Heerlijk is datquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ik dit ooit nog eens mag zeggen...
Ik wil zomerrrrrrrrren dan picknicken.. of op het strand, aan het water in het bos of waar dan ook.. Als ik maar in de buitenlucht kan knagen!
Idem!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ik dit ooit nog eens mag zeggen...
Ik wil zomerrrrrrrrren dan picknicken.. of op het strand, aan het water in het bos of waar dan ook.. Als ik maar in de buitenlucht kan knagen!
nogmaals: wet poortwachter, recht uit het boekjequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn teamleider bij mn oude werk als ik griep had: "ben je al bij de huisarts geweest"? Nee mongool, ik ga me niet doodziek op de fiets slepen en door dit kutweer driekwart stad door fietsen en in de wachtkamer en passant nog even een dozijn andere mensen aansteken.
People-skills, gotta love em.
Vragen ze hier echt niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wet poortwachter, dat moeten ze vragen.
Ik heb op P&O gewerkt tijdens de invoering van die wet. Ik heb sinds die tijd nog nooit meegemaakt dat me letterlijk is gevraagd naar waar ik last van heb, hoeveel graden koorts ik heb en of ik wel voldoende drinkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wet poortwachter, dat moeten ze vragen.
Zomer is gewoon goddelijk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de sneeuw is weg, het gras is weer groen.. wat loop ik eigenlijk te zeuren?!
En aardbeienquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk is dat![]()
Alles voor een maaltijd salade meenemen (pasta al gekookt ed, groenten al gesneden, kaas geraspt, etc) en dan ter plekke een maaltijd creëren
Dan doen ze wat foutquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vragen ze hier echt niet.
Ik was vrijdag ziek, niemand die wat vroeg
Oja, even afvallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zomer is gewoon goddelijk!!
Vrouwen in korte rokjes, terrasjes, picknicken, ijsjes in de pauze..
Dan houden ze zich niet aan de regels omtrent Poortwachter. Best wel foei voor een overheidsinstellingquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vragen ze hier echt niet.
Ik was vrijdag ziek, niemand die wat vroeg
Achterlijke kutwet dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nogmaals: wet poortwachter, recht uit het boekje
Tis sowieso alsof elke zomer weer een blik lekkere mokkels opengetrokken wordt, die je in de winter nooit ziet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
ROKJESDAG!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik dat nog nooit gehadbinnenkort maar eens wat logés regelen
Ja echt hequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis sowieso alsof elke zomer weer een blik lekkere mokkels opengetrokken wordt, die je in de winter nooit ziet.
quote:
quote:
Ik heb hier een hele grote kelderquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis sowieso alsof elke zomer weer een blik lekkere mokkels opengetrokken wordt, die je in de winter nooit ziet.
Als je daar blij van wordt, komen die er ook bijquote:
Verkoop toegangskaartjes en je wordt rijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele grote kelder
De leukste vind ik die meiden die weigeren om te gaan zwemmen of in kort rokje te lopen want die hebben last van witte benenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |