Nee, vraag geeft je de mogelijkheid om te antwoorden: "Ja, dus je moet ff oprotten hiero"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannenlogica is ook niet heel logisch hoor.
Loop je met de stofzuiger de woonkamer in krijg je als vraag: ga je stofzuigen?
En als je dan als antwoord geeft: Nee ramen lappen.
Zitten ze je dom aan te kijken en snappen ze het niet meer want waarom gebruik je de stofzuiger om de ramen te lappen.
Denk ff na dude.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
Fijn dat ik geen beelden ken van het Aubergine verhaal
moet ik ff oprotten zou misschien een betere vraag zijn, maar misschien denk ik te simpelquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, vraag geeft je de mogelijkheid om te antwoorden: "Ja, dus je moet ff oprotten hiero"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannenlogica is ook niet heel logisch hoor.
Loop je met de stofzuiger de woonkamer in krijg je als vraag: ga je stofzuigen?
En als je dan als antwoord geeft: Nee ramen lappen.
Zitten ze je dom aan te kijken en snappen ze het niet meer want waarom gebruik je de stofzuiger om de ramen te lappen.
Denk ff na dude.
Het is de schuld van de aubergines!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weleens leukere naamtopics gehad
Veel van de problemen van de huidige tijd zijn terug te voeren op deze vijandige groente.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de schuld van de aubergines!
Dat doet mijn nieuwe salaris alquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het eens, het verrijkt je leven
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, vraag geeft je de mogelijkheid om te antwoorden: "Ja, dus je moet ff oprotten hiero"
Jij klinkt soms als de ideale partner.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik ff oprotten zou misschien een betere vraag zijn, maar misschien denk ik te simpel
Hij probeert interesse te tonen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aan![]()
En is dus met alles he. Sta je een ei te bakken "hey ben je een ei aan het bakken?", laat je het bad vollopen "ga je in bad?", loop je met de was "ga je de was doen?"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aan![]()
En is dus met alles he. Sta je een ei te bakken "hey ben je een ei aan het bakken?", laat je het bad vollopen "ga je in bad?", loop je met de was "ga je de was doen?"
Het is wel een beetje sneu hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij probeert interesse te tonen.
In dat geval wint je nieuwsgierigheid het heus welquote:
Met domme vragen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij probeert interesse te tonen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nu dus echt het beeld bij de mannen in jouw omgeving dat het zwaar hulpbehoevende autisten zijn
Retorische vragen om in ieder geval een aanknoping te hebben om een gesprek te voeren. Maar zo te zien kap jij het keihard af en huilt ie van binnen als ie afdruipt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dat geval wint je nieuwsgierigheid het heus wel
[..]
Met domme vragen?
Die domme vragen hebben zoveel ruzies opgeleverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |