Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 12:32 |
![]() trophy lijst car lijst ![]() Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden. Je moet jezelf dan wel even registreren! | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 12:32 |
| |
Chooselife | woensdag 12 januari 2011 @ 12:34 |
Ik ben trouwens benieuwd naar welke auto de grootste topsnelheid kan behalen. Is dat inderdaad de Veyron? | |
Michiel706 | woensdag 12 januari 2011 @ 12:40 |
nee nog niet, dat kan pas bij lvl 21... iemand andere ideeen? | |
very | woensdag 12 januari 2011 @ 12:40 |
Volgens mij de X1. 445 heb ik er mee gehaald. | |
Sant. | woensdag 12 januari 2011 @ 12:41 |
Ik denk een van de formulewagens eigenlijk, maar heb t nog niet geprobeerd. Die trophie heb ik snel een keer gehaald met de Veyron op La Sarthe, daarna die Veyron weer snel bij het grof vuil gezet. -edit: Of inderdaad de X2010 ![]() | |
Auti | woensdag 12 januari 2011 @ 12:49 |
dik 490 op de kombaan | |
very | woensdag 12 januari 2011 @ 13:10 |
Ik moet bekennen dat ik nog niet naar de instellingen heb gekeken. Rij nu nog gewoon zoals ik hem kreeg :p | |
DDDDDaaf | woensdag 12 januari 2011 @ 13:32 |
Gisteren mijn wheelstand binnen gekregen, vanavond na anderhalve week "rust" maar weer eens verder racen dus! | |
SonicVolcano | woensdag 12 januari 2011 @ 13:47 |
Iemand op GTplanet heeft 530+ km/u gehaald ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Michiel706 | woensdag 12 januari 2011 @ 13:48 |
waarmee? | |
very | woensdag 12 januari 2011 @ 14:02 |
Link? | |
jackson | woensdag 12 januari 2011 @ 14:14 |
Lijkt me wel ja... Gelukkig is het maar een spelletje ![]() [/flauw] | |
very | woensdag 12 januari 2011 @ 14:19 |
lol | |
ScarFace- | woensdag 12 januari 2011 @ 16:49 |
tvp | |
Auti | woensdag 12 januari 2011 @ 16:59 |
Ik ook.. En vanmiddag ging ik nog even testen, was er nooit mee op Le Mans geweest, en daar deed hij 466. Op de kombaan komt ie wel tot 470 en met slipstreamen fix je de "overdrive". Toen dacht ik vanmiddag eens te gaan kijken naar de gearbox settings, zit immers een full adjustable bakkie onder. Maar ik kon niets instellen? Was in GT mode "practice". Anyway, op een lang recht stuk met een standaard X1 op 445 km blijven hangen doet mij 1 ding vermoeden.. de grens van de 6e versnelling... Deed je die 445 topsnelheid in zijn 7e versnelling? | |
67Impala | woensdag 12 januari 2011 @ 19:44 |
Zo ik had gister een harde faal! Op de 4 uurs race op Tsukuba presteer ik het na 2uur en 45 minuten op herstart te drukken ![]() Gelukkig nog wel gehaald waarna ik extreem gaar was... | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 12 januari 2011 @ 20:56 |
Staat goede op er wel in ? Zie mijn psn naam niet in de lijst. ![]() | |
Salatrel | woensdag 12 januari 2011 @ 22:57 |
zelfde als vorige topic als het goed is. ik klikte namelijk op maak nieuw deel ![]() | |
EchteZwareVanNelle | woensdag 12 januari 2011 @ 23:18 |
Oh, vandaar dan klopt de op niet meer, je moet dan even de nieuwe op uit de wiki halen, staan de nieuwe namen er ook in. ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 januari 2011 @ 08:24 |
volgende topic nieuw kansen ![]() | |
SonicVolcano | donderdag 13 januari 2011 @ 10:41 |
Niet zo snel voorhanden, maar er is een topic over. Toen is het blijven hangen. | |
caspervc | donderdag 13 januari 2011 @ 10:58 |
Nieuwe seizoensevents! Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000 - 5 laps Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000 - 5 laps Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000 - 5 laps Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000 - 1 lap High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000 - 10 laps New Online Dealership: SSR '03 Countach LP400 '74 Woodone Tom's Supra '03 Denso Sard Supra GT '00 Arta NSX '00 Takata Dome NSX '03 Calsonic Skyline '00 Xanavi Nismo GT-R '03 Motul Pitwork Z '04 Nomad Diablo GT-1 '00 Furai Concept '08 Formula GT http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=161977 | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 11:07 |
Thanks! Vanavond staat weer een raceavondje geplanned met een maat van me, dus deze gaan we maar eens eventjes doen dan ![]() | |
ScarFace- | donderdag 13 januari 2011 @ 11:18 |
Weet iemand welke knop de toeter is? Nog altijd niet ontdekt. Vreemd dat je de remschijven niet kunt upgraden eigenlijk. | |
caspervc | donderdag 13 januari 2011 @ 11:19 |
Ik toeter door het linker pookje in de drukken. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 11:22 |
Ik rij nu met stuurtje en vind het jammer dat ik de middenknop van de Logitech DFGT niet kan instellen als toeter. Maar toen ik nog met een gewone controller speelde, toen toeterde ik regelmatig terwijl ik door een bocht ging haha. Zo vaak dat ik toen de toeter maar een andere button heb gegeven. | |
DDDDDaaf | donderdag 13 januari 2011 @ 11:53 |
Volgens mij ligt dat aan de auto waar je mee rijdt, ik heb met een aantal straatauto's iig kunnen claxonneren met de GT-knop op de DFGT. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 11:55 |
Huh? Serieus? Dat is wel heel vreemd dan. Je kan hem in ieder geval niet toewijzen bij de button-voorkeuren | |
ScarFace- | donderdag 13 januari 2011 @ 11:59 |
Oke thanks. | |
Sant. | donderdag 13 januari 2011 @ 13:22 |
Ik toeter niet, ik druk ze gewoon van de baan. Of rijden met de ruitenwissers aan, altijd leuk. Vanavond ook maar eens aan de seizoensevents beginnen dan, ik heb zelf die met de prius e.d. nog niet eens gedaan. Dit is al t vierde seizoenevent dan?! goeie shit! En lekker met de C30 R rijden, geweldig karretje! | |
Sant. | donderdag 13 januari 2011 @ 13:25 |
Nog een vraag trouwens, In het menu GT auto kun je de carroserie herstellen en je motor laten reviseren. Hoe nodig is dat? kost bij mijn Formula GT namelijk beide 500.000 credits. Was eigenlijk niet van plan een miljoen te investeren als dat niet nodig is. iemand enig idee? | |
woessie | donderdag 13 januari 2011 @ 13:28 |
Als je nu al wint is het niet nodig. Ik heb het nog nooit gedaan in ieder geval, en nooit problemen met motor of carrosserie | |
67Impala | donderdag 13 januari 2011 @ 14:12 |
Enige wat ik doe met mijn Formula GT is na elke endurance even zijn olie verversen. Dat scheelt 45 PK. Maar ook met zwarte olie win je makkelijk. Op B-Spec dan. Op Aspec ververs ik altijd zijn olie na elke race voor het geval dat, want voor de credits hoef je het niet te laten. | |
Michiel706 | donderdag 13 januari 2011 @ 15:44 |
Vanaf welk lvl zijn ze? | |
Sant. | donderdag 13 januari 2011 @ 15:50 |
seizoensevents zijn voor iedereen vrij toegankelijk. | |
Michiel706 | donderdag 13 januari 2011 @ 15:52 |
OK, vanavond maar eens kijken. ziet er wel uit dat het de moeite is, goed om op te levellen ![]() | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 15:52 |
0. Seizoensevents zijn open voor iedereen, alleen moet je er wel auto's voor kopen en weet uit mijn hoofd niet vanaf welk level die dan beschikbaar zijn. | |
Michiel706 | donderdag 13 januari 2011 @ 15:53 |
zit in lvl 19, dus die Golf zou ik wel aan kunnen ![]() | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 15:56 |
Zie net dat je voor de laatste race een auto op level 18 heb moet hebben, dus dat lukt je dan ook nog wel. | |
Sant. | donderdag 13 januari 2011 @ 16:27 |
Oh tuurlijk, zo zijn ze niet geheel vrij toegankelijk.. ![]() Kan ik mezelf eindelijk een flink eind de enduro's in helpen! heerlijk. | |
Scarsick | donderdag 13 januari 2011 @ 16:29 |
Die GT500 race lijkt me wel wat. Sowieso zijn die wagens gewoon erg tof! Die ga ik eerst maar eens met een auto zonder aanpassingen proberen en hopen dat het een beetje een uitdaging is. | |
Toempf | donderdag 13 januari 2011 @ 16:30 |
Hebben we nog restricties deze keer of kan weer in een kwartier tijd zonder enige moeite 3 miljoen credits binnen harken? | |
Scarsick | donderdag 13 januari 2011 @ 16:31 |
Geen restricties, schijnt dat er teveel gamers geklaagd hebben dat het te moeilijk was... | |
Michiel706 | donderdag 13 januari 2011 @ 16:32 |
te moeilijk??? sommige zijn inderdaad een uitdaging, maar dat is juist het mooie ervan! | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 16:33 |
Dat geloof ik graag, maar dat is juist de charme van die events. Laat maar zien dat je kan rijden. | |
Scarsick | donderdag 13 januari 2011 @ 16:39 |
Dat dacht ik dus ook! De rest van het spel is al makkelijk genoeg. ps. accepteer nou eindelijk eens die friend request die ik je al eeuwen geleden heb gestuurd ![]() | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 16:41 |
Ik zie nu pas wie je bent ![]() | |
Scarsick | donderdag 13 januari 2011 @ 16:49 |
Haha, lekker bezig hoor! Aangezien die PS3 van je toch aanstaat, gelijk even accepteren en dan kunnen we binnenkort misschien samen wat online rotzooien. ![]() | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 16:51 |
Zojuist gedaan. Die seizoensevens zijn overigens gewoon slecht gedaan, leg er race soft banden onder en je kunt ze zonder problemen halen. Het is inderdaad puur en alleen om snel geld te verdienen. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 16:56 |
zucht... doe er dan geen race softs onder...tadaaaa | |
Toempf | donderdag 13 januari 2011 @ 17:00 |
Zo dan die Lamborghini Nomad Diablo GT-1 is wel een vette bak zeg ![]() ![]() | |
Scarsick | donderdag 13 januari 2011 @ 17:00 |
Maar restricties vanuit het spel en het dan halen geeft veel meer voldoening dan jezelf restricties opleggen. Laat ze desnoods een extra clausule toevoegen waardoor je extra geld/exp kan winnen door je aan bepaalde restricties te houden. Dan wint iedereen. | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:03 |
Wat is er leuk om aan om jezelf te treiteren? Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen. Zoals degene boven mij zegt, het is lang niet zo leuk/spannend om jezelf restricties op te leggen als dan wanneer de uitgever dat doet. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:17 |
Maar aangezien die dat dus niet doet (omdat er mensen zijn die het anders simpelweg te moeilijk vinden), zit er niks anders op dan het zelf opleggen van restricties. En wat is het verschil tussen een race waarbij je zelf kiest voor sport-softs, of een race waarbij het spel kiest voor sport-soft? Daar kies je zelf voor, dus dan moet je ook niet zeuren imo | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:18 |
Nog los van het feit dat ik zo snel mogelijk wil winnen in dit geval, weet ik niet of ik met die banden de race uberhaupt kan winnen. En nee, ik heb geen zin om zo'n race 10x te rijden om dat uit te vinden. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:21 |
Als je goed genoeg rijd, dan kan je die race natuurlijk op elke band winnen. Mensen die alleen maar hapklare brokken willen, maar wel roepen dat het geen uitdaging meer is ![]() | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:28 |
Onzin natuurlijk, er zit ook een limiet aan die auto's. En waarom zou ik van dit spel zelf een uitdaging moeten maken? Daar betaal ik heb ik dit spel niet voor gekocht. Laat de uitgever zelf zijn werk maar doen in plaats van dat ik moet gaan uitzoeken met welke instellingen deze race wel eens uitdagend voor mij zou kunnen worden. | |
Sant. | donderdag 13 januari 2011 @ 17:30 |
Begint deze discussie nu alweer? Dat is al de 10e keer volgens mij ![]() Maar wel eens met very, alles je al je bakken volle gas opfokt, moet je niet klagen dat het te gemakkelijk is.. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:31 |
Nogmaals: Omdat PD dat niet doet (reden is al genoemd), en omdat je blijkbaar zelf wel waarde hecht aan de uitdaging. En van die banden is helemaal geen onzin. Dat jij het niet redt op elke band, betekent niet dat niemand het er mee redt. | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:31 |
Andere banden kan ik niet 'volle gas opfokken' noemen ![]() | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:32 |
Je weet zelf net zo goed als iedereen dat Racing Softs niet nodig zijn om een race te kunnen winnen. | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:32 |
In het geval van die seizoensevents zal het mij een worst zijn, ik wil dat geld alleen maar hebben, dus hoe makkelijker hoe beter voor mij. En dat is wel onzin, je kunt nog zo goed rijden, om comfort hard ga je die laatste race echt niet winnen, dat zou onmogelijk zijn. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:34 |
Waarom roep je dan dat ze het zo slecht gedaan hebben? Dit is precies wat ik bedoel....je roept dat het kut is, maar maakt er wel dankbaar gebruik van. Hypocriet, of niet? Blijkbaar weet je dus genoeg van de banden, dus wederom ontkracht je je eigen kritiek. | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:39 |
Misschien lees jij dingen die ik niet lees, maar ik zeg dat ze het slecht geregeld hebben omdat iedere oen het nu kan halen, het is juist de charme om te laten zien dat je kan racen. Dat is het enige waar ik over 'klaag'. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:43 |
En ik denk dat PD het hiermee juist wél goed gedaan heeft, want nu kan iedereen een kans maken...niet alleen de pro's. Als je wilt laten zien dat je goed kan racen, dan blijf ik erbij: neem sport-mediums, upgrade niet en speel alleen met de instellingen. | |
Dennis101 | donderdag 13 januari 2011 @ 17:46 |
Dan hadden ze beter die events iets makkelijker kunnen maken. | |
very | donderdag 13 januari 2011 @ 17:48 |
Nee, tuurlijk niet....want dan is het voor de pro's weer een eitje. ![]() | |
DutchErrorist | donderdag 13 januari 2011 @ 18:14 |
Ga vanavond ook maar weer eens racen ![]() | |
Scarsick | donderdag 13 januari 2011 @ 18:40 |
Ik wil mezelf geen topracer noemen, eerder gemiddeld, maar ik kon de eerste seizoensevents met wat moeite toch wel halen, dus zo overdreven moeilijk waren ze nou ook weer niet. Het lijkt wel alsof games tegenwoordig geen moeite meer mogen kosten. ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 januari 2011 @ 19:27 |
30 rondjes voor super GT in bspec is echt teveel ![]() ![]() | |
Toempf | donderdag 13 januari 2011 @ 19:57 |
Schop je coureur in een Formula GT en ga tv kijken/bier drinken/fappen/fok!ken ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 januari 2011 @ 20:16 |
hij doet nu rondjes in de minolta toyota ![]() ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Salatrel op 13-01-2011 20:22:30 ] | |
EchteZwareVanNelle | donderdag 13 januari 2011 @ 20:42 |
Toenet 60 rondjes Grand Valley gedaan, met een Ford GT '06. 2 uur en 10 minuten over gedaan, weinig credits en xp krijg je ervoor. ![]() | |
Salatrel | donderdag 13 januari 2011 @ 20:57 |
voor het geld hoef je het niet te doen idd.... zaterdag maar de 9 uur van tskuba doen ![]() | |
Ik-ben-niet-perfect | donderdag 13 januari 2011 @ 21:01 |
Hoef je ook niet naar om te kijken, ze gaan automatisch als het nodig is de pits in. ![]() | |
EchteZwareVanNelle | donderdag 13 januari 2011 @ 21:20 |
Sterkte ermee, ik vond 2 uur al lang.. Laat staan 9 uur. | |
67Impala | donderdag 13 januari 2011 @ 21:50 |
Ik vond 4 uur Tsukuba al regelrechte terror... Die 9 uur trek ik echt niet in 1x... Nja eerst even de 1000 KM van suzuka pompen.. dat scheelt 3 uurtjes ![]() | |
Ik-ben-niet-perfect | donderdag 13 januari 2011 @ 22:23 |
Die 9 uur op Tsukuba is ook een hel, maar dat komt meer omdat het zo'n vreselijk saaie en korte baan is. De 1000 kilometer van Suzuka heb ik 2 keer gedaan, de eerste keer ging het na 20 ronden regenen tot aan het eind. Vanaf ronde 50 op regenbanden moeten varen want rijden kan je het amper noemen, ben je meer dan 7 uur voor nodig. Tweede keer helemaal droog en in ongeveer 6 uur gedaan. Ik heb nog een Endurance te gaan, de 24 uurs race op Nürburgring. Die laat ik denk ik gewoon schieten, want met die racebakken op de Nürburgring rij ik toch niet foutloos, zodat het op een gegeven moment gaat irriteren. Of ik rij het voor de lol mee met een auto die me wel ligt. ![]() | |
Salatrel | vrijdag 14 januari 2011 @ 09:03 |
met die mx5? die heb ik na 3,5 uur langs de kant gezet en ben ik gaan douchen ![]() ![]() | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 09:55 |
Dit dus. En very, schei nou alsjeblieft eens uit met dat idealistische gelul van je! het spel IS gewoon veel te makkelijk, en já, dat komt door de commerciele belangen omdat PD vindt dat iedere domme lul dit moet kunnen halen. Bij een spel dat het predikaat 'The real driving simulation' voert verwacht ik uitdagingen die ik met bloed zweet en tranen in ga en ternauwernood haal na oefenen en schelden en afstellen en nog meer schelden etc. De voldoening is daarna groot! en nee, ik ga mezelf geen restricties opleggen want dit is na de introductie van alcoholvrij bier de allergrootste onzin. en nee, ik put daar geen voldoening uit, want dan maakt mij zelf nog de allerdomste lul als ik moeilijk ga doen terwijl een ander het ook makkelijk kan. en ik heb uiteindelijk precies hetzelfde gouden bekertje, geld, en xp dan een domme lul die simpelweg alle upgrades koopt en het in 3 minuten haalt. Het moet gewoon zo zijn dat er echt maar één manier is om het te halen: the hard way! BTW: no hard feelings hoor very ![]() | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 09:55 |
-knip- dubbel | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:09 |
Ik hou op met mijn idealistische gelul, als jullie eens kappen met dat irritante gemekker de hele tijd. Er is maar één manier om er een uitdaging van te maken, en dat is door het zelf te doen. Janken veranderd daar niets aan. Einde. Punt. Klaar. | |
Dennis101 | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:14 |
Blijkbaar helpt klagen wel om het spel makkelijker te maken ![]() | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:15 |
Jij bent nog voor het communisme en censuur zeker? als iets kut is, dan zeg ik dat het kut is en ga ik niet roepen dat het geweldig is. En hier wordt de discussie over het spel gestart dus plaatst men het hier! Echt werkelijk waar, de ENIGE uitdaging in het spel is nog alle licences op goud halen, want die is helemaal dicht getimmerd met restricties! Maar een licentie heb je toch nodig om aan races te mogen meedoen? Welnee, dat was vroeger! nu hangen die licences er voor jan lul bij want het maakt werkelijk geen flikker uit of je ze nou wel of niet haalt. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:34 |
Scherpe conclusie ![]() Als je het echt zo ontzettend belangrijk vind dat het spel een uitdaging is, maar je weigert er zelf een uitdaging van te maken, dan is dat de schuld van PD? Oftewel, om jou gunstig te zinnen, moet PD maar kak hebben aan de mensen die wél moeite hebben? | |
DennisDeBengel | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:41 |
Eens met very wat dit betreft. Er zijn twee redenen waarom het makkelijker gemaakt moet worden. Ten eerste omdat de trend steeds meer wordt om een game toegankelijk te maken in plaats van de hardcore gamer te voorzien. Tegenwoordig spelen mensen van elke leeftijd games en daar moet rekening mee gehouden worden als je zoveel mogelijk exemplaren wilt verkopen. Ten tweede, het feit dat er ook steeds meer hardcore gamers zijn die klagen als iets te moeilijk is helpt ook niet mee. Kijk naar Microsoft, die richten zich de laatste paar maanden en dit hele jaar op Kinect, omdat ze daarmee het grootste publiek kunnen bereiken. Voor de echte gamers staat daar maar weinig tegenover, Gears of War 3 en Forza 4 zijn de enige twee grote exclusives dit jaar, tenzij er nog wat aangekondigd wordt. En ja, als je bij de events en races je wagens gaat tunen zodat ze veel sneller zijn dan de concurrentie, en vervolgens gaat bashen op PD dat het te makkelijk is slaat natuurlijk nergens op ![]() | |
Dennis101 | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:45 |
Helemaal prima dat bijna heel dat spel makkelijk te halen als je zou willen, maar waarom dan juist die seizoensevents, waar veel credits te halen valt, juist niet wat uitdagender houden? Dan maar geen goud halen als je net niet goed genoeg bent. | |
67Impala | vrijdag 14 januari 2011 @ 10:46 |
Nou ik heb niets te klagen over de moeilijkheid van het spel. Ja de races zijn een eitje, maar de licenties en een paar special events zijn toch wel pittig. Na bloed zweet en tranen alle licenties op Goud en nu alleen nog bij de special events, de AMG academy, Grand Tour en Vettel Challenge. Nou die houden mij met me dual shock wel even bezig ![]() En wat de seasonals betreft: Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. ![]() | |
caspervc | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:09 |
Juist! Ik speel ook op zo'n manier dat ik niet 1,2,3 win maar helemaal die seasonals pas in de laastste ronde ergens de winnaar voorbij ga. Die golf Nür had ik bijvoorbeeld een Golf 5 GTI gepakt, sport medium eronder, en iets van 20 pk erbij (220pk totaal). Dan moet je echt wel doortrappen wil je hem halen. Nu ken ik de ring redelijk, dus had ik de #1 op het rechte stuk op het einde te pakken, maar dat vind ik veel leuker dan optunen tot 300+ en racing soft eronder te hangen, en bij Karussell al dik 1e te liggen... | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:20 |
Inderdaad! Zo makkelijk kan het zijn om alsnog een leuke race te hebben. | |
jackson | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:33 |
Optunen... Dat is er weer één voor in de boeken ![]() | |
Scarsick | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:35 |
En ik ben te lui om uit te zoeken met welke tuning en instellingen ik er een spannende race van kan maken. Ik heb weinig tijd om te gamen, dus als ik een uurtje vrij heb wil ik gewoon lekker kunnen racen en niet 10x dezelfde race moeten laden met verschillende instellingen om uiteindelijk 1 spannende race te kunnen rijden. Wat ik eerder al zei, laat PD lekker zijn werk doen en er desnoods een bonus objective op basis van restricties inbouwen. Dan is iedereen blij. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:43 |
Er is natuurlijk ook echt rocketscience voor nodig om te bedenken hoe je een race wat lastiger voor jezelf kan maken. Mét restricties ben je toch ook aan het zoeken naar de juiste instellingen om de race alsnog te winnen? | |
Scarsick | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:45 |
Maar dan heb ik niet de kans dat ik het per ongeluk te makkelijk maak voor mezelf. | |
Ik-ben-niet-perfect | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:47 |
Ze hadden net als Turn10, gewoon moeilijkheidsgraden moeten aanbrengen. Bijvoorbeeld: Beginner, Amateur, Professional en Expert. Maar daar wel de te verdienen credits en ervaringspunten op afstemmen en dit voor je een race of event begint, ook duidelijk laten zien, dan zijn de meesten eerder geneigd een hoger level te nemen. Als voorbeeld: Op expert krijg je bij wijze van spreken 40.000Credits en 40.000XP, dan op Professional 20.000, Amateur, 10.0000 en Beginner 5.000. Geef je geen verschillende beloning, dan heeft het nog geen zin om een moeilijkheidsgraad in te bouwen omdat dan de meesten nog voor de easy way gaan. | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:50 |
Oftewel, om de luie racers gunstig te zinnen, moet PD maar lak hebben aan de mensen die GT5 kopen vanwege de uitdagingen en moeilijkheidsgraad die de eerste 4 delen hadden? voor ieder wat wils he, De universiteiten gaan de opleidingen toch ook niet makkelijker maken omdat te domme mensen het niet halen? Als de universiteit te moeilijk is, ga je HEAO of MBO doen. Dus als GT5 te moeilijk is voor je dan pak je need for speed of burnout o.i.d. Zo hou je tenminste je game wel exclusief en maak je waar wat je predikt: THE REAL DRIVING SIMULATOR. | |
woessie | vrijdag 14 januari 2011 @ 11:59 |
wat boeit het wat iedereen doet ![]() Ik hou voor mezelf een uitdaging, een ander moet ook vooral doen wat hij wilt met zijn gekochte spel. En een keertje zeuren, daar is een forum voor. Gewoon niet op ingaan toch? Zou best wat frustratie kunnen schelen. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:00 |
De uitdaging en moeilijkheidsgraad die je nu zelf in de hand hebt ![]() ![]() ![]() Maar dat weiger je zelf aan te passen, dus wie is hier nu lui? | |
Scarsick | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:13 |
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik lui ben, maar dat wil nog niet zeggen dat games voor mij zo makkelijk moeten zijn dat zelfs een hersendode nog kan winnen. Dan nog blijft het punt staan dat een zelf opgelegde beperking veel minder voldoening oplevert dan dat die vanuit de ontwikkelaar komt. | |
Meike26 | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:24 |
Beide partijen hebben gelijk, wat dat betreft kan ik mij wel vinden in de mening van Very voor het geen dat je het zelf ook wel wat moeilijker kan maken voor jezelf. Mijn vriend rijd af en toe ook GT5, maar hij wil zo makkelijk mogelijk naar de Finish, om te cashen en het volgende kampioensschap binnen harken. Ik ga liever tot het gaatje in een ondermaatse of gelijkwaardige auto. Bij races buiten de kampioensschappen, kan je een race overnieuw beginnen. Als ik in de eerste ronde al gelijk 5 seconden of meer voorop lig, dan skip ik die race dus ook en kies ik een andere auto of stel mij auto wat anders in, bijvoorbeeld gummen met de Sport Medium banden. Maar dan nog heb ik ook wel weer het gevoel dat dit de slechtste GT is tot nu toe, alleen al om het feit dat je geen licentie-restricties meer hebt, maar op arcade-achtige wijze puntjes scoren en naar het volgende level springen. Gran Turismo hoort zo te zijn dat je per licentie bepaalde races kan rijden en daarmee hogerop te komen en dat had PD in mijn ogen makkelijk kunnen doen, ook met de xp punten, maar dan binnen de licenties en gewoon het oude vertrouwde GT-concept in ere houden. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:28 |
Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen anders | |
Dennis101 | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:39 |
Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest. Het doel van het is spel is uiteindelijk om level 40 te worden en alle races goud halen, niet om het voor jezelf zo moeilijk mogelijk te maken. Wat dat betreft vond ik GT5 prologue nog beter gedaan, daar moest je aardig wat moeite doen om alle races op goud te winnen. | |
SonicVolcano | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:44 |
Uiteindelijk gaat het PD toch om de verkoopcijfers en geld. Als het een retemoeilijk spel is, dan verkoopt het ook niet. De die-hard fans zullen er blij mee zijn, maar ze moeten wel op de commerciele tour. Daarnaast zijn de licenties en bepaalde special events wel erg moeilijk hoor. | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 12:52 |
zoals Very weet heb ik dit een x aantal pagina's geleden ook al eens geopperd. en inderdaad wat Dennis101 zegt: je weet bij restricties dat het hoe dan ook mogelijk moet zijn om het te halen, lukt dit niet dan ligt het dus aan je skills of tuning van de auto. En mij lui noemen omdat ik mezelf geen restricties opleg getuigt weer van het feit dat jij ook werkelijk helemaal niks snapt van wat mensen als argument aandragen. Jouw enige 2 tegenargumenten zijn 1.'je kan toch ook jezelf restricties aanmeten' en '2.jullie willen hapklare brokken' Slappe bagger, want 1.)dan kan ik net zo goed zelf een heel racespel gaan zitten bedenken. Dat is toch niet de reden dat ik een Real Driving Sim koop? En 2.) hapklare brokken? Snap jij uberhaupt wat van tuning vraag ik me af. Als je telkens weer je camber, dempers etc. moet bijstellen is dit alles behalve hapklaar! Het enige hapklare brok dat er voor je klaarligt is dat je alle upgrades koopt en met je overpowered bak met 2 armen in je anus wint. En met die overbetaalde season events is nu juist dit nóg makkelijker geworden. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 13:04 |
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens. Ik weet elke race voor mezelf leuk en spannend te maken, dus dat moet een ander ook lukken. En dat hoeft echt geen 100x proberen te zijn. Vooral als je een beetje behendig in dit spel bent, dan moet het geen enkel probleem voor je zijn om in te schatten hoe je de race leuk kan maken. En wat betreft de "real driving simulator"....als je die titel nog serieus neemt dan vraag je er ook wel om om bedrogen uit te komen. Ik weet niet of je ooit wel eens in het echt geracet hebt, maar dat komt weinig in de buurt van welke sim dan ook. | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 13:12 |
Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is. En ja, als je niet kan rijden is een race al gauw uitdagend en spannend. Maar dat punt ligt voor een ieder ergens anders. En ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat het racen an sich exact overeenkomt met het rijden in real life, maar ik verwacht op zijn minst wel dat de condities hetzelfde zijn en ik verwacht wel dat ik, net als een race in real life, wel eerst een auto zorgvuldig moet samenstellen en tunen alvorens ik ga racen. en ik verwacht ook dat ik, net als een race in het echt, aan restricties gebonden ben en niet met een Veyron tegen een Megane kan racen. [ Bericht 1% gewijzigd door Sexy_Steve op 14-01-2011 13:13:39 (typfout) ] | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 13:31 |
Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn. Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!! Serieus...hoe moeilijk kan het zijn om, in jouw voorbeeld, dan ook gewoon een mégane te pakken en die dan zorgvuldig te tunen alvorens je gaat racen? Ik snap werkelijk waar niet waar nou zo ontzettend moeilijk over gedaan wordt. Men doet alsof het de moeilijkste klus ter wereld is om een alsnog een leuke race neer te zetten. Het enige wat je hoeft te doen is een gelijkwaardige auto te pakken en niet overdreven te gaan zitten upgraden. Vanaf dat punt kan je dan leuk gaan finetunen met je instellingen, zoals je blijkbaar graag wil. Poepoe...wat een opgave zeg! Als het je echt zo dwars zit, dan doe je er toch wat aan ipv alleen maar te lopen huilen dat PD het niet voor je doet (waar ze imo een hele goede reden voor hebben). | |
Sant. | vrijdag 14 januari 2011 @ 13:41 |
Ik ben eigenlijk veel te lui om alles te gaan tunen, dus ik moet wel met standaard bakken racen! maar ik begrjip de discussie ook niet. Wil je easy money en XP? lekker opfokken die bakken. Wil je strijd en spannende races, pas daar dan je instellingen op aan. Klaar. Punt. Uit | |
jackson | vrijdag 14 januari 2011 @ 13:43 |
Vanavond ram ik die seasonevents er eens eventjes snel doorheen.... Beetje tunen en rammelen met die bakken. Zag dat er een volvo challange tussenzit, erg tof ![]() ![]() | |
woessie | vrijdag 14 januari 2011 @ 13:53 |
Tof dat iedereen met mijn auto moet racen | |
Sant. | vrijdag 14 januari 2011 @ 14:44 |
Volvo C30 | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 14:46 |
Kappers auto :p | |
woessie | vrijdag 14 januari 2011 @ 14:51 |
ik ben geen kapper ![]() | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 14:54 |
Dan heb je de verkeerde auto gekocht ![]() Ik ken nog wel een kapper die hem van je wil kopen ![]() ![]() | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 14:55 |
Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden. Als de mensen nou eens wel een paar uurtjes zouden moeten oefenen om een race te halen ontwikkelen ze skills en ervaring. Door het ontwikkelen van deze skills en ervaring worden ze beter in races en zullen ze de volgende races makkelijker/minder moeilijk gaan halen, totdat ze uiteindelijk op een vergelijkbaar niveau zitten als de mensen die volgens jou zitten te zeiken dat het te makkelijk is. En als de spelers dan een vergelijkbaar niveau hebben hoeft PD de races ook niet makkelijker te maken en wordt het ook niet verpest voor de 'hardcore' gamers. Ik bedoel dus te zeggen dat niemand een geboren kampioen is, maar door inzet en oefening kan je dus wel leren racen en kampioen worden! En het feit dat mensen te beroerd zijn om te oefenen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij. | |
Auti | vrijdag 14 januari 2011 @ 15:05 |
Volvo ![]() ![]() ![]() Wat een gezeur om niets weer, of je het nu een makkelijk of een moeilijk spel vindt, je moet gewoon vroem vroem doen! en af en toe toeteren! ![]() Mijn god zeg, de kracht van GT zit niet in de AI of het halen van alle bekers en races. De kracht zit in al die auto's en afstellingen, de graphics, de circuits, en dergelijke. Als je klaar bent met de gouden bekertjes fetish dan blijft de echte fan lekker doorknallen en driften, met of zonder vrienden. Online of met zijn allen in de huiskamer, gezellig! En persoonlijke rondetijden verbeteren, etc. Dat is GT. | |
Sexy_Steve | vrijdag 14 januari 2011 @ 15:10 |
En dat is het enige juiste antwoord ![]() | |
67Impala | vrijdag 14 januari 2011 @ 15:46 |
Vanavond Bob weer even aan het werk zetten, terwijl 67Impala heerlijk de kroeg in duikt! ![]() edit: lol @ die discussie die gaande is ![]() [ Bericht 29% gewijzigd door 67Impala op 14-01-2011 16:37:39 ] | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 16:34 |
Niet iedereen heeft... A) ...het in zich om echt goed te worden. B) ...er zin om er veel tijd in te steken om goed te worden. C) ...zin in een uitdaging. En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer. PD heeft op deze manier gewoon ervoor gezorgd dat IEDEREEN de race kan rijden zoals hij/zij dat zelf wil. Jong, oud, actief, passief, noob, pro...whatever. Tuurlijk zou een "easy, intermediate & hard optie geniaal zijn....maar die zit er niet in (en komt waarschijnlijk ook niet). | |
Dennis101 | vrijdag 14 januari 2011 @ 16:43 |
Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 16:53 |
Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg. En waarom niet die verschillende moeilijkheidsgraden...geen idee...mail PD zou ik zeggen ![]() | |
Scarsick | vrijdag 14 januari 2011 @ 17:06 |
Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus. | |
very | vrijdag 14 januari 2011 @ 17:09 |
Er zitten ook geen seasonal events in....hoe kan ik de vergelijking eigenlijk maken? ![]() | |
PieterBas | vrijdag 14 januari 2011 @ 18:54 |
wat was dat saai zeg, met die i-Miev rijden ![]() | |
EchteZwareVanNelle | vrijdag 14 januari 2011 @ 19:00 |
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit] Lijkt net een stofzuiger btw! Ze hadden het beter de i-Miep kunnen noemen, lekker veilig voor huisvrouwen. | |
PieterBas | vrijdag 14 januari 2011 @ 19:16 |
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende | |
EchteZwareVanNelle | vrijdag 14 januari 2011 @ 19:18 |
Thx, is nu aan het laden heb alleen zachte sportbanden eronder gedaan, zullen zien hoe het gaat. Edit: Gewonnen, met wel 1 seconde voorsprong, toch makkelijk! [ Bericht 5% gewijzigd door EchteZwareVanNelle op 14-01-2011 19:31:30 ] | |
67Impala | vrijdag 14 januari 2011 @ 19:32 |
Ik heb alleen een btje moeite gehad met de laatste. De super GT met de Toms Supra uit 99 dacht ik.. Met race zacht en btje verlaagd wastie beter te doen..mja zijn zoveel auto's mogelijk ! Zal ongetwijfeld een betere zijn | |
EchteZwareVanNelle | vrijdag 14 januari 2011 @ 19:34 |
Laatste heb ik als eerste gedaan, was behoorlijk makkelijk. Nu over de Nurburgring met de Volkswagen Golf V GTI '05 Edit: Race met de Golf heb ik op 0.335 seconden voorsprong gehaald, toen ik uit de laatste bocht kwam was ik net iets sneller. ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door EchteZwareVanNelle op 14-01-2011 20:00:13 ] | |
67Impala | vrijdag 14 januari 2011 @ 20:06 |
Nja toen ik me Supratje had afgesteld won ik ook makkelijk ![]() ![]() ![]() ![]() | |
DennisDeBengel | vrijdag 14 januari 2011 @ 21:13 |
Damn wat was die vierde, Golf @ Ring, lastig. Met een stock Golf V uiteindelijk wel gehaald ![]() | |
EchteZwareVanNelle | vrijdag 14 januari 2011 @ 21:37 |
Klopt, was lastigste die er was imo. | |
jackson | vrijdag 14 januari 2011 @ 22:46 |
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM! | |
EchteZwareVanNelle | vrijdag 14 januari 2011 @ 22:57 |
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK! | |
Glijdt_licht | vrijdag 14 januari 2011 @ 23:42 |
Slechts Sport hard werkt ook prima. ![]() Golf heb ik stock gedaan iMiev tsja ![]() De Challenger had een kleine bandenupgrade nodig en een ECU Voor de laatste race een stock NOMAD Lambo gebruikt. | |
jackson | zaterdag 15 januari 2011 @ 00:25 |
Euhmm... Herstel, laat dat kind nog maar even in de zandbak spelen. 15 ![]() | |
Glijdt_licht | zaterdag 15 januari 2011 @ 01:38 |
Rijden de mensen hier met slipherstel aan of uit? Ikzelf heb t uit staan./ | |
Noin | zaterdag 15 januari 2011 @ 03:04 |
Wat een discussie over restricties of geen restricties. En dat terwijl het zo simpel kan zijn. Sterker nog, PD heeft het al een keer goed gedaan alleen zijn ze de laatste paar weer weer de verkeerde kant op gegaan. Wat ik graag zou zien? Wat PD al heeft gedaan? Simpel! Laten we zeggen dat zo'n seizoensevent 3 weken duurt. Dan moeten ze de eerste 2 weken MET restricties doen, en de derde week ZONDER restricties. Ze hebben het al gedaan dus het is technisch mogelijk ! Bij het 2e seizoensevent zaten eerst ook restricties, na een week of 2 kwam er een update en hop: restricties weg. Prima! Dan kunnen de die-hards zoals ik 2 weken zweten om die G$*#&$!!! races voor mekaar te krijgen, en in de laatste week krijgt iedereen de kans om het geld en de xp binnen te harken mocht het echt niet gelukt zijn. Lijkt me een erg mooie oplossing. En zoals ik al zei: ze hebben het in het verleden al toegepast dus waarom niet bij de komende races ook doen! | |
woessie | zaterdag 15 januari 2011 @ 08:40 |
altijd uit, als je het aan zet wordt de game veel te makkelijk. Zelfs met traction control helemaal uit kan je dan nog niet een beetje driften. | |
caspervc | zaterdag 15 januari 2011 @ 11:12 |
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waard ![]() | |
PieterBas | zaterdag 15 januari 2011 @ 11:19 |
Hoe verstandig is het om je andere bob's te levelen? | |
PieterBas | zaterdag 15 januari 2011 @ 11:21 |
Aan de andere kant, kan je het ook vanuit een economisch standpunt bekijken.. Hoe goedkoop kan je race winnen? Een i-Miev of een Prius volledig tunen heeft qua Return on Investments weinig zin. | |
Salatrel | zaterdag 15 januari 2011 @ 12:00 |
![]() | |
PieterBas | zaterdag 15 januari 2011 @ 12:12 |
![]() ![]() ![]() | |
Salatrel | zaterdag 15 januari 2011 @ 12:34 |
het overkomt ons allemaal wel eens maar met nog slechts 3 uur te gaan van de 9 uur tsukuba drukte ik op herstarten ipv doorgaan ![]() | |
PieterBas | zaterdag 15 januari 2011 @ 13:16 |
uhm 2 uur Indy gaan doen... ![]() ![]() ![]() Misschien toch eens die "cheat" gebruiken met het vasttapen van je analoge pook, zodat je in feite kan B-spec in A-spec... Alleen moet je tijdens Indy wel pitten.. ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door PieterBas op 15-01-2011 13:29:47 ] | |
Meike26 | zaterdag 15 januari 2011 @ 17:20 |
Is daar bewijs van, op Youtube of iets dergelijks ![]() | |
Auti | zaterdag 15 januari 2011 @ 17:25 |
Lol.. Indy 500 met een X2010.. baksteen op je pedaal (g25) ![]() Dat ding kan echt helemaal volgas zonder lossen of remmen over die baan heen rammen.. Je moet alleen af en toe wat auto's ontwijken ![]() En hij zuipt iets van 800 liter in die race ![]() | |
Auti | zaterdag 15 januari 2011 @ 17:37 |
Ik vermaak mij eigenlijk wel met de season events, heb er vanmiddag een paar gedaan. Ik had er eerder niet zoveel aandacht aan besteed. Maar ik ga voor de quick money, dus opgevoerde bakken en plakbandjes. Heb mij echt extreem vermaakt met de nieuwste GTI volledig getuned op de ring. Ik had de eerste keer helemaal niets veranderd aan de instellingen en dat was al heerlijk racen. Daarna nog een keer gedaan met wat aanpassingen en het is gewoon echt leuk! ![]() Ik wil hem nog wel een keer gaan doen met een Golf 1 ![]() | |
jackson | zaterdag 15 januari 2011 @ 18:42 |
Gedaan en het is gaar.... heel gaar ![]() | |
Salatrel | zaterdag 15 januari 2011 @ 19:08 |
ben maar weer begonnen met tsukuba 9 uur..... dit keer in tom's castrol toyota supra.. die doet wel mooi even 15 ronden langer met een set banden dan de GT-R specV ![]() | |
PieterBas | zaterdag 15 januari 2011 @ 20:28 |
Been there, done that... got the Jaguar.. Met 22 ronden voorsprong ![]() | |
Auti | zaterdag 15 januari 2011 @ 20:31 |
De indy 500 heb ik al 6 keer gereden ![]() | |
GizartFRL | zondag 16 januari 2011 @ 00:20 |
de nieuwe seizoens events ook alweer achter de rug. De JGTC met de Nomad gereden. 3 auto's op een ronde gezet. ![]() Golf 1 op de ring met kleine aanpassingen op 8.30min gereden. De imiep.... toppen op net boven de 130.... De C30 ga ik vaker gebruiken denk ik.. Nu standaard diepblauw met rode velgen en spoilerset. ![]() En vanavond mag Bob weer. | |
Meike26 | zondag 16 januari 2011 @ 11:57 |
Mijn bob vriend is nu bezig met de 4 uur van Tsukuba met zo'n gare Mazda ! Trouwens een vraagje aan iedereen, gister heb ik zelf ook deze race gereden.. Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden ![]() Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ? ![]() | |
Salatrel | zondag 16 januari 2011 @ 12:43 |
ik niet al zou ik het wel eens kunnen proberen want ik ben de 9 uur van tsukuba aan het doen ![]() ![]() | |
SonicVolcano | zondag 16 januari 2011 @ 12:50 |
Over een paar weken TDU2 ![]() ![]() | |
Auti | zondag 16 januari 2011 @ 12:52 |
Haha, regelmatig ja.. Die hoek ik er dan ff bij ![]() Zelf had ik een 350pk sterke roadster die lekker kon driften, dan gooide ik hem dwars die bocht maar rechts in en liet ik hem doordriften naar dat stukje, en dan hard naar links hoeken ![]() Mooi alternatief ![]() | |
Leenennn | zondag 16 januari 2011 @ 15:00 |
Ben nou bezig met de Roadster 4-uurs race, ronde 74 nu.. echt saai ![]() | |
Toempf | zondag 16 januari 2011 @ 15:20 |
Je mag er nog zo'n 130, veel plezier ![]() | |
Salatrel | zondag 16 januari 2011 @ 15:27 |
mensen die klagen bij rondje 74 ![]() ![]() | |
Leenennn | zondag 16 januari 2011 @ 15:38 |
Oke oke, neem mijn woorden terug ![]() Ronde 100 nu ![]() | |
PieterBas | zondag 16 januari 2011 @ 18:49 |
Ik heb net mijn lvl 0 bob in een Formule 1 wagen gezet en een lvl 19 race laten rijden.. Dat werkt dus ook prima ![]() Van lvl 0 naar lvl 5 ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | zondag 16 januari 2011 @ 20:31 |
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespot ![]() | |
PieterBas | zondag 16 januari 2011 @ 21:30 |
Blijkbaar heb ik dan alleen maar natuurtalenten, want het ging bij al mijn 4 lvl 0 bob's gewoon goed. Die gingen in 3 races 9 levels omhoog De truc is, om de Madrid race te selecteren van de Polyphony Digital Cup en in de F1 wagen zetten. Ik wist dat je relatief veel punten kan grinden in een korte tijd, en de tegenstand is niet al te hoog was. Al mijn bob's zetten zelfs met level 0 de rest om 2 of 3 ronden.. | |
ForzaScuderiaFerrari | zondag 16 januari 2011 @ 21:47 |
Mja, die van mij crashen vooral als ze in een snelle wagen zitten. Misschien dat het in die F1-auto wel goed gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd. ![]() | |
PieterBas | zondag 16 januari 2011 @ 21:58 |
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen. | |
DennisDeBengel | zondag 16 januari 2011 @ 21:58 |
Zelfs een level 0 coureur in de X2010 zetten gaat goed hier ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | zondag 16 januari 2011 @ 23:13 |
Dat kan ook...mijn level 0 coureur draaide alleen maar donuts in mijn M5 ![]() Misschien gaat het in de F1-wagen wel beter...morgen eens proberen ![]() | |
Chaos-Zero | maandag 17 januari 2011 @ 01:13 |
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit? | |
woessie | maandag 17 januari 2011 @ 08:21 |
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mij ![]() | |
ForzaScuderiaFerrari | maandag 17 januari 2011 @ 10:16 |
11 februari. Lijkt mij ook wel een leuke game. Eerste deel heb ik ook aardig veel gespeeld. | |
Chaos-Zero | maandag 17 januari 2011 @ 12:21 |
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen. | |
woessie | maandag 17 januari 2011 @ 12:38 |
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1 ![]() Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn. Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1 ![]() | |
Salatrel | maandag 17 januari 2011 @ 12:51 |
lijkt het een beetje? ![]() ![]() | |
DutchErrorist | maandag 17 januari 2011 @ 14:33 |
Vond deel 1 weinig aan op Spa na... Nee de bomen ![]() | |
DX11 | maandag 17 januari 2011 @ 17:59 |
WTF ik race nu voor t eerst in de prius (bonus race 3) Waarom gaat dat ding ergens in de 3e lap altijd ineens veel harder rijden, en harder blazen? Het lijkt wel alsof hij oververhit raakt ofzo, maar hij gaat er wel harder door rijden.. En waarom pas na 3 rondjes? | |
woessie | maandag 17 januari 2011 @ 18:12 |
Ik had hetzelfde, serieus. Ik dacht dat het aan mijn schakelskills lag ![]() hij ging van zoooooeeeem naar ZOOOEEEEM Elke Prius blijft gay, btw. | |
DX11 | maandag 17 januari 2011 @ 18:18 |
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen.. Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af ![]() | |
PieterBas | maandag 17 januari 2011 @ 18:26 |
Shift was best een toffe racer. Ik kijk ook een beetje uit naar deel 2. Ik had persoonlijk toch meer met GRID. | |
Meike26 | maandag 17 januari 2011 @ 19:32 |
Misschien dat het met de actie-radius te maken heeft van de electromotor ? Maar dan nog klopt er geen zak van, want als je de Prius op z'n staart trapt, moet hij dat vermogen, wat hij in het spel pas bij ronde 3 geeft, eigenlijk altijd geven. | |
Salatrel | maandag 17 januari 2011 @ 20:27 |
hoe lastig zijn nascar en formula GT in B-spec? ![]() | |
Toempf | maandag 17 januari 2011 @ 20:47 |
Ik durf er nog niet aan te beginnen. Mijn beste coureur is nu level 23, ik ga eerst wel endurance races doen totdat ze level 30 zijn ofzo ![]() | |
Salatrel | maandag 17 januari 2011 @ 20:50 |
ik had dus hetzelfde idee ![]() | |
PieterBas | maandag 17 januari 2011 @ 21:00 |
Ik wacht ook nog even met mijn B-spec voor Nascar en Formula GT. De rest wint ie eigenlijk gemakkelijk | |
Revolution-NL | maandag 17 januari 2011 @ 21:35 |
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamer | |
RiKe | maandag 17 januari 2011 @ 23:23 |
Wat een discussie over een Prius... Kom op mensen, het is een afschuwelijk eco hok. We horen juist op te scheppen hoe ongelofelijk veel onze benzine zuigers zuipen...niet discussiëren over zo'n trutten schudder ![]() | |
Glijdt_licht | maandag 17 januari 2011 @ 23:27 |
Idd, dat had ik ook. Ook met de CR-z had ik dat. Waar de rondes zonder elektromotorassistentie 3 seconden langzamer waren ofzo.. | |
Sant. | dinsdag 18 januari 2011 @ 08:52 |
Dat verhaal met de Prius herken ik ook ![]() Nascar en Formule GT zijn wel uitdagend om te doen trouwens. | |
Kreator | dinsdag 18 januari 2011 @ 08:59 |
Ik ben er ook nog. Nascar vond ik vrij simpel. F-GT heb ik nog steeds niet. ![]() Ben nu level 29 A-spec en 25-bspec. Heb de laatste seasonals allemaal op goud, in 1 keer. Die zijn simpel geworden. Verder heb ik nu iets van 150 auto's. Die 4 uur Tsubuka moet ik nog (als ik ooit tijd heb), maar de rest tot lvl 29 heb ik gehad. Nu maar eens levellen naar 30 (wat gaat dat traaaaaaaaaaag), voor die Red Bull. | |
Revolution-NL | dinsdag 18 januari 2011 @ 09:46 |
In hoeverre kan je trouwens mechanische pech krijgen. Zo heb ik een opgefokte Civic waar het olielampje van brand. Ik zag ook dat je de mogelijkheid om een blok te reviseren. In hoeverre heeft dit zin? | |
Salatrel | dinsdag 18 januari 2011 @ 09:52 |
olielampje betekend dat je de olie moet verversen.... je hebt nu minder PK vanwege vieze olie ![]() | |
Scarsick | dinsdag 18 januari 2011 @ 09:53 |
Je krijgt er meer pk's voor terug, maar verder zijn er geen negatieve effecten. Je hoeft niet bang te zijn dat de motor kapot gaat. | |
67Impala | dinsdag 18 januari 2011 @ 10:38 |
Gisteren een hele mooie 20.000.000 uitgegeven aan auto's om vervolgens Platzak throphy te krijgen! Vandaag kijken of ik nog een paar van de AMG Academy op goud kan halen... maar dat gaat denk wel lukken. Vooral in de regen vallen mij 100% mee! En Formula GT en Nascar in B-spec zijn prima te doen. Alleen met beide een btje vogelen met je instellingen ![]() | |
Kreator | dinsdag 18 januari 2011 @ 10:42 |
Ik raak nog steeds gefrustreerd op Monaco. Heb je daar aparte instellingen voor? | |
67Impala | dinsdag 18 januari 2011 @ 10:54 |
Ja dat was ook de enige waar ik moeite mee had, en waar ik ook daadwerkelijk bij bleef om hem te pushen zodat hij 1e kwam te staan. Ik heb toen even gegoogled voor instellingen en kwam op deze:
| |
Kreator | dinsdag 18 januari 2011 @ 10:56 |
Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde. | |
67Impala | dinsdag 18 januari 2011 @ 10:57 |
Aspec precies zelfde settings. Toen ik eenmaal eerste stond kwamen ze me niet meer voorbij. | |
ForzaScuderiaFerrari | dinsdag 18 januari 2011 @ 10:58 |
Nee hoor...ik heb Shift 1 ook helemaal grijs gespeeld. Heerlijke sensatie-game met een prachtige cockpit-view. En het motorgeluid van de auto's is echt heel goed in dat spel ![]() | |
DutchErrorist | dinsdag 18 januari 2011 @ 11:01 |
Alle assists aan inc stuur assist op maximum ![]() | |
Kreator | dinsdag 18 januari 2011 @ 11:01 |
Ik zal die specs es ff testen. | |
67Impala | dinsdag 18 januari 2011 @ 11:02 |
Probeer maar, ik won het er vrij gemakkelijk mee. | |
very | dinsdag 18 januari 2011 @ 12:38 |
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet) | |
Sexy_Steve | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:19 |
vanavond weer even met de suzuki capuccino een paar driftsessies maken op top gear test track.. ![]() | |
Revolution-NL | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:49 |
Ik ga credits jagen met seizoen events ![]() | |
Salatrel | dinsdag 18 januari 2011 @ 16:51 |
nee maar is wel een maat van me. van hem had ik die screen ![]() | |
woessie | dinsdag 18 januari 2011 @ 23:00 |
ik vind mijn stuurtje nu niet echt een voordeel eigenlijk, ik heb het gevoel dat ik met een controller sneller ben. Niet dat mij dat boeit verder, stuur is een gaziljoen beter ![]() | |
very | dinsdag 18 januari 2011 @ 23:11 |
Iemand hier al aan dergelijke "auto-grinds" geslagen? | |
DutchErrorist | dinsdag 18 januari 2011 @ 23:21 |
Die laatste lijkt me wel intressant ![]() Heb trouwens net de 787B gekocht ![]() | |
very | dinsdag 18 januari 2011 @ 23:23 |
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoor ![]() | |
DutchErrorist | dinsdag 18 januari 2011 @ 23:49 |
Stuur me maar een X2010 ![]() Maar even tussendoor hoe werkt dat filmpje nou Als je x ingedrukt houd gaat hij toch niet verder? Dan moet je x toch weer loslaten en indrukken? | |
DutchErrorist | dinsdag 18 januari 2011 @ 23:51 |
Ik probeer dit wel ![]() | |
DutchErrorist | woensdag 19 januari 2011 @ 00:46 |
Deze werkt ![]() | |
very | woensdag 19 januari 2011 @ 01:24 |
lol Maar hoe start je automatisch een nieuwe race dan op deze manier? | |
DutchErrorist | woensdag 19 januari 2011 @ 07:53 |
De enter ingedrukt houden op het toetsenbord ![]() | |
Sant. | woensdag 19 januari 2011 @ 09:17 |
Lol, daar begin ik niet aan. Ik grind korte races tot de enduro's en dan gaat t vlug genoeg, ik zet gewoon telkens de Dream Car championship race aan voor 16,5k XP en als ik van huis ga zet ik een enduro aan. | |
DutchErrorist | woensdag 19 januari 2011 @ 09:33 |
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geld ![]() | |
Salatrel | woensdag 19 januari 2011 @ 11:30 |
ben ik de enige die denkt dat die x2010 zwaar kut is met een gewone controller? mijn wheelstand is nog onderweg ![]() | |
67Impala | woensdag 19 januari 2011 @ 11:32 |
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat al ![]() ![]() Ik vind je echt een held als je de X2010 challenge haalt op lvl 30, ik wacht wel gewoon tot ik Bspec lvl 35 ben, nog 3 levels te gaan ![]() Verder is die vettel challenge echt kut! Gaat heel wat uurtjes in beslag nemen met mijn Dualshock.... | |
Revolution-NL | woensdag 19 januari 2011 @ 12:40 |
Link voor de wheelstand? | |
DX11 | woensdag 19 januari 2011 @ 12:43 |
Denk deze: http://www.wheelstandpro.com/order.html Erg tof. | |
Salatrel | woensdag 19 januari 2011 @ 12:48 |
lijkt erop idd... | |
very | woensdag 19 januari 2011 @ 13:36 |
Is zeer relax ja....gebruik 'm dagelijks | |
Chaos-Zero | woensdag 19 januari 2011 @ 19:38 |
Met stuur is hij niet veel beter hoor ![]() | |
Toempf | woensdag 19 januari 2011 @ 20:06 |
Weet je zeker dat dat werkt? | |
DutchErrorist | woensdag 19 januari 2011 @ 20:31 |
Ik heb het zelf gedaan. | |
caspervc | woensdag 19 januari 2011 @ 21:00 |
Trouwens, ik houd al mijn auto's hier bij. Kan je ook zien wat er mist... http://www.mygranturismo.net/ | |
Toempf | woensdag 19 januari 2011 @ 21:09 |
Mij te veel werk ![]() ![]() | |
DennisDeBengel | woensdag 19 januari 2011 @ 21:29 |
575 (564 verschillende) and counting hier.. ![]() Ik gebruik gewoon een Excel sheetje waar ik de auto's die ik heb gemarkeerd heb staan, als ik dan weer eens de used cars dealer leeg ga kopen kan ik snel zien welke ik al heb en welke niet. | |
very | woensdag 19 januari 2011 @ 23:00 |
Jij koopt alleen, of jij ruilt ook? Mocht je ruilen, dan kan je in mijn lijst kijken of ik misschien nog auto's heb die jij nog niet hebt, en dan kunnen we wel wat regelen ![]() Mijn garage: LINK | |
DennisDeBengel | donderdag 20 januari 2011 @ 00:13 |
Thanks, maar ik koop alleen. Ruilen doe ik niet echt aan, wil graag alle auto's op eigen kracht krijgen ![]() | |
woessie | donderdag 20 januari 2011 @ 07:51 |
Ik heb een Audi R10 in de aanbieding, maar wat zou je daarvoor terug willen geven? (geen standard cars want ik race alleen via cockpit) Ik wil die ferrari 330 wel ![]() | |
Kreator | donderdag 20 januari 2011 @ 08:39 |
Volgens mij is die vrij prijzig... ![]() | |
Auti | donderdag 20 januari 2011 @ 08:55 |
20 miljoen, duurder kan niet.. Net wat credits uitgegeven aan een R8 Le Mans met Playstation sponsor en een Alfa 155 DTM ![]() En er zijn weer nieuwe seasonsevents!! Met 8 rondjes DTM knallen op de kleine Nurburgring, prize credits 2 miljoen. en 120000 XP | |
Sant. | donderdag 20 januari 2011 @ 09:02 |
Ik ben ook bezig met elke leuke auto aan te schaffen die ik tegen kom. Ik race er geen meter in, maar dat is bijzaak. Nieuwste aanwinsten uit Dealer of Occasionshop: Ford GT LM spec II Test Car (omdat ie mooi is) Mitsubishi Pajero Rally Raid Car (omdat Dakar auto) Bentley Speed 8 (omdat maakt gehakt van Audi R10) Samen toch goed voor ca. 9.5 miljoen credits ![]() Nu weer verder sparen en wachten tot de volgende beauties in de shop komen. | |
very | donderdag 20 januari 2011 @ 09:48 |
Die wil ik best met je ruilen. Ben je ook lid van gtplanet? Daar heb ik namelijk mijn ruilschema lopen. @Auti: Is dat deze audi? If so, ben jij geïnteresseerd in een ruil? | |
Kreator | donderdag 20 januari 2011 @ 09:52 |
Zou tijd worden. Irritant, dat levellen. | |
Auti | donderdag 20 januari 2011 @ 10:01 |
Die is het inderdaad, maar ik doe niet aan ruilen. Is niets persoonlijks ofzo hoor, maar gedoe met auto's kopieeren en usb sticks en omslachtig gedoe etc etc, dat is niets voor mij. Al is het wel heel verleidelijk want ik aas al een tijdje op een Escudo, maar die kom ik vanzelf wel weer een keer tegen als occassion. | |
very | donderdag 20 januari 2011 @ 10:13 |
balen. Ik kwam die R8 toen tegen bij de occassion, maar had niet genoeg geld. Nu wel, maar nu is ie weer weg ![]() | |
DennisDeBengel | donderdag 20 januari 2011 @ 10:37 |
Met deze nieuwe events ben je toch nog steeds aan het levelen ![]() Ben nu Aspec level 35 en heb nog geen events dubbel moeten doen, moet alleen nog de laatste 3 endurance races ![]() | |
Sant. | donderdag 20 januari 2011 @ 12:47 |
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done. ik kan niet geloven dat ik vervolgens lvl 35 kan worden door enkel enduro's te rijden. Specials e.d. heb ik allemaal goud, dus veel xp meer dan ik kun je daar niet gehaald hebben.. krijg je vor die enduro's zo belachelijk veel dan? | |
Scarsick | donderdag 20 januari 2011 @ 13:16 |
Alle special events en seasonal events op goud halen levert aardig wat xp op. edit: ik zie nu dat je die ook al hebt gehaald. | |
woessie | donderdag 20 januari 2011 @ 14:09 |
Ik ben geen lid van GTplanet. Heb wel gewoon psn en een nickname die woessie12 heet ![]() | |
very | donderdag 20 januari 2011 @ 15:13 |
Maar aangezien ik hier van de mods geen speciaal ruil-topic aan mocht maken, en daar wel, leek het me handiger deze "deal" in mijn ruil-topic aldaar verder te bespreken. Je kan alsnog een kijkje nemen naar mijn schema: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=155213 Nu staat er een vrije dag op 3 februari, maar wellicht dat er wat afspraken wegvallen voor die tijd. | |
DennisDeBengel | donderdag 20 januari 2011 @ 15:23 |
Nee niet echt super veel in verhouding, snap niet hoe je pas 27 kunt zijn met alles op goud ![]() Edit: Ik heb de Vettel Challenges gedaan en allemaal op goud, toen ging ik van 27 naar 33 toe. Dat zal het wel zijn (vrijgespeeld door Bspec level 30 te halen). | |
67Impala | donderdag 20 januari 2011 @ 15:26 |
Ik ben Aspec lvl 30, heb alle races gedaan behalve de endurances vanaf 1000 KM Suzuka. Moet alleen nog van de special events: 3x Goud AMG academy (beginner sector 4 + ronde, en intermediate hele ronde) en 3 van de Grand Tour en Vettel challange helemaal. En heb ook voor derest vrijwel niets herhaald dacht ik, tenzij ik iets niet in 1x haalde ![]() Nice man! hoelang heb je daar over gedaan? met of zonder stuur? ![]() | |
DutchErrorist | donderdag 20 januari 2011 @ 15:43 |
Kan je vettel challenges vrijspelen als je met b-spec op level 30 zit? ![]() | |
Scarsick | donderdag 20 januari 2011 @ 15:49 |
Ja, en je krijgt een X2010 als je b-spec lvl35 haalt. | |
Sant. | donderdag 20 januari 2011 @ 15:50 |
Dan moet ik toch nog ergens iets open hebben staan, dat kan anders nooit dat jullie zoveel verder zijn. Vanavond eens kijken of ik me niet ergens in vergis.. Mag hopen dat mensen niet liegen over hun GT5 level ![]() | |
Dennis101 | donderdag 20 januari 2011 @ 15:55 |
Seizoensevents wel gedaan? Want dat scheelt wel een partij een punten. Ik ben nu level 28 en ik moet nog de helft van extreme doen, en nog behoorlijk wat specials. | |
jackson | donderdag 20 januari 2011 @ 16:08 |
Freak of nature.... ![]() | |
Sant. | donderdag 20 januari 2011 @ 16:18 |
Ja de seizoensevents heb ik allemaal op goud. Specials zal ik dan wellicht nog iets open hebben staan?! Ach ja, maakt ook niets uit, lekker racen! Komt tijd, komt level! ![]() | |
67Impala | donderdag 20 januari 2011 @ 16:28 |
Nou ik moet echt een keer de tijd gaan nemen voor die Grand Tour specials.... moet er nog 3 van ![]() ![]() ![]() | |
Glijdt_licht | donderdag 20 januari 2011 @ 16:53 |
Dat vind ik wel erg vreemd. Ik heb alle specials, seasonals en licences op goud. en in A-spec heb ik alleen de makkelijkste 3 secties gedaan, en ik ben atm lvl 28. Ik snap niet hoe jij dan bijna alles al op goud kan hebben en lager dan ik,. | |
very | donderdag 20 januari 2011 @ 16:58 |
Misschien heeft ie alles in 1 x gehaald en jij niet? I dunno ![]() | |
Scarsick | donderdag 20 januari 2011 @ 17:05 |
Dat maakt geen verschil in het aantal xp dat je krijgt. In 1x goud is hetzelfde als eerst brons, dan zilver en daarna pas goud. Je krijgt alleen het verschil er dan iedere keer bij. | |
very | donderdag 20 januari 2011 @ 17:08 |
Als je eerst goud haalt en daarna nog een keer gaat rijden, dan krijg je toch toch ook nog steeds xp erbij? En als jij bijvoorbeeld tot 3 keer toe 2e wordt, dan krijg je toch 3 keer net zoveel xp? Toch? | |
jackson | donderdag 20 januari 2011 @ 17:10 |
Nieuwe seasonevents al beschikbaar? En weet iemand welke? | |
Dennis101 | donderdag 20 januari 2011 @ 17:11 |
Ja, onder andere 5 ronden op de buitenring van Cape ring met een Volkswagen Schwimmwagen ![]() | |
DutchErrorist | donderdag 20 januari 2011 @ 17:18 |
Ik heb een Jaguar gekregen voor mijn verjaardag (gisteren ![]() | |
DutchErrorist | donderdag 20 januari 2011 @ 17:21 |
5 Laps Cape Ring Schwimmwagen 5 Laps Côte d'Azur Peugeot 207 GTi 5 Laps Cape Ring TVR Tuscan Speed 6 (TVR ![]() 5 Laps Rome Circuit Alfa Romeo 8C competizione (Alfa ![]() 8 Laps Nurburgring GP DTM | |
Toempf | donderdag 20 januari 2011 @ 17:55 |
Is er een limiet aan je bankrekening? Ik dacht dat ik aan de hand van een opmerking bij een van die auto-grind filmpjes op Youtube op kon maken dat je een limiet hebt van 20 miljoen credits? Anders laat ik mijn PS3 een nachtje auto-grinden, en dan ga ik de volgende dag lekker shoppen ![]() | |
DennisDeBengel | donderdag 20 januari 2011 @ 18:15 |
Thanks, ik heb er zeker wel wat uurtjes over gedaan. Monza had ik binnen een paar keer, Nurburgring en vooral Suzuka heb ik me echt stuk op lopen bijten. Ik denk 3 dagen nadat ik het unlocked had dat ik klaar was. Met stuur, zonder assists behalve abs1. Met controller is het nog lastiger.. Zonder de Vettel challenge kan het best kloppen dat je op level 27/28 vast begint te zitten. Ik was ook level 27 toen ik nog maar een aantal events kon doen waarvoor mijn level genoeg was. Toen de Vettel challenge unlocked werd ging ik dus naar 33 en door de laatste paar extreme en de eerste 6 endurance races vervolgens te doen naar level 35 gegaan. Ben lang niet de enige hoor ![]() Nee, als je de eerste keer goud haalt krijg je daarna niks meer. Alleen in de echte races krijg je steeds weer opnieuw xp. Als je in een seasonal event een keer 3e wordt krijg je geld/xp voor plek 3 t/m 12. Als je hem dan nog een keer doet en wint krijg je geld/xp voor plek 1 en 2. Dat samen is dus hetzelfde als al het geld en xp in 1 keer ophalen. Jup, 20 mil is de limiet. Succes met shoppen ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door DennisDeBengel op 20-01-2011 18:28:45 ] | |
Glijdt_licht | donderdag 20 januari 2011 @ 18:47 |
Ik heb wel alles in 1x gehaald in A-spec ![]() En vor de seasonals, challenges en licences krijg je slechts 1x de beloning.. | |
very | donderdag 20 januari 2011 @ 19:37 |
Ik bedoelde ook de "echte" races (A-spec). Als iemand 10 keer over 1 A-spec race doet, dan heeft diegene natuurlijk meer xp dan iemand die het in 1 x haalt. | |
Auti | donderdag 20 januari 2011 @ 20:21 |
Gefeliciteerd!, met beide ![]() | |
DutchErrorist | donderdag 20 januari 2011 @ 21:22 |
Dank je! Uhm deze: ![]() Helaas standard, maar toch een mooi cadeautje en mooie auto ![]() Die van mij heeft gesloten wielkasten achter trouwens ![]() | |
jackson | vrijdag 21 januari 2011 @ 09:48 |
Dus dan is het goed? Dat roepen die gedetineerde ook altijd ![]() | |
DutchErrorist | vrijdag 21 januari 2011 @ 09:55 |
Ben nu op ronde 110 van 200 van de Indianapolis 500, tering wat saai ![]() | |
67Impala | vrijdag 21 januari 2011 @ 09:56 |
Haha die gaat inderdaad snel vervelen... Ik moet me nog steeds toe zetten om de 1000 KM van suzuka te doen... | |
Kreator | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:01 |
Dat is ook mijn volgende. En ik vind suzuka een vrij kutte baan. ![]() ![]() | |
jackson | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:07 |
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnen ![]() | |
Kreator | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:24 |
Ik wel, maar na een uur kwam ik erachter dat ik pas om 02:00 klaar zou zijn, op een werkdag. Intelligentie FTW. | |
DutchErrorist | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:43 |
Ik doe het altijd op het eind van de avond, dan kan ik het de volgende ochtend, middag afmaken ![]() | |
Kreator | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:44 |
Ik vind 6 miljard KWU teveel. | |
DennisDeBengel | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:46 |
Wat een vergelijking ![]() Zodra er iets te verzamelen is in een game ga ik dat ook doen, schatten in Uncharted, manuscripts in Alan Wake, auto's in GT5 etc. | |
Salatrel | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:48 |
gewoon de snelste mazda nemen en helemaal tunen... kun je hem na 3 uur en ene kwartier langs de baan parkeren en de laatste 45 minuten wat anders gaan doen.... scheelt weer ![]() | |
Kreator | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:49 |
Ik ben daar te autistisch voor denk ik. Ik wil elke ronde maximaal knallen. 20 rondjes voorsprong terwijl ik er 80 kon hebben? Nah. | |
Salatrel | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:51 |
nou na 534 rondjes tsukuba was ik blij dat ik de timer verder uit kon laten lopen anders ![]() dat was bij de 9 uur trouwens | |
Sant. | vrijdag 21 januari 2011 @ 10:52 |
![]() Ik heb inderdaad nog een aantal specials open staan, AMG ben ik nog niet eens aan begonnen zag ik ![]() Daarnaast de laatste seasonevents ook nog rijden.. Mysterie solved | |
DutchErrorist | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:02 |
Mijn ouders vast ook ![]() | |
jackson | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:07 |
Ik niet... Geld is geen probleem. Vraag is alleen of je het uit wilt geven aan GT5 ![]() | |
Kreator | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:10 |
Geld is het probleem ook niet. Maar ik vind het gewoon zonde. Dan wacht ik wel tot de volgende dag. | |
jackson | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:11 |
Eens! | |
DutchErrorist | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:27 |
Ik kan gewoon echt niet zo lang achter elkaar racen... En zoveel stroom verbruikt een PS3 Slim ook niet... Ik zit denk ik op 0.1KWh.... Oh jeej wat veel (1 KWh voor 10 uur) ![]() | |
67Impala | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:38 |
Ik heb nog een Fatboy PS3 met jawel 40Gig hardeschijf ( ![]() ![]() | |
jackson | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:39 |
Bah, de mijne verbruikt het dubbele zie ik nu. | |
DennisDeBengel | vrijdag 21 januari 2011 @ 11:51 |
http://tweakers.mobi/nieuws/62127 PS3 Slim PS3 60GB Samsung BD-P3600 Standby 0,36W 1,22W 0,21W Idle 75,19W 171,35W 16,12W Blu-ray-film 80,90W 172,79W 21,91W Game (idle) 95,35W 203,84W - Game (spelend) 96,24W 206,90W - Youtube 85,08W 181,28W - | |
Sant. | vrijdag 21 januari 2011 @ 12:07 |
En bovenstaand is boeiend omdat?! Zegt me allemaal niks.. | |
very | vrijdag 21 januari 2011 @ 12:19 |
want energiebesparing | |
DutchErrorist | vrijdag 21 januari 2011 @ 12:44 |
PS3 Slim gebruikt 2x zo weinig stroom als een oude Fat PS3 | |
jackson | vrijdag 21 januari 2011 @ 12:52 |
Als het je helemaal niks zegt moet je wellicht even terug naar de basis-school, of überhaupt een keer langs een gebouw waar leraren je proberen iets wijs te maken. | |
Glijdt_licht | vrijdag 21 januari 2011 @ 12:55 |
Er is ook nog een lijstje met andere revisies van bv 80GB fat etc. En ik heb eens uitgerekend bij een speelduur van 4 uur per dag, scheelde het qua stroomkosten 8 euro per jaar vergeleken mijn 80GB fat. (Slim vs 80GB fat) Is t mij niet waard | |
very | vrijdag 21 januari 2011 @ 13:20 |
die 8 eu zouden mij ook niet boeien...sowieso boeit verbruik me niet, daar ik incl. betaal. Maar de slim vind ik ook mooier :p | |
Glijdt_licht | vrijdag 21 januari 2011 @ 13:44 |
Ik vind de slim ook mooier, en daarom zocht ik een paar maanden geleden een legitieme reden om een slim te hebben behalve t uiterlijk ![]() M'n huidige fat heb ik voor 180euro bij de Bart Smit weg.. ![]() | |
SonicVolcano | vrijdag 21 januari 2011 @ 14:15 |
Deze maand geen update... Volgende maand komt Gran Turismo Everywhere. Details op GTplanet, maar ben ik de enige als ik zeg dat dat me niks kan boeien? Ik wil meer premium wagens, meer tracks. Dat hele B-spec kan me gestolen worden. | |
Auti | vrijdag 21 januari 2011 @ 14:16 |
Als de PS3 maar Slim is ![]() Ik vond die season event met die Alfa 8c wel leuk rijden. Best aardig autootje ![]() | |
Scarsick | vrijdag 21 januari 2011 @ 14:18 |
Als het nou om de echte b-spec career ging, zou het een leuke optie zijn. Nu kan het me niks boeien. Op afstand mijn kansloze bob tegen de kansloze bob van iemand anders laten rijden, no thanks. | |
Salatrel | vrijdag 21 januari 2011 @ 15:04 |
mijn wheelstand is aangekomen ![]() ![]() | |
very | vrijdag 21 januari 2011 @ 15:19 |
Enjoy it you will... |