Wat voor vriendjes hebben jullie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet op te rotten als ik ga stofzuigen hoor. Dat captain obvious spelen erger ik me meer aan![]()
En is dus met alles he. Sta je een ei te bakken "hey ben je een ei aan het bakken?", laat je het bad vollopen "ga je in bad?", loop je met de was "ga je de was doen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor maar ik heb liever geen gesprek met iemand die alleen een gesprek kan voeren door constant vragen te stellen. Vertel iets, daar heb ik veel meer aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Retorische vragen om in ieder geval een aanknoping te hebben om een gesprek te voeren. Maar zo te zien kap jij het keihard af en huilt ie van binnen als ie afdruipt.
Sorry hoor, maar een gesprek aanknopen als je (neem ik aan?) een relatie hebt? Dat lijkt me al het einde, als je iets moet zoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Retorische vragen om in ieder geval een aanknoping te hebben om een gesprek te voeren. Maar zo te zien kap jij het keihard af en huilt ie van binnen als ie afdruipt.
keywordquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij klinkt soms als de ideale partner.
Vandaar dat ik die ertussen zettequote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een gesprek aanknopen als je (neem ik aan?) een relatie hebt? Dat lijkt me al het einde, als je iets moet zoeken
Logischquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die domme vragen hebben zoveel ruzies opgeleverd![]()
Gewoon omdat ik er gek van werd
Mijn zoon stelt niet eens zoveel vragen als mn exquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch
Mijn ma doet dat ook wel eens. Dan maak ik een kommetje muesli, 'oh, ga je eten?', of als ik met kleren naar de wasmand loop: 'Oh, moet dat in de was?'
Zij zit toch in Rotterdam?quote:
Niks te klagen over mijn reistijd.quote:
Ik zit tegen R'dam aan ja, rival nietquote:
Ja die ook moest daar weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit tegen R'dam aan ja, rival niet
oh in die veronderstelling was ik......quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niks te klagen over mijn reistijd.
Ja, ik kan dat constante vragen naar de bekende weg ook niet zo goed hebben. Al doe ik het zelf volgens mij ook wel eens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon stelt niet eens zoveel vragen als mn ex![]()
Ik kan daar heel slecht tegen hoor. Toon initiatief, denk zelf na en grow up.
Ga niet als een hulpeloos wezen alles vragen.
Het plaatsje waar het Lays patatje Joppie idee vandaan komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit tegen R'dam aan ja, rival niet
De bekende en onbekende weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat constante vragen naar de bekende weg ook niet zo goed hebben. Al doe ik het zelf volgens mij ook wel eens.
Ik wil de oude irritante, te vaak gelijk hebbende, mij met neus op de feiten drukkende rival terugquote:
Joppie is vooral lekker op RAS patatquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb laatst een gewoon patatje met joppiesaus geprobeerd.
Ranzig.echt vies.
Hahaha, ja maar dat is nog echt zo'n 60 km hiervandaan, dat is waar ik woonquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Het plaatsje waar het Lays patatje Joppie idee vandaan komt
'je bent naakt, wil je soms sex?' was inderdaad vrij obvious.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat constante vragen naar de bekende weg ook niet zo goed hebben. Al doe ik het zelf volgens mij ook wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |