Allemaal leuk en aardig en tof voor je dat ze het in onzin goed vinden dat je dat er neer flikkert.quote:
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.quote:
Dank je, nu heb ik zin in alledrie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier net ff
[..]
Londen lijkt me leuk, ben der nog nooit geweest
Maar het is heul niet alleen voor ONZ.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig en tof voor je dat ze het in onzin goed vinden dat je dat er neer flikkert.
Maar hou je zooi ook daar. Niet iedereen is er van gediend. Mensen die het willen luisteren of op je linkje willen klikken komen wel in ONZ.
No probs!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik zin in alledrie.
Hoe laat en waar heb je vandaag je gesprek?quote:
Lekker boeiend. Hier is het niet gewenstquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar het is heul niet alleen voor ONZ.
Het is ONZ-radio. #exitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Hier is het niet gewenst
Ik overweeg om mn lunch te laten bezorgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen een zak chips, broodje doner kebap of patatje.
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar eigenlijk heb ik lief belooft geen boodschappen meer te doen als ik honger hebMaar daar heeft hij vandaag pech mee
Want ik wil lekkers
Helaas voor werk, mag een training geven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
lijkt me ook. Wat ga je daar doen? Ben je er voor werk of gewoon vakantie?
Spareriblijn.nl?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg om mn lunch te laten bezorgen![]()
[..]
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?
Als ik dat wil luisteren vind ik het zelf wel, ik wordt er zo langzamerhand een beetje zat van dat het niet meer voldoende is om niet in dat subforum te komen als je het gewoon een kansloos subforum vindt. Blijf daar lekker en als wij er iets over willen weten dan weten we hoe de index werkt hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waarschijnlijk hier in t dorpquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef PeuRac het volgende:
Wat ga je halen? En rij je via Tuindorp?
Daarvoor vind ik het te vroegquote:
Dit is precies wat ik hem over msn vertelde netquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dat wil luisteren vind ik het zelf wel, ik wordt er zo langzamerhand een beetje zat van dat het niet meer voldoende is om niet in dat subforum te komen als je het gewoon een kansloos subforum vindt. Blijf daar lekker en als wij er iets over willen weten dan weten we hoe de index werkt hoor.
14.00 uur, gewoon hier in Utreg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat en waar heb je vandaag je gesprek?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waarschijnlijk hier in t dorpdus zal net zo spectaculair zijn
En nee ik ga niet via Tuindorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |