Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen gaan dan mij ook ineens thee brengenik drink het nooit! Denk je echt dat ik t nu ineens wel ga doen?
Weet ik, als ik echt heel ziek ben, maak ik gebruik van de zorgzaamheid van mn huisgenootjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoals ik een vrij zorgzaam type ben, vind ik het soms ook fijn als er heel eventjes voor mij gezorgd wordt.
Ik heb nog kippensoep van gisteren in de koelkastquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die soep komt nog wel, zeg maar welke en wanneer
thee is voor de zieke en homo's..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"
Hij drinkt het iedere ochtend. En op zondag ook 's middags._!
"Thee is voor vrouwen en zieke mensen" roep ik altijd, helaas wordt dat tegen me gebruikt op t moment dat ik zelf ziek benquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"
Hij drinkt het iedere ochtend. En op zondag ook 's middags._!
Oh noesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thee is voor de zieke en homo's..
jouw vader is homo
Nou, ik heb als vriendje ziek is boodschappen voor 'm gedaan, gekookt en het huis een beetje bijgehouden. Maar goed, ook mannen hebben moedersquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook een hekel aan, maar het erge is dat ik net zo ben als er iemand ziek is.
tsja je zal maar een eigen smaak hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thee is voor de zieke en homo's..
jouw vader is homo
Omdat m'n pa zo ontzettend koffieverslaafd is zegt ie dat over thee dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
tsja je zal maar een eigen smaak hebben
dan kan je beter de maatschappij volgen en net zo lang koffie drinken totdat je "het lekker vindt"
Klinkt goed, jij mag mij als ik weer een keer ziek ben wel komen verzorgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb als vriendje ziek is boodschappen voor 'm gedaan, gekookt en het huis een beetje bijgehouden. Maar goed, ook mannen hebben moedersVerder ben ik gewoon rustig en doe wat vriendje vraagt als hij was nodig heeft
Mannen drinken koffie en bier.. en in een heel uitzonderlijk geval iets anders, maar geen thee, dan ben je ziek of homo..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan je beter de maatschappij volgen en net zo lang koffie drinken totdat je "het lekker vindt"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb als vriendje ziek is boodschappen voor 'm gedaan, gekookt en het huis een beetje bijgehouden. Maar goed, ook mannen hebben moedersVerder ben ik gewoon rustig en doe wat vriendje vraagt als hij was nodig heeft
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie en bier.. en in een heel uitzonderlijk geval iets anders, maar geen thee, dan ben je ziek of homo..
Het is gewoon zo, er zijn studies naar gedaan van hier tot tokio, ik kan je wel een stukje laten lezen hoor.
Buk eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie en bier.. en in een heel uitzonderlijk geval iets anders, maar geen thee, dan ben je ziek of homo..
Het is gewoon zo, er zijn studies naar gedaan van hier tot tokio, ik kan je wel een stukje laten lezen hoor.
Ik drink geen koffie. En ik ga 't ook niet doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt goed, jij mag mij als ik weer een keer ziek ben wel komen verzorgen.
homoquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. En ik ga 't ook niet doen
Koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stink je tenminste niet uit je mond na een werkdag, zoals een hoop om mij heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
welkom in de bewoonde wereldquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef cafpow het volgende:
goedemorgen![]()
ik heb weer internet, tv en telefoon
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ideaal. Niks teveel niks te weinig
Een euro? Cheap hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zitten mn veters alweer los? heb je een euro voor me op de grond gegooid?
tandenpoetsen? Ik heb t altijd in mn tasquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Stink je tenminste niet uit je mond na een werkdag, zoals een hoop om mij heen
Je bent niet meer sociaal gehandicaptquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef cafpow het volgende:
goedemorgen![]()
ik heb weer internet, tv en telefoon
Sowieso wil jij in bed met rust gelaten worden geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef rival het volgende:
Mocht ik ooit eens ziek zijn en in bed blijven, dan wil ik ook met rust gelaten worden
dat is dus blijkbaar nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tandenpoetsen? Ik heb t altijd in mn tas
nee, niet meer. Maar ik was het wel doordat die klojo's ons onnodig hadden afgeslotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent niet meer sociaal gehandicapt
Ik vind dat echt heel naarquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Stink je tenminste niet uit je mond na een werkdag, zoals een hoop om mij heen
ik poets meestal 2 a 3 keer per dag..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef rival het volgende:
en trouwens, je ruikt het zelf niet eens.... en ik ken weinig mensen die de gehele dag poetsen....
Yay!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Er is een geroosterd boterhammetje met pindakaas genuttigd
Oh fijn jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dankbaarheid, en vooruit, mag je voor jezelf ook een kopje thee drinken
Neuh, maar een paar keer per dag is wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef rival het volgende:
en trouwens, je ruikt het zelf niet eens.... en ik ken weinig mensen die de gehele dag poetsen....
Jeej en door jou?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Er is een geroosterd boterhammetje met pindakaas genuttigd
Droomvrouwquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hell noquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso wil jij in bed met rust gelaten worden geloof ik
En geen thee en geen koffie?quote:
quote:
Dus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En geen thee en geen koffie?jij past nu niet meer in het sociaal acceptabele stelsel
Héérlijk, als ik de hele dag op pad ben, heb ik een groot koffiezetapparaat, met een timer. Dan wakker worden met dat geluid en die geur. Dan word ik serieus gelukkig wakkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
Ik heb ook gewoon een hekel aan het geluid van het koffiezetapparaat 's ochtends![]()
Altijd blij als R 2 weken weg is en ik daar dus geen last van heb. En dan krijg je een loge die ook koffie wil 's ochtends
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hell no
alleen de eerste minuut dat ik wakker ben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droomvrouw![]()
Ik heb ook gewoon een hekel aan het geluid van het koffiezetapparaat 's ochtends![]()
Altijd blij als R 2 weken weg is en ik daar dus geen last van heb. En dan krijg je een loge die ook koffie wil 's ochtends
Gadver neequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Héérlijk, als ik de hele dag op pad zet, heb ik een groot koffiezetapparaat, met een timer. Dan wakker worden met dat geluid en die geur. Dan wordt ik serieus gelukkig wakker
Dat apparaat maakt gewoon een takkeherriequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan vooral de geur niet goed hebben 's ochtends
Ik ben een buitenbeentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En geen thee en geen koffie?jij past nu niet meer in het sociaal acceptabele stelsel
Dat heb ik ook heel lang gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind de geur van koffie dan wel weer heerlijk, zolang ik het maar niet op hoef te drinken
en de meeste mensen 2. 's ochtends en 's avonds.... maar na elk bakkie koffie meur je al hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik poets meestal 2 a 3 keer per dag..
MIquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEE HEE! ik laat haar niet, ik wil der in een hokje duwen...
Ja, dat is goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zodra ik dan weer beter ben zak ik voor je koken dan.
Deal?
Je moet de Impressa hier eens horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat apparaat maakt gewoon een takkeherrie
het hangt ook een beetje af van mijn dagindelingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
en de meeste mensen 2. 's ochtends en 's avonds.... maar na elk bakkie koffie meur je al hoor
GELUKKIG IS ER ONZ RADIOquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat apparaat maakt gewoon een takkeherrie
Liever nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moett de Impressa hier eens horen
met maler er in zeker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moett de Impressa hier eens horen
Jeej vanavond weer verplicht luisteren. Stomme Ezquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jeej vanavond weer verplicht luisteren. Stomme Ez
Dat eeuwige hokjesdenken ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEE HEE! ik laat haar niet, ik wil der in een hokje duwen...
hier wordt er 5 seconden gemaald per bakkie koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Mn oude buren hadden zo'n ding dat bonen vermaalde. Als je dan op visite zat viel het gesprek gewoon 10 minuten dood want je kwam er niet boven uit zonder te schreeuwen
Elzjequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jeej vanavond weer verplicht luisteren. Stomme Ez
*slapquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier wordt er 5 seconden gemaald per bakkie koffiemeer is niet nodig en hij maakt niet eens zo een herrie
what a machine
![]()
![]()
(gheghe Pleur pesten)
Gotta love themquote:
Nee is niet leuk. Dikke takeover hier in huisquote:
Ja die dusquote:
ik ga jou vanaf nu gewoon Pleur noemen, vernoemd naar het bakkie pleur, ook wel koffiequote:
Ja, hier ook. En het maakt een teringherrie, want daarna moet ook de melk nog verhit en opgeklopt wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier wordt er 5 seconden gemaald per bakkie koffiemeer is niet nodig en hij maakt niet eens zo een herrie
what a machine
![]()
![]()
(gheghe Pleur pesten)
Als je echt ziek wordt, moet je jezelf idd reddenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik mezelf maar zien te redden dan.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ga jou vanaf nu gewoon Pleur noemen, vernoemd naar het bakkie pleur, ook wel koffie
en bedenk wel... altijd als ik je zo noem, heb ik nog steeds de lekkerdere koffie![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Mn oude buren hadden zo'n ding dat bonen vermaalde. Als je dan op visite zat viel het gesprek gewoon 10 minuten dood want je kwam er niet boven uit zonder te schreeuwen
geklopte melk is lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. En het maakt een teringherrie, want daarna moet ook de melk nog verhit en opgeklopt wordenMa drinkt altijd Latte Macchiato.
koffie verkrachtenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier ook. En het maakt een teringherrie, want daarna moet ook de melk nog verhit en opgeklopt wordenMa drinkt altijd Latte Macchiato.
quote:
Oh ja, het hebben van een andere smaak mag natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
koffie verkrachtenBeter heeft ze dan goedkope bonen
nee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, het hebben van een andere smaak mag natuurlijk niet.
Jawel hoor, maar het hebben van melk in de koffie heb ik nog nooit kunnen begrijpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, het hebben van een andere smaak mag natuurlijk niet.
Als koffie liefhebber zou je moeten weten dat de koffie in een latte macchiato nog sterker is dan espressoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het hebben van melk in de koffie heb ik nog nooit kunnen begrijpenGelukkig meen ik het ook
![]()
Al verbloemd melk in de koffie wel grotendeels de smaak, dus daar moet je dan of hele sterke bonen voor gebruiken, of juist wat goedkopere omdat je het anders niet proeft.
Ik drink ze zelf niet, dus daar hou ik me niet expliciet mee bezig. Maar dan valt het blijkbaar wel mee met de smaak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als koffie liefhebber zou je moeten weten dat de koffie in een latte macchiato nog sterker is dan espresso
Ik heb er wel 1, zonder dat ik koffie drink. Is wel zo netjes voor gastenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Pas sinds een jaar of 2 dat ik een koffiezetapparaat in huis heb. En als ik straks mn eigen huisje heb komt er gewoon weer geen koffiemaakding![]()
Gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn moeder heeft haar auto weggedaan, ze durft niet meer te rijden. Ze heeft erg last van haar evenwicht en haar ogen. Zo kut als je ouders aftakelen
Als je het zelf niet drinkt en nooit hebt gehad, slaat zo'n uitspraak van koffie verkrachten natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik drink ze zelf niet, dus daar hou ik me niet expliciet mee bezig. Maar dan valt het blijkbaar wel mee met de smaak.
He wat rotquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Mijn moeder heeft haar auto weggedaan, ze durft niet meer te rijden. Ze heeft erg last van haar evenwicht en haar ogen. Zo kut als je ouders aftakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |