Ok. Ik ga nu naar Delft om een boerencroissant af te leveren (die ik nog moet kopen ook).quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik het te vroegen ook nog niet open denk ik. Maar via Thuisbezorgd.nl kan je ook broodjes ed laten komen
![]()
Oeh, ik ruik pannenkoeken
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Ik ga nu naar Delft om een boerencroissant af te leveren (die ik nog moet kopen ook).
Toedels!
Dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Solique het volgende:
Ik luister sowieso muziek waar ik zelf zin in hebt. Radio stations voldoen hier vaak toch niet aan.
Heb je iemand uit ONZ in je msn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde net
Is er nog een functie (van die 4 gesprekken) die je voorkeur heeft?quote:
Dat zullen we nog wel zien. Doorgaans eet ik dat soort gerechten niet zo heel smakelijk.quote:
En nog luisterd ie niet. Mijn vooroordeel over ONZ-users wordt weer bevestigd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde net
Die van gister en vrijdag heb ik een gesprek waar ik wel een goed gevoel over heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er nog een functie (van die 4 gesprekken) die je voorkeur heeft?
Ik was/ben ook een ONZ userquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
En nog luisterd ie niet. Mijn vooroordeel over ONZ-users wordt weer bevestigd.
Aha nou ik (we) gaan sowieso weer duimen voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die van gister en vrijdag heb ik een gesprek waar ik wel een goed gevoel over heb.
En ze was zo'n leuke meid, die Samzzquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar je mee omgaat raak je mee besmet.. IEEUWWW!!!
Wil je nu ook een tagje?quote:
Ik zal jullie missenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
En ze was zo'n leuke meid, die Samzz
Slijmbalquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
SUPAHFET!
Huppel en Yuki zijn ook stoer.
ach, je kan toch even van de omgeving genieten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef STING het volgende:
[..]
Helaas voor werk, mag een training geven.
Paar jaar geleden wel op vakantie geweest
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!quote:
Jah. En van de Starbucks.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, je kan toch even van de omgeving genieten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze het tagje kansloos bij je neer willen zetten!
Ik vond jou eerst ook stom. Nu niet meer, maar de gemiddelde ONZ-user kan volgens mij niet kauwgom kauwen en in een rechte lijn lopen tegelijkertijd. Althans, zo komen ze over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |