Niet genoeg geolied en afgedroogd dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een gietijzeren grillpan gevonden, maar daar zit roest op dus ik denk dat iemand die instructies niet goed heeft opgevolgd.. Goed doorlezen dus
Geweldig nieuwsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sensatiekrant AD had een excuus nodig om deze foto te plaatsen
[ afbeelding ]
En trapt dus maar even een wijdopenstaande deur in.
Kon ik ook wel gokken dat dat gezonder is dan een hol waarvoor je moet bijbetalen in het vliegtuig omdat je niet meer op 1 stoel past.
Dat gelijk afdrogen bevalt me wat minder, daar heb ik niet altijd zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, inbranden met olie. En altijd gelijk afdrogen. Anders krijg je roest.
Wat ik erg fijn vind aan zo'n pan is dat 'ie GOED heet wordt en niet gelijk afkoelt als je er (koud) vlees o.i.d. in gooit. Een ander voordeel is,als 'ie goed geolied is, dat de pan soms een beetje aanbakt maar zodra er vocht bij komt (als de pan heet is dus) gelijk alles loslaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat gelijk afdrogen bevalt me wat minder, daar heb ik niet altijd zin in. Maar goed, ik ga er rekening mee houden
Bijkomend voordeel: je kan eventuele inbrekers met gietijzer een stuk beter de hersens inslaan dan met aluminiumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik erg fijn vind aan zo'n pan is dat 'ie GOED heet wordt en niet gelijk afkoelt als je er (koud) vlees o.i.d. in gooit. Een ander voordeel is,als 'ie goed geolied is, dat de pan soms een beetje aanbakt maar zodra er vocht bij komt (als de pan heet is dus) gelijk alles loslaat.
Ohja, de pan dus niet afwassen in de vaatwasser of met zeep eigenlijk.
Wat is dit nou voor een vage ofyleske opmerkingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Vandaag het Amsterdamse nieuws in de gaten houden, er schijnt weer iets 'groots' op stapel te staan. Hoewel ik wel iets heb gehoord (maar niks mag zeggen), ben ik zelf ook zeer nieuwsgierig...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
parool staat bij deze ingesteld als startpagina
Tsja, hoe moet ik e.e.a. nu precies toelichten, terwijl me gevraagd is m'n mond te houden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een vage ofyleske opmerking
Tevens goedemorgen
Dan licht je het niet toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, hoe moet ik e.e.a. nu precies toelichten, terwijl me gevraagd is m'n mond te houden...
Laat ik het zo zeggen, het heeft met het werk van mw. MM te maken (en dan niet op het werk van mw. MM). Voldoende zo?
Ik ben net zo nieuwsgierig dus en moet ook wachten, aangezien de verkregen info minimaal was, maar wel mijn wenkbrauwen weer deed fronsen...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij heb ik dan wel een idee. Het is dan waarschijnlijk niet zo'n mooi nieuws of wel?
Dan kijk ik eigenlijk niet naar dat nieuws uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand hier hoeft er ook zenuwachtig van te worden, ik vind alleen raar om al iets te weten dat er kennelijk iets gaande is wat straks waarschijnlijk groot nieuws is...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog geen nieuws, ik zal toch niet geHOAXed zijn door iemand die niet eens weet wat dat is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |