Te herkennen aan de posts met één of twee woordjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
ONZ staat zo ramvol herhaling van echt TE simpele humor. Het had heel goed kunnen zijn, een soort NL versie van Memebase, maar daarvoor faalt het gewoon veel te hard.
Niet erg, gewoon niet op ONZ klikken. Alleen blijft het nodig om die rotzooi ook buiten ONZ ten toon te stellen. In dit topic bijvoorbeeld. En bij nieuwe gebruikers in dit topic bijv. heb ik binnen 2 posts door dat het een ONZ poster is.
Ik klik gewoon na 1 post op de AT, net zo makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
ONZ staat zo ramvol herhaling van echt TE simpele humor. Het had heel goed kunnen zijn, een soort NL versie van Memebase, maar daarvoor faalt het gewoon veel te hard.
Niet erg, gewoon niet op ONZ klikken. Alleen blijft het nodig om die rotzooi ook buiten ONZ ten toon te stellen. In dit topic bijvoorbeeld. En bij nieuwe gebruikers in dit topic bijv. heb ik binnen 2 posts door dat het een ONZ poster is.
Schandaligquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef STING het volgende:
En de sneeuw in de header mogen ze nu weleens weghalen
Pijnlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Valentijn. Pasen. Al die feestdagenmeuk.
Vorig jaar werd ik een dag voor Valentijnsdag voor het eerst van mijn leven gedumpt!
Regen en mist wisselen elkaar afquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar eens verder met European law en zo
Regent het bij jullie ook?
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Vorig jaar werd ik een dag voor Valentijnsdag voor het eerst van mijn leven gedumpt!
Mcdreamy, die later spijt kreeg toen je niks meer in hem zagquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Vaderdag is leuk als het geen verplichting is. Ik doe er meestal wel iets aan, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en ik verwacht er zelf niet echt wat van dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.
Relaties gaan kapot omdat manlief vergeet om op 14 februari tegen zn gedrocht te zeggen dat ie van dr houdt. Uiteraard inclusief romantisch avondje weg, bos rozen a 30 euro per roos, doos bonbons van 25 euro en als het even kan nog een sieraad erbij ook.
Hell ik hoor veel liever totaal onverwachts op bijvoorbeeld 12 augustus dat iemand van me houdt. En dat mag dan zelfs met een zelf geplukt bloemetje uit de tuin van de buren maar dat hoeft niet.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vaderdag is leuk als het geen verplichting is. Ik doe er meestal wel iets aan, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en ik verwacht er zelf niet echt wat van dan.
Mijn vader liet vroeger wel eens op valentijnsdag bloemen bezorgen, een bosje voor mijn mams, voor mij, en voor mijn zusje.
His loss.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Mcdreamy, die later spijt kreeg toen je niks meer in hem zag
Hoe kan een mens nu vrolijk blijven met dit weer en Volumia op de achtergrond?quote:
Oh, ja... McDreamy was van jouquote:
Mn pa vergeet dat standaard, wat hij weer compenseert door die hele dure hanger te kopen die mn moeder al heel lang wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.
Relaties gaan kapot omdat manlief vergeet om op 14 februari tegen zn gedrocht te zeggen dat ie van dr houdt. Uiteraard inclusief romantisch avondje weg, bos rozen a 30 euro per roos, doos bonbons van 25 euro en als het even kan nog een sieraad erbij ook.
Hell ik hoor veel liever totaal onverwachts op bijvoorbeeld 12 augustus dat iemand van me houdt. En dat mag dan zelfs met een zelf geplukt bloemetje uit de tuin van de buren maar dat hoeft niet.
Ik heb geen muziek opquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan een mens nu vrolijk blijven met dit weer en Volumia op de achtergrond?
Soms wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat is jouw vader attent!
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ach, het was best goed om een keer gedumpt te worden. Weet ik tenminste ook hoe dat is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja... McDreamy was van jouDat weet ik nog.
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wel.
Ik meen me wel te herinneren dat mijn ouders ooit een discussie hadden en mijn moeder zei: je neemt ook nooit een bloemetje voor me mee!
Mijn vader komt dus de volgende dag met een bos bloemen thuis uit werk, want die dacht, dan kan ik alsnog ff punten scoren. Mijn ma: Ja, NU hoeft het niet als ik er om gevraagd heb!
Mijn pa: Is goed! En trok zo de bos bloemen uit de vaas en mieterde het zo de container in.
Hmmm, bloemen kopen doe ik echt zelden, maar als in eenmaal bij pa geweest ben in het voorjaar heb ik altijd wel een bosje geplukt ergensquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen![]()
Ik ben echt een sucker in een relatie, als ik iets leuks zie, neem ik het altijd mee, of als ik bijv langs een bloemenkraam kom met een leuke aanbieding, neem ik het altijd mee
Haha ik weet nog hoe kut ik me toen voelde. En meteen schuldig dat ik anderen dat aan had gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, het was best goed om een keer gedumpt te worden. Weet ik tenminste ook hoe dat is.
Dat is ook wel geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, bloemen kopen doe ik echt zelden, maar als in eenmaal bij pa geweest ben in het voorjaar heb ik altijd wel een bosje geplukt ergensBen wat dat betreft ook echt een kneus
![]()
Vorig jaar, heeeeeey bloemen PLUKKUUUUUUH!! liep ik daar met mn bosje bloemen.. Hmmm, aan wie moet ik het geven??Uiteindelijk maar een kledingwinkel ingelopen, het aan de dame achter de kassa gegeven, knipoog erbij en weer weglopen
Vlakbij de keukenhof.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel geweldigrandom bloemen weggeven
![]()
Waar woont je pa ergens dan dat je die neiging hebt?
Aalsmeer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel geweldigrandom bloemen weggeven
![]()
Waar woont je pa ergens dan dat je die neiging hebt?
Aah, dat scheeltquote:
Dat vooral. Een vriendin zei toen: Niet lullig bedoeld, maar misschien is het ook wel eens goed dat je nu weet hoe het is. En ze had volkomen gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik weet nog hoe kut ik me toen voelde. En meteen schuldig dat ik anderen dat aan had gedaan
Vooral de manier hoe ik dat dan deed, daarna een stuk tactischerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vooral. Een vriendin zei toen: Niet lullig bedoeld, maar misschien is het ook wel eens goed dat je nu weet hoe het is. En ze had volkomen gelijk.
Nou ja, je moet zelf gewoon meemaken hoe iets isquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral de manier hoe ik dat dan deed, daarna een stuk tactischer
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wildequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
heb je t doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
Damn ik zoek echt watjes uit
Hij werkte toch op een booreiland?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo geschrokken dat mn vorige ex opeens letterlijk op de grond lag met zn armen om mn enkel geklemd en brullen dat ie me niet kwijt wilde![]()
En nog maak jij geen kansquote:
Nee die daarvoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij werkte toch op een booreiland?
Okay danquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik een cupmaat groter heb dan ik al 7 jaar denk
Ik heb dat ook wel, maar heb geen zin om iemand keihard te kwetsen. Volgens mij heb ik nooit iemand echt gedumpt. Ik probeerde het altijd goed uit te leggen en over te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Dat had ik een paar jaar geleden ook ja. Leuke ontdekkingen zijn dat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?
Ik snapte zijn reactie dus echt nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.
Zo was hij niet toen we bij elkaar waren, maar wanhoop maakt dat je gekke dingen doet.
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was je eigen haarkleur ook alweer?
quote:
Een MI bezorgdquote:
Ja en ik heb een goede reden om enigszins verward te zijn hequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.
Ohja, volgens mij heeft iemand ook nog sleutels van mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Liefde doet hele rare dingen met mensen. Voor mijn ex met wie ik jaren samenwoonde heb ik op den duur de sloten vervangen omdat hij de sleutel niet terug wilde geven en elke avond jankend aan de deur stond en ik echt bang van hem werd.
Zo was hij niet toen we bij elkaar waren, maar wanhoop maakt dat je gekke dingen doet.
Hoiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Of juist nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik heb een goede reden om enigszins verward te zijn he
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Reken je nu niet meteen rijk, ze zijn nog steeds bescheiden hoorquote:
Maak daar 80% vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van de vrouwen een verkeerde behamaat draagt.
quote:
Oke, maar je laat t daarna juist opnieuw bekijken wat het beste bij je past toch? Lijkt me?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, juist wel, je begint niet met 0 he...
spill itquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben gewoon altijd een kneus in de liefde..zorgt wel voor hilarische momenten tho.
klopt. daarna deed ik dat dus vriendelijker... uitleg geven als iemand er om vraagt... dat soort dingen... ipv, het is over laat me met rustquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd een beetje zo dat wanneer ik er klaar mee was, ik er ook echt klaar mee was en move on, zegmaar. Met daarin dan geen enkel begrip voor de gedumpte in kwestie.
Details willen we babequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben gewoon altijd een kneus in de liefde..zorgt wel voor hilarische momenten tho.
Ik ben ook een enorme romantische suckerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, maar je laat t daarna juist opnieuw bekijken wat het beste bij je past toch? Lijkt me?
Mn ex liet altijd bij bijna alle bh's een verkoopster helpen om te kijken of die goed zat enzo. Zeker bij de winkel toen om de hoek was de service altijd heel fijn.
I resolve to call her up a thousand times a dayquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan hebquote:
Ik weet bij jou zo geen zaken met goede service, maar hier in de regio welquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.
Ik kon me al niet voorstellen dat wij dezelfde cupmaat hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zou ik ms ook moeten doen, nooit gedaan.. Ik ben gewoon altijd uitgegaan van wat me van tevoren was verteld.
Heb jij ooit in de versierblunder reeks gepost?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan heb
Ja ik geloof dat je toch gelijk hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat wij dezelfde cupmaat hebben
Ik ben laatst gewoon naar zo'n meid gegaan en heb het gevraagd, want ik had toen ik dikker was een andere cupmaat, maar wist bij god niet wat ik nu had. Blijk ik 70 B te hebben terwijl ik dacht dat ik te dik was voor 70.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ongetwijfeld 235 keer minimaal!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij ooit in de versierblunder reeks gepost?
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, als ik weer een liefste lief heb dan krijgen jullie vanzelf wel te horen wat voor kneuzigs ik weer gedaan heb
Het was ook echt onmogelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat je toch gelijk had
En jij weet wel zeker dat jouw maat wel klopt?quote:
Is ruim een half jaar terug nog gemetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij weet wel zeker dat jouw maat wel klopt?
Ziek thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Gasol het volgende:
Meer![]()
Hoe gaat het trouwens met de ziekenboeg? Yuki? En er waren er geloof ik nog een paar maar ik heb niet precies onthouden wie
quote:
Ik meet altijd zelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is ruim een half jaar terug nog gemeten
Thanks voor de MIquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meet altijd zelfEcht mega eenvoudig.
Mjah maar dan verschilt het nog per merk en winkelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meet altijd zelfEcht mega eenvoudig.
Of jij nou groter bent (ja dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog een beetje van in shock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |