Nee, vraag geeft je de mogelijkheid om te antwoorden: "Ja, dus je moet ff oprotten hiero"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannenlogica is ook niet heel logisch hoor.
Loop je met de stofzuiger de woonkamer in krijg je als vraag: ga je stofzuigen?
En als je dan als antwoord geeft: Nee ramen lappen.
Zitten ze je dom aan te kijken en snappen ze het niet meer want waarom gebruik je de stofzuiger om de ramen te lappen.
Denk ff na dude.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
Fijn dat ik geen beelden ken van het Aubergine verhaal
moet ik ff oprotten zou misschien een betere vraag zijn, maar misschien denk ik te simpelquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, vraag geeft je de mogelijkheid om te antwoorden: "Ja, dus je moet ff oprotten hiero"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannenlogica is ook niet heel logisch hoor.
Loop je met de stofzuiger de woonkamer in krijg je als vraag: ga je stofzuigen?
En als je dan als antwoord geeft: Nee ramen lappen.
Zitten ze je dom aan te kijken en snappen ze het niet meer want waarom gebruik je de stofzuiger om de ramen te lappen.
Denk ff na dude.
Het is de schuld van de aubergines!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weleens leukere naamtopics gehad
Veel van de problemen van de huidige tijd zijn terug te voeren op deze vijandige groente.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de schuld van de aubergines!
Dat doet mijn nieuwe salaris alquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het eens, het verrijkt je leven
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, vraag geeft je de mogelijkheid om te antwoorden: "Ja, dus je moet ff oprotten hiero"
Jij klinkt soms als de ideale partner.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik ff oprotten zou misschien een betere vraag zijn, maar misschien denk ik te simpel
Hij probeert interesse te tonen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aan![]()
En is dus met alles he. Sta je een ei te bakken "hey ben je een ei aan het bakken?", laat je het bad vollopen "ga je in bad?", loop je met de was "ga je de was doen?"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aan![]()
En is dus met alles he. Sta je een ei te bakken "hey ben je een ei aan het bakken?", laat je het bad vollopen "ga je in bad?", loop je met de was "ga je de was doen?"
Het is wel een beetje sneu hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij probeert interesse te tonen.
In dat geval wint je nieuwsgierigheid het heus welquote:
Met domme vragen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij probeert interesse te tonen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nu dus echt het beeld bij de mannen in jouw omgeving dat het zwaar hulpbehoevende autisten zijn
Retorische vragen om in ieder geval een aanknoping te hebben om een gesprek te voeren. Maar zo te zien kap jij het keihard af en huilt ie van binnen als ie afdruipt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dat geval wint je nieuwsgierigheid het heus wel
[..]
Met domme vragen?
Die domme vragen hebben zoveel ruzies opgeleverdquote:
NANANANAquote:
Wat voor vriendjes hebben jullie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor maar ik heb liever geen gesprek met iemand die alleen een gesprek kan voeren door constant vragen te stellen. Vertel iets, daar heb ik veel meer aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Retorische vragen om in ieder geval een aanknoping te hebben om een gesprek te voeren. Maar zo te zien kap jij het keihard af en huilt ie van binnen als ie afdruipt.
Sorry hoor, maar een gesprek aanknopen als je (neem ik aan?) een relatie hebt? Dat lijkt me al het einde, als je iets moet zoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Retorische vragen om in ieder geval een aanknoping te hebben om een gesprek te voeren. Maar zo te zien kap jij het keihard af en huilt ie van binnen als ie afdruipt.
keywordquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij klinkt soms als de ideale partner.
Vandaar dat ik die ertussen zettequote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een gesprek aanknopen als je (neem ik aan?) een relatie hebt? Dat lijkt me al het einde, als je iets moet zoeken
Logischquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die domme vragen hebben zoveel ruzies opgeleverd![]()
Gewoon omdat ik er gek van werd
Mijn zoon stelt niet eens zoveel vragen als mn exquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch
Mijn ma doet dat ook wel eens. Dan maak ik een kommetje muesli, 'oh, ga je eten?', of als ik met kleren naar de wasmand loop: 'Oh, moet dat in de was?'
Zij zit toch in Rotterdam?quote:
Niks te klagen over mijn reistijd.quote:
Ik zit tegen R'dam aan ja, rival nietquote:
Ja die ook moest daar weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit tegen R'dam aan ja, rival niet
oh in die veronderstelling was ik......quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks te klagen over mijn reistijd.
Ja, ik kan dat constante vragen naar de bekende weg ook niet zo goed hebben. Al doe ik het zelf volgens mij ook wel eens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon stelt niet eens zoveel vragen als mn ex![]()
Ik kan daar heel slecht tegen hoor. Toon initiatief, denk zelf na en grow up.
Ga niet als een hulpeloos wezen alles vragen.
Het plaatsje waar het Lays patatje Joppie idee vandaan komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit tegen R'dam aan ja, rival niet
De bekende en onbekende weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat constante vragen naar de bekende weg ook niet zo goed hebben. Al doe ik het zelf volgens mij ook wel eens.
Ik wil de oude irritante, te vaak gelijk hebbende, mij met neus op de feiten drukkende rival terugquote:
Joppie is vooral lekker op RAS patatquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb laatst een gewoon patatje met joppiesaus geprobeerd.
Ranzig.echt vies.
Hahaha, ja maar dat is nog echt zo'n 60 km hiervandaan, dat is waar ik woonquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Het plaatsje waar het Lays patatje Joppie idee vandaan komt
'je bent naakt, wil je soms sex?' was inderdaad vrij obvious.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat constante vragen naar de bekende weg ook niet zo goed hebben. Al doe ik het zelf volgens mij ook wel eens.
die is er gewoon nog hoor, maak je niet drukquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil de oude irritante, te vaak gelijk hebbende, mij met neus op de feiten drukkende rival terug
Dan is het goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
die is er gewoon nog hoor, maak je niet druk
Kudelstaartquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar dat is nog echt zo'n 60 km hiervandaan, dat is waar ik woon
De meeste mensen die hier (nu nog) werken komen uit omgeving Haarlemquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedoelde met die ook trouwens dat dat ook als een nadeel gezien zou kunnen worden.
Werken in of rond Rotterdam. Tussen de Rotterdammers
Ik ben ook maar blond, he.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
'je bent naakt, wil je soms sex?' was inderdaad vrij obvious.
Dat scheelt wel danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier (nu nog) werken komen uit omgeving Haarlem
quote:
Daar blijken 2 varianten van te bestaan.. of tenminste.... dat is niet overal hetzelfde....quote:
je moet opletten dat ze de originele hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar blijken 2 varianten van te bestaan.. of tenminste.... dat is niet overal hetzelfde....
die ze maken van een soort puree oid.. die is
ik weet niet wat origineel is, wel wat ik net zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet opletten dat ze de originele hebben
Je kunt het "meel" ook zo los bestellen. Moet je zelf aanlengen met water en door een gaatjespers mikken en dan kun je het thuis maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wat origineel is, wel wat ik net zei
Dank jequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
Ik vond PeuRacPatat eigenlijk ook wel geslaagd.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een soort aardappelen had je eigenlijk gebruikt?
[..]
[..]
Eeeuh, je was er bij toen we ze kochtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens kijken dan bij de Makro/Sligro of ze t hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt het "meel" ook zo los bestellen. Moet je zelf aanlengen met water en door een gaatjespers mikken en dan kun je het thuis maken.
Ja, maar ik vetrouw jou dan gewoon hè. Dus dan ga ik niet controleren wat je allemaal precies koopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeeuh, je was er bij toen we ze kochtenvolgens mij stevig kokende aardappelen, gekookt tot ze van de vork af gleden, even laten uitlekken en daarna in de frituur voor t mooie kleurtje.
Niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen als ik hoop dat mn loge moet overwerken zodat ik niet tijdens mn soap aan het koken ben?
soapsquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen als ik hoop dat mn loge moet overwerken zodat ik niet tijdens mn soap aan het koken ben?
Mooi thnxquote:
Enkelvoud!! Ik volg er maar 1 en dat is al jaren mijn uurtje ik-tijd elke dag. Is me min of meer heiligquote:
Huh? Ik probeerde net te posten en dat lukte niet. En dit topic staat niet in mijn mijn active topics ook.quote:
ik zag je op msn komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huh? Ik probeerde net te posten en dat lukte niet. En dit topic staat niet in mijn mijn active topics ook.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben ernaar aan het luisterenTerwijl ik een aantal pc'tjes repareer
![]()
Hou dat ONZ-radio lekker in ONZ.quote:
waarom die smiley ?quote:
goed bezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
w000t, ik ben vanaf vandaag onofficieel teamleider(niet dat het team het al weet, maar swa)
En ik ben bezig om mij daar officieel naar toe te werken. Heb al medestand van een belangrijke manager en 2 andere belangrijke managers wat dat betreft zitten ook voornamelijk met mij te praten voor informatie. Dus denk dat ik wel een goede kans maak![]()
Ik ben trots op je meid!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ipv naar boven lopen om te kijken of de wasmachine al bijna klaar is gewoon terugzoeken in het topic hoe laat ik zei dat ik er een nieuwe was in had gegooid
ach ik ga vaak bij de trap staan en dan hoor ik vanzelf of de wasmachine nog bezig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ipv naar boven lopen om te kijken of de wasmachine al bijna klaar is gewoon terugzoeken in het topic hoe laat ik zei dat ik er een nieuwe was in had gegooid
Ik las gister even 2 seconden in dat topic erover om te kijken wat het was.quote:
Oooeeeeh, ik wil ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar de nieuwe Tron. In 3D![]()
Het is wel creatiefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe lui kan je zijn.
Ja maar dan weet ik niet hoe lang het nog ongeveer zal durenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach ik ga vaak bij de trap staan en dan hoor ik vanzelf of de wasmachine nog bezig is
En dat voor een blondjequote:
bij ons staat de wasmachine beneden in de badkamer welke naast mijn kamer staat...en die van ons is zo oud dat als 'ie begint te centrifugeren dat je helemaal wakker schrikt als je ligt te slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik niet hoe lang het nog ongeveer zal duren![]()
En mijn wasmachine piept als ie klaar isMaar omdat ie op zolder staat hoor ik dat niet
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las gister even 2 seconden in dat topic erover om te kijken wat het was.
En als er serieus veel animo onder de luisteraars is voor een dagelijks uurtje hardstyle, dan haak ik af.
De Toppers zijn ook altijd uitverkocht, en dat wil ook niet zeggen dat je dan een avondje kwaliteit krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.
Ook handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
bij ons staat de wasmachine beneden in de badkamer welke naast mijn kamer staat...en die van ons is zo oud dat als 'ie begint te centrifugeren dat je helemaal wakker schrikt als je ligt te slapen![]()
Dus dan weet je ongeveer hoe lang nog
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
De Toppers zijn ook altijd uitverkocht, en dat wil ook niet zeggen dat je dan een avondje kwaliteit krijgt.
Aaah dus het is spamquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach op de site komen elke dag ongeveer 2000 unieke bezoekers en we verdienen 50 tot 100 euro per dag.
ach het is wel handig, alleen niet als je als een gek ernaartoe rent omdat je denk dat de wasmachine uit elkaar kan vallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook handig![]()
Maar ik weet nu dat het nog ongeveer 3 kwartier tot een uur duurt.
Ik krijg er een tagje voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dus het is spam
Wist je dat je daar een ban voor kan krijgen
Tal. Soms hou ik zo van je he. Zoals nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dus het is spam
Wist je dat je daar een ban voor kan krijgen
Wow dat doe je goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach het is wel handig, alleen niet als je als een gek ernaartoe rent omdat je denk dat de wasmachine uit elkaar kan vallen![]()
de wasmachine is namelijk bijna even oud als mij
Voel je je nu dan ook extra stoer?quote:
jawel hoor, alleen we willen de wasmachine zo onderhand wel vervangen, want hij valt bijna uit elkaar, alleen weten we niet of we volgend jaar nog hier zijn of ander huis of buitenland..dus willen we nog even afwachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow dat doe je goed
Of eigenlijk die wasmachine dan
In wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vandaag nog 2 vluchten zodat je op tijd in Solihull bent
Hij zit in Ierland meende ikquote:
Morgen weer naar Londen, jeej.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn vandaag nog 2 vluchten zodat je op tijd in Solihull bent
+1 wie maakt mn lunch vandaag?quote:
Allemaal leuk en aardig en tof voor je dat ze het in onzin goed vinden dat je dat er neer flikkert.quote:
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.quote:
Dank je, nu heb ik zin in alledrie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier net ff
[..]
Londen lijkt me leuk, ben der nog nooit geweest
Maar het is heul niet alleen voor ONZ.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig en tof voor je dat ze het in onzin goed vinden dat je dat er neer flikkert.
Maar hou je zooi ook daar. Niet iedereen is er van gediend. Mensen die het willen luisteren of op je linkje willen klikken komen wel in ONZ.
No probs!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik zin in alledrie.
Hoe laat en waar heb je vandaag je gesprek?quote:
Lekker boeiend. Hier is het niet gewenstquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het is heul niet alleen voor ONZ.
Het is ONZ-radio. #exitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Hier is het niet gewenst
Ik overweeg om mn lunch te laten bezorgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar eigenlijk heb ik lief belooft geen boodschappen meer te doen als ik honger hebMaar daar heeft hij vandaag pech mee
Want ik wil lekkers
Helaas voor werk, mag een training geven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
lijkt me ook. Wat ga je daar doen? Ben je er voor werk of gewoon vakantie?
Spareriblijn.nl?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg om mn lunch te laten bezorgen![]()
[..]
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?
Als ik dat wil luisteren vind ik het zelf wel, ik wordt er zo langzamerhand een beetje zat van dat het niet meer voldoende is om niet in dat subforum te komen als je het gewoon een kansloos subforum vindt. Blijf daar lekker en als wij er iets over willen weten dan weten we hoe de index werkt hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waarschijnlijk hier in t dorpquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?
Daarvoor vind ik het te vroegquote:
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde netquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dat wil luisteren vind ik het zelf wel, ik wordt er zo langzamerhand een beetje zat van dat het niet meer voldoende is om niet in dat subforum te komen als je het gewoon een kansloos subforum vindt. Blijf daar lekker en als wij er iets over willen weten dan weten we hoe de index werkt hoor.
14.00 uur, gewoon hier in Utreg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat en waar heb je vandaag je gesprek?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waarschijnlijk hier in t dorpdus zal net zo spectaculair zijn
En nee ik ga niet via Tuindorp
Ok. Ik ga nu naar Delft om een boerencroissant af te leveren (die ik nog moet kopen ook).quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het te vroegen ook nog niet open denk ik. Maar via Thuisbezorgd.nl kan je ook broodjes ed laten komen
![]()
Oeh, ik ruik pannenkoeken
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Ik ga nu naar Delft om een boerencroissant af te leveren (die ik nog moet kopen ook).
Toedels!
Dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Solique het volgende:
Ik luister sowieso muziek waar ik zelf zin in hebt. Radio stations voldoen hier vaak toch niet aan.
Heb je iemand uit ONZ in je msn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde net
Is er nog een functie (van die 4 gesprekken) die je voorkeur heeft?quote:
Dat zullen we nog wel zien. Doorgaans eet ik dat soort gerechten niet zo heel smakelijk.quote:
En nog luisterd ie niet. Mijn vooroordeel over ONZ-users wordt weer bevestigd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde net
Die van gister en vrijdag heb ik een gesprek waar ik wel een goed gevoel over heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er nog een functie (van die 4 gesprekken) die je voorkeur heeft?
Ik was/ben ook een ONZ userquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
En nog luisterd ie niet. Mijn vooroordeel over ONZ-users wordt weer bevestigd.
Aha nou ik (we) gaan sowieso weer duimen voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van gister en vrijdag heb ik een gesprek waar ik wel een goed gevoel over heb.
En ze was zo'n leuke meid, die Samzzquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar je mee omgaat raak je mee besmet.. IEEUWWW!!!
Wil je nu ook een tagje?quote:
Ik zal jullie missenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
En ze was zo'n leuke meid, die Samzz
Slijmbalquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
SUPAHFET!
Huppel en Yuki zijn ook stoer.
ach, je kan toch even van de omgeving genieten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas voor werk, mag een training geven.
Paar jaar geleden wel op vakantie geweest
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!quote:
Jah. En van de Starbucks.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, je kan toch even van de omgeving genieten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!
Ik vond jou eerst ook stom. Nu niet meer, maar de gemiddelde ONZ-user kan volgens mij niet kauwgom kauwen en in een rechte lijn lopen tegelijkertijd. Althans, zo komen ze over.quote:
Het is niet zo makkelijk zo'n tagje.quote:
Ik ben dan ook heel stomquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst ook stom. Nu niet meer, maar de gemiddelde ONZ-user kan volgens mij niet kauwgom kauwen en in een rechte lijn lopen tegelijkertijd. Althans, zo komen ze over.
Jij bent wel de enige vrouw die kan rijden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel stom![]()
En idd veel komen zo over. Pest is vooral dat ze onz echt als trollforum zien. Daarbuiten kunnen ze zich vaak wel gedragen, de wil om dat te doen ontbreekt alleen vaak
Liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!
Precies, en dan denk ik, hou dat lekker bij dat selecte clubje mongolen en val een ander niet lastig. Ik vind het echt een tenenkrommend subforum.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En idd veel komen zo over. Pest is vooral dat ze onz echt als trollforum zien. Daarbuiten kunnen ze zich vaak wel gedragen, de wil om dat te doen ontbreekt alleen vaak
In ONZ is het voornamelijk elkaar overtroeven wie het "grappigst" is, net als in KLB eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent wel de enige vrouw die kan rijden.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat kanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik anders eens gaan trollen in ONZ, dan leren ze het wel af.
Vroegah vond ik het leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, en dan denk ik, hou dat lekker bij dat selecte clubje mongolen en val een ander niet lastig. Ik vind het echt een tenenkrommend subforum.
Yeah right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik anders eens gaan trollen in ONZ, dan leren ze het wel af.
Jij zou nog iets van haar kunnen leren hoorquote:
Same here. In de tijd van Alberto en z'n parkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroegah vond ik het leukEn zat ik er ook vaak. Maar dat is nu al jaren anders want het is gewoon onwijs veranderd. Vroeger vond ik er echte humor in staan. Nu meer dom en breinloos geouwehoer. Toen ik modje werd (de eerste keer) was men ook bang dat ik mijn ONZ clubje mee zou nemen naar een serieus forum
De park checkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. In de tijd van Alberto en z'n park
Ik vind het erg zonde van mijn tijd. Dus wees maar niet bang.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou nog iets van haar kunnen leren hoor
Nee nog steeds zelfde. Net als in KLB waar men elkaar probeert te overtreffen in wie het hardste kan schreeuwen, meeste scheldwoorden kan gebruiken en wie het hardste kan klagen zonder dat er echt te klagen valt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
In ONZ is het voornamelijk elkaar overtroeven wie het "grappigst" is, net als in KLB eigenlijk.
Of is dat inmiddels anders?
Hij komt nog wel eens boven drijven jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een rage was dat toen, topics vol
[KLB1.0]quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[KLB]Vroegah was toch alles beter? Ik voel me als newbie altijd zó niet gewaardeerd
*krast
[/KLB]
Dat blijkt wel uit het *kras gedeelte toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[KLB1.0]
TS kan er niet mee omgaan
[/KLB1.0]
Hier staan ze allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[KLB1.0]
TS kan er niet mee omgaan
[/KLB1.0]
Captain obviousquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het *kras gedeelte toch?
Geweldig tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef STING het volgende:
[..]
Hier staan ze allemaal
De fok meme's
Niet inmiddels een regenponcho nodig?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
Bleh de boodschappen dan maar... Kijken of ik een regenjas kan vinden, want de auto zal ik er niet kunnen parkeren op woensdagmiddag
Te herkennen aan de posts met één of twee woordjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
ONZ staat zo ramvol herhaling van echt TE simpele humor. Het had heel goed kunnen zijn, een soort NL versie van Memebase, maar daarvoor faalt het gewoon veel te hard.
Niet erg, gewoon niet op ONZ klikken. Alleen blijft het nodig om die rotzooi ook buiten ONZ ten toon te stellen. In dit topic bijvoorbeeld. En bij nieuwe gebruikers in dit topic bijv. heb ik binnen 2 posts door dat het een ONZ poster is.
Ik klik gewoon na 1 post op de AT, net zo makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
ONZ staat zo ramvol herhaling van echt TE simpele humor. Het had heel goed kunnen zijn, een soort NL versie van Memebase, maar daarvoor faalt het gewoon veel te hard.
Niet erg, gewoon niet op ONZ klikken. Alleen blijft het nodig om die rotzooi ook buiten ONZ ten toon te stellen. In dit topic bijvoorbeeld. En bij nieuwe gebruikers in dit topic bijv. heb ik binnen 2 posts door dat het een ONZ poster is.
Schandaligquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef STING het volgende:
En de sneeuw in de header mogen ze nu weleens weghalen
Pijnlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Valentijn. Pasen. Al die feestdagenmeuk.
Vorig jaar werd ik een dag voor Valentijnsdag voor het eerst van mijn leven gedumpt!
Regen en mist wisselen elkaar afquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar eens verder met European law en zo
Regent het bij jullie ook?
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Vorig jaar werd ik een dag voor Valentijnsdag voor het eerst van mijn leven gedumpt!
Mcdreamy, die later spijt kreeg toen je niks meer in hem zagquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Vaderdag is leuk als het geen verplichting is. Ik doe er meestal wel iets aan, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en ik verwacht er zelf niet echt wat van dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.
Relaties gaan kapot omdat manlief vergeet om op 14 februari tegen zn gedrocht te zeggen dat ie van dr houdt. Uiteraard inclusief romantisch avondje weg, bos rozen a 30 euro per roos, doos bonbons van 25 euro en als het even kan nog een sieraad erbij ook.
Hell ik hoor veel liever totaal onverwachts op bijvoorbeeld 12 augustus dat iemand van me houdt. En dat mag dan zelfs met een zelf geplukt bloemetje uit de tuin van de buren maar dat hoeft niet.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vaderdag is leuk als het geen verplichting is. Ik doe er meestal wel iets aan, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en ik verwacht er zelf niet echt wat van dan.
Mijn vader liet vroeger wel eens op valentijnsdag bloemen bezorgen, een bosje voor mijn mams, voor mij, en voor mijn zusje.
His loss.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Mcdreamy, die later spijt kreeg toen je niks meer in hem zag
Hoe kan een mens nu vrolijk blijven met dit weer en Volumia op de achtergrond?quote:
Oh, ja... McDreamy was van jouquote:
Mn pa vergeet dat standaard, wat hij weer compenseert door die hele dure hanger te kopen die mn moeder al heel lang wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.
Relaties gaan kapot omdat manlief vergeet om op 14 februari tegen zn gedrocht te zeggen dat ie van dr houdt. Uiteraard inclusief romantisch avondje weg, bos rozen a 30 euro per roos, doos bonbons van 25 euro en als het even kan nog een sieraad erbij ook.
Hell ik hoor veel liever totaal onverwachts op bijvoorbeeld 12 augustus dat iemand van me houdt. En dat mag dan zelfs met een zelf geplukt bloemetje uit de tuin van de buren maar dat hoeft niet.
Ik heb geen muziek opquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan een mens nu vrolijk blijven met dit weer en Volumia op de achtergrond?
Soms wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat is jouw vader attent!
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ach, het was best goed om een keer gedumpt te worden. Weet ik tenminste ook hoe dat is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja... McDreamy was van jouDat weet ik nog.
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wel.
Ik meen me wel te herinneren dat mijn ouders ooit een discussie hadden en mijn moeder zei: je neemt ook nooit een bloemetje voor me mee!
Mijn vader komt dus de volgende dag met een bos bloemen thuis uit werk, want die dacht, dan kan ik alsnog ff punten scoren. Mijn ma: Ja, NU hoeft het niet als ik er om gevraagd heb!
Mijn pa: Is goed! En trok zo de bos bloemen uit de vaas en mieterde het zo de container in.
Hmmm, bloemen kopen doe ik echt zelden, maar als in eenmaal bij pa geweest ben in het voorjaar heb ik altijd wel een bosje geplukt ergensquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen![]()
Ik ben echt een sucker in een relatie, als ik iets leuks zie, neem ik het altijd mee, of als ik bijv langs een bloemenkraam kom met een leuke aanbieding, neem ik het altijd mee
Haha ik weet nog hoe kut ik me toen voelde. En meteen schuldig dat ik anderen dat aan had gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, het was best goed om een keer gedumpt te worden. Weet ik tenminste ook hoe dat is.
Dat is ook wel geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, bloemen kopen doe ik echt zelden, maar als in eenmaal bij pa geweest ben in het voorjaar heb ik altijd wel een bosje geplukt ergensBen wat dat betreft ook echt een kneus
![]()
Vorig jaar, heeeeeey bloemen PLUKKUUUUUUH!! liep ik daar met mn bosje bloemen.. Hmmm, aan wie moet ik het geven??Uiteindelijk maar een kledingwinkel ingelopen, het aan de dame achter de kassa gegeven, knipoog erbij en weer weglopen
Vlakbij de keukenhof.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel geweldigrandom bloemen weggeven
![]()
Waar woont je pa ergens dan dat je die neiging hebt?
Aalsmeer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel geweldigrandom bloemen weggeven
![]()
Waar woont je pa ergens dan dat je die neiging hebt?
Aah, dat scheeltquote:
Dat vooral. Een vriendin zei toen: Niet lullig bedoeld, maar misschien is het ook wel eens goed dat je nu weet hoe het is. En ze had volkomen gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik weet nog hoe kut ik me toen voelde. En meteen schuldig dat ik anderen dat aan had gedaan
Vooral de manier hoe ik dat dan deed, daarna een stuk tactischerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vooral. Een vriendin zei toen: Niet lullig bedoeld, maar misschien is het ook wel eens goed dat je nu weet hoe het is. En ze had volkomen gelijk.
Nou ja, je moet zelf gewoon meemaken hoe iets isquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral de manier hoe ik dat dan deed, daarna een stuk tactischer
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wildequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
heb je t doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
Damn ik zoek echt watjes uit
Hij werkte toch op een booreiland?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
En nog maak jij geen kansquote:
Nee die daarvoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij werkte toch op een booreiland?
Okay danquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik een cupmaat groter heb dan ik al 7 jaar denk
Ik heb dat ook wel, maar heb geen zin om iemand keihard te kwetsen. Volgens mij heb ik nooit iemand echt gedumpt. Ik probeerde het altijd goed uit te leggen en over te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Dat had ik een paar jaar geleden ook ja. Leuke ontdekkingen zijn dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?
Ik snapte zijn reactie dus echt nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.
Zo was hij niet toen we bij elkaar waren, maar wanhoop maakt dat je gekke dingen doet.
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?
quote:
Een MI bezorgdquote:
Ja en ik heb een goede reden om enigszins verward te zijn hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.
Ohja, volgens mij heeft iemand ook nog sleutels van mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.
Zo was hij niet toen we bij elkaar waren, maar wanhoop maakt dat je gekke dingen doet.
Hoiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Of juist nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik heb een goede reden om enigszins verward te zijn he
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Reken je nu niet meteen rijk, ze zijn nog steeds bescheiden hoorquote:
Maak daar 80% vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.
quote:
Oke, maar je laat t daarna juist opnieuw bekijken wat het beste bij je past toch? Lijkt me?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, juist wel, je begint niet met 0 he...
spill itquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben gewoon altijd een kneus in de liefde..zorgt wel voor hilarische momenten tho.
klopt. daarna deed ik dat dus vriendelijker... uitleg geven als iemand er om vraagt... dat soort dingen... ipv, het is over laat me met rustquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.
Details willen we babequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben gewoon altijd een kneus in de liefde..zorgt wel voor hilarische momenten tho.
Ik ben ook een enorme romantische suckerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, maar je laat t daarna juist opnieuw bekijken wat het beste bij je past toch? Lijkt me?
Mn ex liet altijd bij bijna alle bh's een verkoopster helpen om te kijken of die goed zat enzo. Zeker bij de winkel toen om de hoek was de service altijd heel fijn.
I resolve to call her up a thousand times a dayquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan hebquote:
Ik weet bij jou zo geen zaken met goede service, maar hier in de regio welquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.
Ik kon me al niet voorstellen dat wij dezelfde cupmaat hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.
Heb jij ooit in de versierblunder reeks gepost?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan heb
Ja ik geloof dat je toch gelijk hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat wij dezelfde cupmaat hebben
Ik ben laatst gewoon naar zo'n meid gegaan en heb het gevraagd, want ik had toen ik dikker was een andere cupmaat, maar wist bij god niet wat ik nu had. Blijk ik 70 B te hebben terwijl ik dacht dat ik te dik was voor 70.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ongetwijfeld 235 keer minimaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij ooit in de versierblunder reeks gepost?
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan heb
Het was ook echt onmogelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat je toch gelijk had
En jij weet wel zeker dat jouw maat wel klopt?quote:
Is ruim een half jaar terug nog gemetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij weet wel zeker dat jouw maat wel klopt?
Ziek thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Gasol het volgende:
Meer![]()
Hoe gaat het trouwens met de ziekenboeg? Yuki? En er waren er geloof ik nog een paar maar ik heb niet precies onthouden wie
quote:
Ik meet altijd zelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is ruim een half jaar terug nog gemeten
Thanks voor de MIquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meet altijd zelfEcht mega eenvoudig.
Mjah maar dan verschilt het nog per merk en winkelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of jij nou groter bent (ja dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog een beetje van in shock
Ik vind dat je je vrouwelijke medemens dan wel eens mag voorzien van een Youtube tutorialquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |