Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Szura het volgende:
Heeft het Nederlandse wielrennen ontzettend veel gegeven, RIP.
En Frits Barend die natuurlijk ook weer een goede vriend van hem was op Radio2 even geleden.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef tong80 het volgende:
Een legende is niet meer. Een grandioze coureur en een briljante ploegleider.
René van de Gijp kwam hem in het lezingencircuit tegen en zei dat ie het jammer vond Peter Post nooit eerder ontmoet te hebben. 'Ik zou een nog betere voetballer zijn geweest.'
Kijk naar het hoogtepunt van zijn ploegleiderschap :
Als 6-daagse renner was hij helemaal een fenomeen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
Net ma aan de telefoon. Ze zei natuurlijk ken ik die. Ze begon over de zesdaagsen. Daarin was ie idd één van de besten ooit. Weet niet zeker maar denk dat ie na Patrick Sercu de beste is. De zesdaagsen stelden toen nog iets voor. Of niet Golfert ?
Dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef ThaTim het volgende:
De Raleigh-ploeg in de jaren tachtig
R.I.P.
Rene Pijnen was als zesdaagserenner nog wel iets beter dan Post. Maar Post was natuurlijk wel een completere renner.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
Net ma aan de telefoon. Ze zei natuurlijk ken ik die. Ze begon over de zesdaagsen. Daarin was ie idd één van de besten ooit. Weet niet zeker maar denk dat ie na Patrick Sercu de beste is. De zesdaagsen stelden toen nog iets voor. Of niet Golfert ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |