Te herkennen aan de posts met één of twee woordjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
ONZ staat zo ramvol herhaling van echt TE simpele humor. Het had heel goed kunnen zijn, een soort NL versie van Memebase, maar daarvoor faalt het gewoon veel te hard.
Niet erg, gewoon niet op ONZ klikken. Alleen blijft het nodig om die rotzooi ook buiten ONZ ten toon te stellen. In dit topic bijvoorbeeld. En bij nieuwe gebruikers in dit topic bijv. heb ik binnen 2 posts door dat het een ONZ poster is.
Ik klik gewoon na 1 post op de AT, net zo makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
ONZ staat zo ramvol herhaling van echt TE simpele humor. Het had heel goed kunnen zijn, een soort NL versie van Memebase, maar daarvoor faalt het gewoon veel te hard.
Niet erg, gewoon niet op ONZ klikken. Alleen blijft het nodig om die rotzooi ook buiten ONZ ten toon te stellen. In dit topic bijvoorbeeld. En bij nieuwe gebruikers in dit topic bijv. heb ik binnen 2 posts door dat het een ONZ poster is.
Schandaligquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Hmmquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef STING het volgende:
En de sneeuw in de header mogen ze nu weleens weghalen
Pijnlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Valentijn. Pasen. Al die feestdagenmeuk.
Vorig jaar werd ik een dag voor Valentijnsdag voor het eerst van mijn leven gedumpt!
Regen en mist wisselen elkaar afquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar eens verder met European law en zo
Regent het bij jullie ook?
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Vorig jaar werd ik een dag voor Valentijnsdag voor het eerst van mijn leven gedumpt!
Mcdreamy, die later spijt kreeg toen je niks meer in hem zagquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar eens verder met European law en zo
Regent het bij jullie ook?
Vaderdag is leuk als het geen verplichting is. Ik doe er meestal wel iets aan, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en ik verwacht er zelf niet echt wat van dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.
Relaties gaan kapot omdat manlief vergeet om op 14 februari tegen zn gedrocht te zeggen dat ie van dr houdt. Uiteraard inclusief romantisch avondje weg, bos rozen a 30 euro per roos, doos bonbons van 25 euro en als het even kan nog een sieraad erbij ook.
Hell ik hoor veel liever totaal onverwachts op bijvoorbeeld 12 augustus dat iemand van me houdt. En dat mag dan zelfs met een zelf geplukt bloemetje uit de tuin van de buren maar dat hoeft niet.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vaderdag is leuk als het geen verplichting is. Ik doe er meestal wel iets aan, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en ik verwacht er zelf niet echt wat van dan.
Mijn vader liet vroeger wel eens op valentijnsdag bloemen bezorgen, een bosje voor mijn mams, voor mij, en voor mijn zusje.
His loss.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Mcdreamy, die later spijt kreeg toen je niks meer in hem zag
Hoe kan een mens nu vrolijk blijven met dit weer en Volumia op de achtergrond?quote:
Oh, ja... McDreamy was van jouquote:
Mn pa vergeet dat standaard, wat hij weer compenseert door die hele dure hanger te kopen die mn moeder al heel lang wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Valentijnsdag zo een onzin.
Relaties gaan kapot omdat manlief vergeet om op 14 februari tegen zn gedrocht te zeggen dat ie van dr houdt. Uiteraard inclusief romantisch avondje weg, bos rozen a 30 euro per roos, doos bonbons van 25 euro en als het even kan nog een sieraad erbij ook.
Hell ik hoor veel liever totaal onverwachts op bijvoorbeeld 12 augustus dat iemand van me houdt. En dat mag dan zelfs met een zelf geplukt bloemetje uit de tuin van de buren maar dat hoeft niet.
Ik heb geen muziek opquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan een mens nu vrolijk blijven met dit weer en Volumia op de achtergrond?
Soms wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat is jouw vader attent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |