Aangezien jij een abo hebt hier, mis je dit:quote:
Ik wilde je dit toch niet onthouden...quote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Gelukkig welquote:
Ah, dank, dat heb ik echt nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien jij een abo hebt hier, mis je dit:
Ik wilde je dit toch niet onthouden...
quote:SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Zie de TT, alsof ik het wist...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat tony chocolonely verhaal heeft volgens mij ook te maken met Teun, de man die Tony moest voorstellen in 'keuringsdienst van waarde' waar het ook vandaan komt, en chocolonely was makkelijk te verwerken in een of ander liedje op de melodie van 'only the lonely'
Dat wist ik nog niet eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat tony chocolonely verhaal heeft volgens mij ook te maken met Teun, de man die Tony moest voorstellen in 'keuringsdienst van waarde' waar het ook vandaan komt, en chocolonely was makkelijk te verwerken in een of ander liedje op de melodie van 'only the lonely'
jij hebt gewoon nogal veel muziekkennisquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de TT, alsof ik het wist...
OK, maar dat verhaal kende ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt gewoon nogal veel muziekkennis
Op die website staan ook voor en na foto's. Op een van die foto's is een enigszins dubieuze witte vloeistof te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Hij veranderd steeds die advertentie:
[..]
Blindproeven en dan raden/beoordelen etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
Wat hebben jullie gedaan? Stripproeven?
distilling jaar = eerste jaartalquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
Het eerste jaar is het jaar van casking?
Die Woest Genoegen is een clubbotteling (een Bunnahabhain van het het eiland Islay) van de gelijknamige whiskyvereniging uit Nijmegen Die was dusdanig goed (zeker qua prijs/kwaliteit) dat ik er nu 2 flessen van te pakken probeer te krijgen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Woest genoegendat klinkt lekker. En ik heb de ballen verstand van whisky.
Idem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef iamredleader het volgende:
Wederom
En ik heb echt heel veel zin in die proeverij! Hoop een heleboel te leren over whisky
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Woest Genoegen is een clubbotteling (een Bunnahabhain van het het eiland Islay) van de gelijknamige whiskyvereniging uit Nijmegen Die was dusdanig goed (zeker qua prijs/kwaliteit) dat ik er nu 2 flessen van te pakken probeer te krijgen...
Als je de 29e komt, weet je daarna alles van whisky...
Hoe kunnen we Hobbelpaard nou vergeten!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeten jullie niet dat er ook bier te proeven valt knulletjes?
Er komt meer dan alleen Hobbelpaard hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kunnen we Hobbelpaard nou vergeten!?
Aan het bier zal het niet liggen. Dat is in verhouding zo slap als watquote:
Spuugemmer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet bij god niet hoe ik die avond ga overlevenmijn alcoholtolerantie is echt minimaal
Voor of na jouw inschrijven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Campzone inschrijving is open
En de site ligt volledig plat![]()
Daarvoor alquote:
Vergeet morgen de inschrijving niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Nah, teveel mensen die graag willen inschrijven
Ik ga slapenhoofdpijn, bah, bende
Da's morgen pas weer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er ook zo weg van.
Goede wacht Cobra
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Cobra@work als er weer verder niemand in de nachtdienst zit bij FOK
quote:
Spuugemmers zijn ook bijzonder ranzig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Na gebruik is het wel meteen emmer legen en afscheid nemen.
Mw. MM kan niet tegen kotsende mensen of dieren...
Ik heb het idee dat MM vooral whisky in huis heeft, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan wel eerder komen ja. En ik drink eigenlijk geen whiskey
Jij mag je eigen drank verzorgen en ik ben nog nieuwsgierig ook naar wat je meebrengt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan wel eerder komen ja. En ik drink eigenlijk geen whiskey
Ik ook. Weltrusten MM.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga plat, ben wel toe aan wat slaap...
Dat was ik al van planquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag je eigen drank verzorgen en ik ben nog nieuwsgierig ook naar wat je meebrengt.
En ik ga niet elke dag bij een whisky-expert op bezoekquote:Ik heb niet elke dag een bier-expert in huis...![]()
Ik wil zeker wel proeven maar ik vrees dat ik niet alles meeproef. Maar wellicht word ik verrastquote:Ik schenk die avond trouwens geen whiskey en de whisky hoef je niet te drinken, ruiken mag ook. Is vaak nog meer bepalend dan proeven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dan moet er wel iets heel belangrijks zijn wil je er niet aan deel kunnen nemen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Die bier en whisky meet klinkt wel heel verleidelijk...
een installatie programma?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Er ligt hier een systeem plat waardoor 3/4 van het personeel weinig tot niets kan doen, maar ik heb niks met dat systeem nodig, dus ik moet hard aan t werk
ik moet even kijken hoe laat ik de volgende dag moet voetballen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets heel belangrijks zijn wil je er niet aan deel kunnen nemen....
nee, dan had ik nu ook niks kunnen doen denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een installatie programma?
Vanaf Amsterdam naar je huis red je makkelijk in een uur...quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet even kijken hoe laat ik de volgende dag moet voetballen bijvoorbeeld
Ja, in het ergste geval kan ik zo doorquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam naar je huis red je makkelijk in een uur...
Helleuh...
Neem je voetbalspullen voor de zekerheid mee dan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, in het ergste geval kan ik zo door
Heb al gekeken, het is nogal veranderd, beste optie is meteen via iDeal betalen natuurlijk maar daar wacht ik dan nog maar even meequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet morgen de inschrijving niet.
Weltrusten.
Toe maar, 11 dagen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:33 schreef Etcetera het volgende:
11 dagenFull event is 11 dagen namelijk
En je krijgt dan toegang, toegang tot stroom & netwerk. Moet je zelf wel meuk meenemen natuurlijk, maar dat is op elke lan zo. Oh en natuurlijk voorzieningen zoals wc's en douches.
En de laatste avond met elkaar uit eten dan ter afsluiting natuurlijk bij de lokale pizzeria...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Er is wel catering (inclusief een pizzatentje met echte steenoven en fantastische pizza's) maar wij koken altijd met de groep, is een stuk goedkoper en gezelliger
Neuh dan worden de restjes opgemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de laatste avond met elkaar uit eten dan ter afsluiting natuurlijk bij de lokale pizzeria...
Ik heb ze het liefst met curryquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit aan een overheerlijke tosti met een kop thee
Ik zou bijna ook gaan boeken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh dan worden de restjes opgemaakt
Oh bij die 219 euro zitten ook een shirt en een goodiebag
Deze tostie was zo lekker dat saus niet nodig wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb ze het liefst met curry
Lekker. Ik heb net een stokbroodje met tonijn gehad en een glas Spa Citron mint gehad. Zo maar even een stukje chocolade erbij en kopje thee en dan op de bank tv kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit aan een overheerlijke tosti met een kop thee
zo lekker heb ik ze nog nooit gehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Deze tostie was zo lekker dat saus niet nodig was
Gohquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik eet ze altijd zonder saus.Met saus lust ik niet.
Verrassend hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goh
de pistoletjes werden halve stokbroden, die zijn een stuk groter, dus ik zit weer goed vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |