troosten met chocola en dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Etcetera het volgende:
Kwam voor een heel groot deel door stress van school, en toen dat weg was gevallen zat ik met twijfels over m'n relatie. Je snoept echt niet als je buikpijn hebt
Ik merk wel eens dat wanneer ik een tijdje weinig heb gegeten (en dan bedoel ik dus 1 - 2 dagen), dat mijn maag gelijk 'krimpt'. Als ik daarna weer een normale maaltijd eet, gaat dat moeilijker. Maar met even doordouwen rekt mijn maag ook weer heel makkelijk uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Een half jaar niet snoepen heeft er volgens mij voor gezorgd dat ik niet snel een zak chips zal wegwerken in een avond tijd
Dan is de mijne goed gekrompenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik merk wel eens dat wanneer ik een tijdje weinig heb gegeten (en dan bedoel ik dus 1 - 2 dagen), dat mijn maag gelijk 'krimpt'. Als ik daarna weer een normale maaltijd eet, gaat dat moeilijker. Maar met even doordouwen rekt mijn maag ook weer heel makkelijk uit.![]()
Nu ga ik even héél veel sinaasappels eten (hamsterweken -> 2e net gratis, en ik had nog 5 stuks van de groenteboer) en gamen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie ik zag vandaag je nieuwe auto rijden! Een paarse Ford Fiesta met op de achterruit een bordje 'Trouble is coming'
Een hernieuwde kennismaking met een leverancier waar ik altijd prettig mee heb gewerkt en waar ik nu waarschijnlijk weer mee kan gaan werkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over als het leuk is?
Kut, nu heb ik ook de drop tevoorschijn gehaaldquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef wyccie het volgende:
Dat is dan toch een dieet?
Voor mij zou dat in ieder geval een straf zijn. Gisteren nog...had mijn tanden al gepoetst, maar ik had een zak drop naast mijn bed liggen (domme plek, ja). Ik kon me dus niet beheersen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etsie ik zag vandaag je nieuwe auto rijden! Een paarse Ford Fiesta met op de achterruit een bordje 'Trouble is coming'
Zoals in PM bij aanmelding aangegeven: kan waarschijnlijk eind van de middag wel redden, weet niet of Tinuviel meekomt (whisky en bier zijn not her cup of tea); en ik ga aan het eind van de avond weer naar huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Ideetje: Kan iedereen de 29e aan het eind van de middag al aanwezig zijn en bij ons een hapje eten, zodat je:
a) een bodempje hebt voordat je aan de alcohol gaat;
b) de avond vroeg kan beginnen met het bierfestijn van Nembrionic;
c) daarna aan de whisky kunt gaan?
Als er mensen zijn die geen bier of whisky drinken, dan graag even bekend maken wat je wel wilt drinken, dan weet ik wat ik moet halen (voordat ik met 6 flessen wijn o.i.d blijf zitten).
Ik heb nu 3 slapers genoteerd staan: Cobra, Nem en Jojo, als het er nog meer worden, dan hoor ik dat graag zsm.
Andere tips, op- of aanmerkingen zijn welkom.
Sensatiekrant AD had een excuus nodig om deze foto te plaatsenquote:Een strakke, sterke kont is gezond
ROTTERDAM - Een welgevormde kont maakt je niet alleen aantrekkelijker, maar dit heeft ook tal van gezondheidsvoordelen. Daarom geven we je enkele tips van experts hoe je dit kan verkrijgen.
Een mooie kont bepaalt niet aan de aantrekkelijkheid bij vrouwen, ook bij mannen is dit belangrijk. Bij de heren accentueert dit namelijk de V-vorm, brede schouders en een smalle taille. Bij vrouwen benadrukt dit de overgang van haar taille naar haar heupen, wat een zandloperfiguur geeft.
Gezondheid
De kont helpt het lichaam voort te stuwen, wat maakt dat we efficiënt kunnen wandelen aan een goede pas. Een sterke, strakke kont verlaagt ooK de kansen op lagere rugpijn. Usain Bolt en Asafa Powell zijn voorbeelden van atleten met zo'n kont en dat is niet zonder reden. Dit helpt hen namelijk goede resultaten neer te zetten op de atletiekpiste. Vooral sprinters en voetbalspel ontwikkelen krachtige kontspieren om goed te kunnen versnellen.
Oefeningen
Om je kont in de juiste vorm te krijgen, is het belangrijk dat je eerst wat vet in dit gebied verliest of dat je wat spieren kweekt om deze steviger te maken. Om vet in dit gebied kwijt te raken, kun je de gluteaalspieren en je bovenspieren trainen met specifieke beenspieroefeningen. Probeer dagelijks keer een set van 15 of 20 af te werken. Als je spieren wil kweken, doe je dezelfde oefeningen met zwaardere gewichten, maar herhaal je ze minder. De meeste kan je uitvoeren met je lichaamsgewicht als weerstand.
Leesvoerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem ik heb vandaag een gietijzeren koekenpan gekocht. Moet ik daar nog bijzonders mee doen voor gebruik?
Het 'geen afwasmiddel gebruiken'stuk wist ik alquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
LeesvoerGietijzeren koekenpan met sop afwassen?
Heb net in het whisky topic even opgenoemd wat ik op dat gebied voor de boeg heb, voorlopig kan ik m'n lol op...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
blijft leuk, praten over whisky (uiteraard onder het genot van)
Ik heb laatst ook een gietijzeren grillpan gevonden, maar daar zit roest op dus ik denk dat iemand die instructies niet goed heeft opgevolgd.. Goed doorlezen dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie nu dat er een boekje bij zit met instructies voor voor het eerste gebruik
Ja, inbranden met olie. En altijd gelijk afdrogen. Anders krijg je roest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem ik heb vandaag een gietijzeren koekenpan gekocht. Moet ik daar nog bijzonders mee doen voor gebruik?
Niet genoeg geolied en afgedroogd dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een gietijzeren grillpan gevonden, maar daar zit roest op dus ik denk dat iemand die instructies niet goed heeft opgevolgd.. Goed doorlezen dus
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sensatiekrant AD had een excuus nodig om deze foto te plaatsen
[ afbeelding ]
En trapt dus maar even een wijdopenstaande deur in.
Kon ik ook wel gokken dat dat gezonder is dan een hol waarvoor je moet bijbetalen in het vliegtuig omdat je niet meer op 1 stoel past.
Dat gelijk afdrogen bevalt me wat minder, daar heb ik niet altijd zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, inbranden met olie. En altijd gelijk afdrogen. Anders krijg je roest.
Wat ik erg fijn vind aan zo'n pan is dat 'ie GOED heet wordt en niet gelijk afkoelt als je er (koud) vlees o.i.d. in gooit. Een ander voordeel is,als 'ie goed geolied is, dat de pan soms een beetje aanbakt maar zodra er vocht bij komt (als de pan heet is dus) gelijk alles loslaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat gelijk afdrogen bevalt me wat minder, daar heb ik niet altijd zin in. Maar goed, ik ga er rekening mee houden
Bijkomend voordeel: je kan eventuele inbrekers met gietijzer een stuk beter de hersens inslaan dan met aluminiumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik erg fijn vind aan zo'n pan is dat 'ie GOED heet wordt en niet gelijk afkoelt als je er (koud) vlees o.i.d. in gooit. Een ander voordeel is,als 'ie goed geolied is, dat de pan soms een beetje aanbakt maar zodra er vocht bij komt (als de pan heet is dus) gelijk alles loslaat.
Ohja, de pan dus niet afwassen in de vaatwasser of met zeep eigenlijk.
Wat is dit nou voor een vage ofyleske opmerkingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Vandaag het Amsterdamse nieuws in de gaten houden, er schijnt weer iets 'groots' op stapel te staan. Hoewel ik wel iets heb gehoord (maar niks mag zeggen), ben ik zelf ook zeer nieuwsgierig...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
parool staat bij deze ingesteld als startpagina
Tsja, hoe moet ik e.e.a. nu precies toelichten, terwijl me gevraagd is m'n mond te houden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een vage ofyleske opmerking
Tevens goedemorgen
Dan licht je het niet toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, hoe moet ik e.e.a. nu precies toelichten, terwijl me gevraagd is m'n mond te houden...
Laat ik het zo zeggen, het heeft met het werk van mw. MM te maken (en dan niet op het werk van mw. MM). Voldoende zo?
Ik ben net zo nieuwsgierig dus en moet ook wachten, aangezien de verkregen info minimaal was, maar wel mijn wenkbrauwen weer deed fronsen...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heb ik dan wel een idee. Het is dan waarschijnlijk niet zo'n mooi nieuws of wel?
Dan kijk ik eigenlijk niet naar dat nieuws uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand hier hoeft er ook zenuwachtig van te worden, ik vind alleen raar om al iets te weten dat er kennelijk iets gaande is wat straks waarschijnlijk groot nieuws is...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog geen nieuws, ik zal toch niet geHOAXed zijn door iemand die niet eens weet wat dat is...
Ik zit ook te F5'en op AT5...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
En Parool en AT5 zijn nog angstig stil
Er is mij letterlijk gezegd gisteren dat ik vandaag meer zou horen via AT5 en dat is lokaal nieuws.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:13 schreef De_Hertog het volgende:
Het is niet groot genoeg om landelijk nieuws te worden dus?
Peace heeft het ook niet hoor, volgens mij met dezelfde gedachte als jij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Noem het hypocriet (en dat is het ook), maar wij hebben geen donorcodicil.
Althans, niet in de zin dat we ons beschikbaar stellen als donor.
De gedachte vind ik niet prettig...
Ik eigenlijk ook wel. Maar moet nog ruim 2 uur...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is vrijdagmiddag en ik heb het wel weer gehad voor deze week
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb eindelijk internet in mijn cafe![]()
vanuit m'n cafe
Als je zo erg photoshopt dat ik serieus twijfelde of het een CGI was of een echt persoon...quote:Dit zijn de 52 beauty's die morgenavond in Las Vegas zullen strijden om de titel Miss America 2011. Caressa Cameron uit Virginia, de huidige Miss America, zal haar opvolgster aan het eind van een lange show tot mooiste kronen. (FOTO'S BRUNOPRESS)
hebben ze ze niet mooier in zo'n groot land?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je zo erg photoshopt dat ik serieus twijfelde of het een CGI was of een echt persoon...
mag je van mij niet meer meedoen.
[ afbeelding ]
Jazeker, maar de mensen achter dergelijke verkiezingen hebben doorgaans geen smaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hebben ze ze niet mooier in zo'n groot land?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb eindelijk internet in mijn cafe![]()
vanuit m'n cafe
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Hahaha, ben geslaagd voor mijn examen dat op 3 januari afgenomen werd en waarvoor ik slechts een half uur, voorafgaande het examen zelf, de boeken in ben gedoken...
Dat verdient een bloemetje een felicitatie tieten bier!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Hahaha, ben geslaagd voor mijn examen dat op 3 januari afgenomen werd en waarvoor ik slechts een half uur, voorafgaande het examen zelf, de boeken in ben gedoken...
Hoor net dat er om 18.00 uur een persconferentie is, meer kreeg ik desgevraagd niet te horen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:11 schreef iamredleader het volgende:
en inderdaad nog weinig "nieuws" uit Amsterdam
Ik heb nog een 'Hel en Verdoemenis' staan, die vind ik wel toepasselijk voor vanavond...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat verdient een bloemetje een felicitatie tieten bier!![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal de popcorn klaarzettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoor net dat er om 18.00 uur een persconferentie is, meer kreeg ik desgevraagd niet te horen...
Als het dan maar nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zal de popcorn klaarzetten
Is dit genoeg?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zal de popcorn klaarzetten
Dat schiet niet opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat er om 18.00 uur een persconferentie is, meer kreeg ik desgevraagd niet te horen...
Wat goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Dat hoop ik ook niet, heb ook geen idee in welke richting ik moet denkenquote:
Daar red ik het wel even meequote:
Komt hier dan een inzamelingsactie voor? "Rukken voor België"quote:
Wie gaat voor die actie de kar trekken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt hier dan een inzamelingsactie voor? "Rukken voor België"
Trek België over de grens...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt hier dan een inzamelingsactie voor? "Rukken voor België"
Peter Post overledenquote:
Ben ik de enige die tegenwoordig dan meteen denkt aan kinderporno?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die tegenwoordig dan meteen denkt aan kinderporno?
Maar dat lijken me geen zaken om rustig een dag uit te stellen om nieuws over naar buiten te brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die tegenwoordig dan meteen denkt aan kinderporno?
Dat sowieso, vroeg of laatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Oh wacht, we hebben Moerdijk ook nog. Iedereen gaat dood, wedden
Hangt er vanaf, als ze nog niet alles duidelijk hebben wat ze naar buiten willen brengen. Denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat lijken me geen zaken om rustig een dag uit te stellen om nieuws over naar buiten te brengen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat lijken me geen zaken om rustig een dag uit te stellen om nieuws over naar buiten te brengen
Weet niet of die persconferentie op TV te volgen is, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ik stop met speculeren en wacht 18.00 uur wel af
Dan lees ik het later wel, ben na het eten weer aan het klussen, dus tegen 10 uur wel weer thuis gok ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet niet of die persconferentie op TV te volgen is, ik denk het niet.
Ik kan er tenminste nog niks over vinden...
We zijn niet boos, wel teleurgesteldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Bij voorbaat excuus als ik valse verwachtingen o.i.d heb gewekt, maar ik zit dus ook in de afwachtende modus.
Mw. MM weet het inmiddels wel, maar vertelt zelfs mij dus niks, toen ik haar een uur geleden aan de lijn had om van mijn examen te vertellen. Ik denk dat ze me te goed kent...
Ik ga altijd naar Albert Heijn voor de wekelijkse boodschappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die was toch al te duur...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Bij voorbaat excuus als ik valse verwachtingen o.i.d heb gewekt, maar ik zit dus ook in de afwachtende modus.
Mw. MM weet het inmiddels wel, maar vertelt zelfs mij dus niks, toen ik haar een uur geleden aan de lijn had om van mijn examen te vertellen. Ik denk dat ze me te goed kent...
Nee, maar ik had zoiets van 'Als ik zeg/denk dat ik het vast niet gehaald heb, dan zal het in de praktijk wel loslopen'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Heb je afgekeken danDat is zo ongeveer mijn stijl he
Hier niet, veel te druk en te duur...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Albert Heijn voor de wekelijkse boodschappen.Fijnste winkel die er is.
Gokje: de koningin maakt bekend wanneer ze aftreedtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Te duur? Naar welke winkel gaan jullie dan altijd? Ik vind andere winkels vaak wel even duur. Of soms duurder zelfs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier niet, veel te druk en te duur...
Vomar of C1000, dat zijn de andere 2 die in de buurt zitten, naast de Lidl (wat ik echt een but-winkel vind, ook al zijn ze wel goedkoop)...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te duur? Naar welke winkel gaan jullie dan altijd? Ik vind andere winkels vaak wel even duur. Of soms duurder zelfs.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Eigenlijk interesseert het me niet waar we boodschappen doen, als het maar snel gebeurt, vind ik alles best...
ik hoor net dat ik niet alles bij de AH kan halen straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en als ze alles maar hebben wat ik nodig heb. Dat vind ik het voordeel van de grote AH, die heeft alles. behalve mijn lievelings Heartbreakerschips.
![]()
Lekker hè? Misschien hebben ze die in jouw vestiging wel. In Enschede zijn meerdere vestigingen en die willen ook nog weleens van assortiment verschillen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik niet alles bij de AH kan halen straks
Heartbreakers
Hier hebben ze ze wel bij de Dekamarkt, maar ik ga nu ook afsluiten en naar huisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker hè? Misschien hebben ze die in jouw vestiging wel. In Enschede zijn meerdere vestigingen en die willen ook nog weleens van assortiment verschillen.
Anyway, het is 17:00 uur, tijd om in te pakken en naar huis te gaan.
Wanneer is Super De Boer eindelijk vvt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben een AH, 2x een C1000 en een Jumbo. En daarnaast ook nog de Lidl en Aldi. Ga het liefste naar de C1000 of naar de Jumbo.
Oh ja we hebben ook nog een Spar
Nee, gaat om kdv in Amsterdam, geen zedenzaak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Was het de afgetreden burgemeester van Moerdijk?
Oftewel, er was gewoon geen nieuws?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gaat om kdv in Amsterdam, geen zedenzaak.
Is kennelijk al gemeengoed geworden, wij zien er ook nilks over hier.
Ik dacht al dat het over een KDV zou gaan...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gaat om kdv in Amsterdam, geen zedenzaak.
Is kennelijk al gemeengoed geworden, wij zien er ook nilks over hier.
Er was wel nieuws, maar het verdween in de beerput.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel, er was gewoon geen nieuws?
Hier hebben ze het gelukkig wel bij de c1000 en em-tequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier hebben ze ze wel bij de Dekamarkt, maar ik ga nu ook afsluiten en naar huis
Dit was het nieuws:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel, er was gewoon geen nieuws?
Mw. MM heeft mij een iets andere versie verteld, maar laten we het hier maar even bij houden.quote:Buitenschoolse opvang Amsterdam Slotervaart dicht
AMSTERDAM - De buitenschoolse opvang van kinderdagverblijf De Toffeltjes in Amsterdam-Slotervaart is vrijdag gesloten. Uit inspecties van de GGD bleek dat er onder meer twee keer zoveel kinderen in ruimtes verbleven als toegestaan.
De opvang in de Comeniusstraat kreeg door het stadsdeel een sanctie opgelegd na de inspecties. Er waren ook te weinig bedjes, waardoor de kinderen "her en der in het gebouw sliepen". Voor maandag moeten aanpassing doorgevoerd worden, zodat ze voldoen aan de vergunningen. Is dat niet het geval, dan moet het kinderdagverblijf ook de deuren sluiten.
De ouders van de kinderen zijn vrijdagmiddag ingelicht over de situatie.
Schandalig. Fijn dat de GGD z'n taken goed uitvoert.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was het nieuws:
[..]
Mw. MM heeft mij een iets andere versie verteld, maar laten we het hier maar even bij houden.
De organisatie van mw. MM heeft de kinderen opgevangen, maar ze mocht niks zeggen daarover vandaag.
En wat vind je van wel talentenjachten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Weer ontdekt dat ik niet talentenjachten niets aanvind
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En nu staan er wagons met chemische goedjes in de hens op kijfhoek, hopelijk valt het mee, maar als ik zo lees hoe en wat is het goed mis
Ja, wij hebben niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra staat natuurlijk alweer in de startblokken.
Typisch, in één deel van Nederland staat alles steeds in de fik, in het andere deel alles onder water. Oneerlijk verdeeld zo...
't ligt op 't puntje van m'n tong, maar ik kan er niet opkomenquote:
Jij hebt zelfs 2 adressen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
't ligt op 't puntje van m'n tong, maar ik kan er niet opkomen
Inderdaad, en bij die ene kwam vanavond het voltallige brandweerkorps op volle snelheid langs, dat vond ik wel weer genoeg actie voor 1 weekquote:
Wel een takkeneind rijden naar Zwijndrecht...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Inderdaad, en bij die ene kwam vanavond het voltallige brandweerkorps op volle snelheid langs, dat vond ik wel weer genoeg actie voor 1 week
Maar met vooruitziende blik, ze vertrokken om half 8 al en zijn dus naar verwachting als eerste ter plekkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een takkeneind rijden naar Zwijndrecht...
Ze hebben het dan waarschijnlijk zelf aangestoken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar met vooruitziende blik, ze vertrokken om half 8 al en zijn dus naar verwachting als eerste ter plekke
Ik vind ze dubbel niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat vind je van wel talentenjachten?
Ik begrijp dat wel, het is ook elke dag raak in ons kikkerlandje...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Supernummer dit, draai hem elke dag...
Ik zat zelf ook te denken aan dit nummer, aangezien Nederland nog steeds geteisterd wordt door alles en nog wat:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, het is ook elke dag raak in ons kikkerlandje...
Niet mijn favoriet, maar ik begrijp je...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook te denken aan dit nummer, aangezien Nederland nog steeds geteisterd wordt door alles en nog wat:
Je weet dat dat het doorzichtige gedeelte aan het oppervlak van je oog is? Merk je dus nauwelijks iets van, en ik neem aan dat je toch niet met open ogen in je kist opgebaard wilt liggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Misschien stom, maar dat vind ik geen fijne gedachte als ze dat uit m'n ogen halen.
Wat egoïstisch!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar mijn sperma ga ik mooi niet doneren
Weet ik welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je weet dat dat het doorzichtige gedeelte aan het oppervlak van je oog is? Merk je dus nauwelijks iets van, en ik neem aan dat je toch niet met open ogen in je kist opgebaard wilt liggen.
Daar is net wat lastiger aan te komen dan sperma. Maar mocht familie een eicel nodig hebben ivm subfertiliteit, zou ik daar geen probleem van maken.quote:
Ik had dat de eerste 2 jaar ook uitgezonderd, hoor. Dus ik begrijp je wel...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Etcetera het volgende:
Weet ik welmaar vind het een heel naar idee
Ik heb er eigenlijk niet zoveel moeite mee. Maar ik wil het niet anoniem doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar mijn sperma ga ik mooi niet doneren
En je wilt het persoonlijk overdragen zeker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet zoveel moeite mee. Maar ik wil het niet anoniem doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |