De laatste keer leek het wel alsof het nationale picknick dag wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dat deed ik ook zo vaak he!
1 pans maaltijd (pasta, andijvie stamppot, whatever) en hups, op het fietsje pan in de rugtas en gaan
![]()
Heeeeeeerlijk! Nu doe ik alleen nog bbq's als het sneeuwt
anders is het buiten toch echt niet relaxed genoeg.
Mijn teamleider bij mn oude werk als ik griep had: "ben je al bij de huisarts geweest"? Nee mongool, ik ga me niet doodziek op de fiets slepen en door dit kutweer driekwart stad door fietsen en in de wachtkamer en passant nog even een dozijn andere mensen aansteken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
Ik vond het trouwens wel wat ver gaan ook, hoe ik uitgehoord werd net.
"Ik heb griep, dus wil me ziekmelden."
"Mag ik vragen wat je precies hebt? Heb je je koorts ook gemeten? Hoe veel koorts heb je dan? Waar woon je? Zorg je wel dat je voldoende drinkt?"
Maargoed. Om 11 uur terugbellen en hetzelfde verhaal vertellen dus
Is bij steeds meer bedrijven zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
"Mag ik vragen wat je precies hebt? Heb je je koorts ook gemeten? Hoe veel koorts heb je dan? Waar woon je? Zorg je wel dat je voldoende drinkt?"
Nergens last van gehad in het Griftparkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer leek het wel alsof het nationale picknick dag wasIn 't Grifpark was geen grassprietje meer te zien
Ik vind dat echt te ver gaan. Ziek is ziek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan niet eens slapen als ik koorts heb.
Maar blijf wel thuis, als het echt koorts is dan, dus rond 39 oid hoger.
Bij een nieuwe baan doe ik dat ook minder snel trouwens. Tenzij ik echt niet meer op mn poten kan staan
UMCheel stevig servies, is goedkoper en net zo makkelijk, kapot gaan doet het nietquote:
Ik picknick meestal in het Julianapark, leukste plek daar voor. Op het grote grasveld daar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer leek het wel alsof het nationale picknick dag wasIn 't Grifpark was geen grassprietje meer te zien
Het is al jaren geleden.... lag met een hele goede vriendin in bed.. (ze bleef slapen na een feestje)quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zit je nu weer met een stijf plassertje op werk?vertel die herinnering eens!
het is schijnbaar een mooie, en die mag gedeeld worden.
Eendjes kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik picknick meestal in het Julianapark, leukste plek daar voor. Op het grote grasveld daar..
Weet je hoe fijn dat isquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is al jaren geleden.... lag met een hele goede vriendin in bed.. (ze bleef slapen na een feestje)
ineens voelde ik koude voetjes tegen mij aan, die wilde ik weg hebben dus ik dacht daar ga ik even tegenaan kriebelen dan vliegt ze zo het bed uit want daar kan niemand tegen
Wat blijkt, als ze iets lekker vond.......
zo begon het
Huisarts, met gewone griep zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn teamleider bij mn oude werk als ik griep had: "ben je al bij de huisarts geweest"? Nee mongool, ik ga me niet doodziek op de fiets slepen en door dit kutweer driekwart stad door fietsen en in de wachtkamer en passant nog even een dozijn andere mensen aansteken.
People-skills, gotta love em.
*noteertquote:
De Vijver? Dat is ook stilstaand waterquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens last van gehad in het GriftparkDat water rook alleen een beetje apart.
Tsja, t Griftpark is voor mij zo'n beetje de weg over. Overigens heb ik thuis ook een mooi grasveld voor de deur. Maar dan blijf ik meestal toch op t balkon zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik picknick meestal in het Julianapark, leukste plek daar voor. Op het grote grasveld daar..
Sowieso kriebelenquote:
Nee, als ik jou hoor, zou ik ook thuis blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te ver gaan. Ziek is ziek.
Overigens kan ik nu ook niet echt op m'n benen staan
Hmm, volgens mij heb ik dat nog nooit gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is al jaren geleden.... lag met een hele goede vriendin in bed.. (ze bleef slapen na een feestje)
ineens voelde ik koude voetjes tegen mij aan, die wilde ik weg hebben dus ik dacht daar ga ik even tegenaan kriebelen dan vliegt ze zo het bed uit want daar kan niemand tegen
Wat blijkt, als ze iets lekker vond.......
zo begon het
wet poortwachter, dat moeten ze vragen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
Ja. Ik viel net weer bijna om op weg naar de wc. Heb weer koorts. Heel vervelend voor ze, maar ik kan zo echt niet werken.quote:
Sommige teamleiders blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huisarts, met gewone griep zeker
Neem maar paracetamol en ga naar bed. Dat kan ik zelf ook nog bedenken
Heerlijk is datquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ik dit ooit nog eens mag zeggen...
Ik wil zomerrrrrrrrren dan picknicken.. of op het strand, aan het water in het bos of waar dan ook.. Als ik maar in de buitenlucht kan knagen!
Idem!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ik dit ooit nog eens mag zeggen...
Ik wil zomerrrrrrrrren dan picknicken.. of op het strand, aan het water in het bos of waar dan ook.. Als ik maar in de buitenlucht kan knagen!
nogmaals: wet poortwachter, recht uit het boekjequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn teamleider bij mn oude werk als ik griep had: "ben je al bij de huisarts geweest"? Nee mongool, ik ga me niet doodziek op de fiets slepen en door dit kutweer driekwart stad door fietsen en in de wachtkamer en passant nog even een dozijn andere mensen aansteken.
People-skills, gotta love em.
Vragen ze hier echt niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wet poortwachter, dat moeten ze vragen.
Ik heb op P&O gewerkt tijdens de invoering van die wet. Ik heb sinds die tijd nog nooit meegemaakt dat me letterlijk is gevraagd naar waar ik last van heb, hoeveel graden koorts ik heb en of ik wel voldoende drinkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wet poortwachter, dat moeten ze vragen.
Zomer is gewoon goddelijk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de sneeuw is weg, het gras is weer groen.. wat loop ik eigenlijk te zeuren?!
En aardbeienquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk is dat![]()
Alles voor een maaltijd salade meenemen (pasta al gekookt ed, groenten al gesneden, kaas geraspt, etc) en dan ter plekke een maaltijd creëren
Dan doen ze wat foutquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vragen ze hier echt niet.
Ik was vrijdag ziek, niemand die wat vroeg
Oja, even afvallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zomer is gewoon goddelijk!!
Vrouwen in korte rokjes, terrasjes, picknicken, ijsjes in de pauze..
Dan houden ze zich niet aan de regels omtrent Poortwachter. Best wel foei voor een overheidsinstellingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vragen ze hier echt niet.
Ik was vrijdag ziek, niemand die wat vroeg
Achterlijke kutwet dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nogmaals: wet poortwachter, recht uit het boekje
Tis sowieso alsof elke zomer weer een blik lekkere mokkels opengetrokken wordt, die je in de winter nooit ziet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
ROKJESDAG!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik dat nog nooit gehadbinnenkort maar eens wat logés regelen
Ja echt hequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis sowieso alsof elke zomer weer een blik lekkere mokkels opengetrokken wordt, die je in de winter nooit ziet.
quote:
quote:
Ik heb hier een hele grote kelderquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis sowieso alsof elke zomer weer een blik lekkere mokkels opengetrokken wordt, die je in de winter nooit ziet.
Als je daar blij van wordt, komen die er ook bijquote:
Verkoop toegangskaartjes en je wordt rijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele grote kelder
De leukste vind ik die meiden die weigeren om te gaan zwemmen of in kort rokje te lopen want die hebben last van witte benenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |