Pardon?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Wij hebben hier regelmatig discussie of je de gietijzeren koekenpannen met sop af moet wassen of juist niet.
Ik zeg van niet, zo gaat de vetlaag die het metaal beschermt verloren en tevens bakt de boel aan.
Mn babe ...
Dat is "Pardon meneer" voor jou vrindquote:
Dat zei ik dus ookquote:Verder, niet afwassen, schoonmaken en een beetje ingevet/olied wegzetten!
QFTquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:27 schreef TeleluvR het volgende:
]
Verder, niet afwassen, schoonmaken en een beetje ingevet/olied wegzetten!
Ah, en hoe was jij anno 2010 gietijzeren koekenpannen af?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:20 schreef RobinOok het volgende:
Dat ik het net als die vriendin van TT goor vind om je pannen niet af te wassen met zeep.
Bah, bah, bah. En nergens voor nodig anno 2010. Stelletje viespeuken.
Je hebt dus de ballen verstand van hoe je met gietijzeren pannen omgaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef RobinOok het volgende:
Ze komen gewoon mijn huis niet in.
En als ik er toch een tegen zou komen in de keuken zou ik 'm een paar nachtjes in de week zetten.
En jij weet dat beter en wilt soppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:32 schreef RobinOok het volgende:
Ja, want dat is heel ingewikkeld en staat ook helemaal niet al 25 keer in dit topic beschreven he? Duhuh.
wat dacht je van water met een theelepeltje Dreft?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, en hoe was jij anno 2010 gietijzeren koekenpannen af?
Stop je ze in de vaatwasser?
Faalquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Misan het volgende:
[..]
wat dacht je van water met een theelepeltje Dreft?
Vrees het ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
Laat maar Piet.
Ze kunnen het gewoon niet begrijpen omdat bij hen toch al het eten aanbakt etc.
Zij weten niet hoe het is om goed gereedschap te hebben, te houden & te gebruiken.
Hun koksmessen gaan ook gewoon de vaatwasser in,
etc.
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:36 schreef RobinOok het volgende:
IK WIL GEEN GIETIJZEREN PAN!
ik denk het ook jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
Laat maar Piet.
Ze kunnen het gewoon niet begrijpen omdat bij hen toch al het eten aanbakt etc.
Zij weten niet hoe het is om goed gereedschap te hebben, te houden & te gebruiken.
Hun koksmessen gaan ook gewoon de vaatwasser in,
etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |