Ik zorg gewoon dat ik vrijwel nooit ziek ben. De laatste keer koorts was met O&N 2008/2009.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Mooi dom.
Mijn gezondheid gaat voor mijn werk. En als ik koorts heb, nee, iemand in het algemeen met koorts, heeft niks te zoeken op de werkvloer.
hmm, geen slecht idee. Sowieso wel eens het idee gehad om er een heel dik feest te gevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verkoop toegangskaartjes en je wordt rijk
Ze zijn met alles nogal braaf, dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan houden ze zich niet aan de regels omtrent Poortwachter. Best wel foei voor een overheidsinstelling
Ik geef licht zo wit ben ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De leukste vind ik die meiden die weigeren om te gaan zwemmen of in kort rokje te lopen want die hebben last van witte benen![]()
Of die groep die 's zomers een laag plamuur smeert waar je eng van wordt want ze zijn zo wit.
Dat sowieso. Maar niet zo kut als die 'je bent vaker ziek dan het gemiddelde teamlid'-mailtjes. Hoe denk je aan dat gemiddelde te komen en krijgen de mensen die minder ziek zijn ook zulk soort mailtjes??quote:
Ik durf te wedden dat ik het van je winquote:
Ik draag geen pyjama'squote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe ja, pyjama party's!![]()
Die kan je dan wel weer juist heel goed in de winter houden
Dat komt dan doordat m'n kont en benen nog bruinig/paarsig zijn van vakantie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik het van je win
+1quote:
Ook zo stom, als je je vergeet beter te melden, hangt 2 dagen later iemand boos aan de lijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze zijn met alles nogal braaf, dus dat zal wel meevallen.
Krijg wel altijd meteen een vragenlijst van de arbo. Maar die vul ik niet in voor 1 dagje ziek zijn.
Dat gezeik.
Als ik echt wat heb doe ik wel weer braaf aan regels
ik hou van mijn roomblanke huidjequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De leukste vind ik die meiden die weigeren om te gaan zwemmen of in kort rokje te lopen want die hebben last van witte benen![]()
Of die groep die 's zomers een laag plamuur smeert waar je eng van wordt want ze zijn zo wit.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat komt dan doordat m'n kont en benen nog bruinig/paarsig zijn van vakantie.
paars?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat komt dan doordat m'n kont en benen nog bruinig/paarsig zijn van vakantie.
Ach ik ben wie ik ben. Familiekwaal ofzo. We zijn allemaal zo wit. En ik kan er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik hou van mijn roomblanke huidje
koorts is gewoon een aantoonbare en duidelijke aanwijzing dat je het kalm aan moet doen. Dat negeren om beter over te komen bij mensen is echt oerstom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik vrijwel nooit ziek ben. De laatste keer koorts was met O&N 2008/2009.En toch gewoon naar een feestje gaan, want zo erg is het allemaal niet.
Ik heb er gewoon de schurft aan als mensen thuis blijven als er een scheet dwars zit en probeer dat mensen dat idee hebben bij mij dan ook heel erg te voorkomen.
2.5 kilo down, 21 to goquote:
Ik ben heel blij dat ik in t voorjaar een week op de Italiaanse zee heb door gebrachtt. Dat bracht net ff dat beetje kleurquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo wit dat het gewoon niet leuk meer is. Maar boeien
k vind t niet zou raar, er zijn mensen die na 3 keer hoesten zichzelf al ziek vinden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb op P&O gewerkt tijdens de invoering van die wet. Ik heb sinds die tijd nog nooit meegemaakt dat me letterlijk is gevraagd naar waar ik last van heb, hoeveel graden koorts ik heb en of ik wel voldoende drink
Maargoed. Straks eens horen wat m'n teamleidster zegt.
Dat heb ik, de laatste keer dat ik koorts had, ook gedaan. Maar dat doe ik dus pas nadat ik naar huis ben gestuurd op mijn werk, nadat ik het aangegeven dat het echt niet gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
koorts is gewoon een aantoonbare en duidelijke aanwijzing dat je het kalm aan moet doen. Dat negeren om beter over te komen bij mensen is echt oerstom.
Oh ja, bij mn vorige teamleider op mn oude werk (heb je hem weer) moest ik een keer op gesprek komen, ik was 3x in een kalenderjaar ziek geweest en dat was boven het gemiddelde van 2,9. Alle drie kort omdat ik snel weer aan het werk wilde. Dat was één van de meest onaangename gesprekken die ik daar heb gehad en dat was voor mij één van de redenen om daar weg te gaan. Sindsdien zorg ik er voor dat ik altijd minimaal 5 dagen ziek ben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar niet zo kut als die 'je bent vaker ziek dan het gemiddelde teamlid'-mailtjes. Hoe denk je aan dat gemiddelde te komen en krijgen de mensen die minder ziek zijn ook zulk soort mailtjes??
2 weken spanje, hups komt terug van vakantie eerste vraag die ik kreeg van vrienden: en wanneer ga jij ook alweer op vakantie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik in t voorjaar een week op de Italiaanse zee heb door gebrachtt. Dat bracht net ff dat beetje kleur
Jij zorgt dat je niet ziek wordt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik vrijwel nooit ziek ben. De laatste keer koorts was met O&N 2008/2009.En toch gewoon naar een feestje gaan, want zo erg is het allemaal niet.
Ik heb er gewoon de schurft aan als mensen thuis blijven als er een scheet dwars zit en probeer dat mensen dat idee hebben bij mij dan ook heel erg te voorkomen.
Ik was een keer vergeten me beter te melden. Kreeg ik 6 maanden erna een belletje hoe ik aan mijn herintegratie wilde gaan werken. Daarvoor helemaal niks gehoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
[..]
Ook zo stom, als je je vergeet ziek te melden, hangt 2 dagen later iemand boos aan de lijn
Als je mij even aanwijst waar de nooit-ziek-worden-switch zit op het Q-bedieningspaneel dan zal ik deze voortaan ook aanzetten. Lijkt me erg handig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik vrijwel nooit ziek ben.
Ik bedoelde ook beter melden trouwens. Tegenwoordig bellen ze binnen een paar dagen al vanuit t UWV.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was een keer vergeten me beter te melden. Kreeg ik 6 maanden erna een belletje hoe ik aan mijn herintegratie wilde gaan werken. Daarvoor helemaal niks gehoord.
Je lichaam geeft het dan allang aan, veel betere graadmeter dan je baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik, de laatste keer dat ik koorts had, ook gedaan. Maar dat doe ik dus pas nadat ik naar huis ben gestuurd op mijn werk, nadat ik het aangegeven dat het echt niet gaat.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je mij even aanwijst waar de nooit-ziek-worden-switch zit op het Q-bedieningspaneel dan zal ik deze voortaan ook aanzetten. Lijkt me erg handig!
Nee, ik zei dat ik ervoor zorg dat ik vrijwel nooit ziek ben (dwz nooit ziek meld). Ik kan het niet altijd voorkomen dat ik ziek word, maar dat gebeurt dus vrijwel nooit, blijkbaar heb ik een prima weerstand ofzo.quote:
Rechtsonder de awesome-knop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je mij even aanwijst waar de nooit-ziek-worden-switch zit op het Q-bedieningspaneel dan zal ik deze voortaan ook aanzetten. Lijkt me erg handig!
Moguhquote:
daar ben jij veel te gecompliceerd voor! niemand die iets van jouw bedieningspaneel begrijpt of ook maar wil begrijpen.. Jij bent goed zoals je bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo mannen? Ik ben haast nooit ziek, en als ik ziek ben wil ik gewoon met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die switch zouden mannen sowieso moeten hebben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moguh![]()
zou jij nog die recruiters ed willen sturen?
primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, sorry....
Ik moet zo werken, vanavond heb je een mail, ok?
Ligt eraan, soms niks, soms hemdje of sexy slaapding, maar bij jou in bed natuurlijk niksquote:
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oidquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo mannen? Ik ben haast nooit ziek, en als ik ziek ben wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Euhmquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oid
Als ik ziek ben, moet iedereen me gewoon met rust laten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die switch zouden mannen sowieso moeten hebben
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oid
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, moet iedereen me gewoon met rust laten.
Als je mij gewoon met rust laat en af en toe een kopje thee komt brengen dan zeur ik verder niet hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op je weerstand heb je wel invloedquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik ervoor zorg dat ik vrijwel nooit ziek ben (dwz nooit ziek meld). Ik kan het niet altijd voorkomen dat ik ziek word, maar dat gebeurt dus vrijwel nooit, blijkbaar heb ik een prima weerstand ofzo.
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..
Verzorg ons dan ook eens een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |