Als ze ziek worden, worden ze dat door een toch al zwakke weerstand toch wel, en ze lopen op dit moment overal kans om besmet te raken. Ik zou en zal me nooit ziekmelden op een plek waar ik net zit. Als ik dan wel ga, dan zien ze iig dat ik; ten eerste écht ziek ben, en ten tweede dat ik wel wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:31 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaaaaaa, volgende week hele afdeling ziek
Gotta love bazen die echt zo denken
Ik ben er nog! En ik leef nog!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q. Ben je er nog?
Lieverd???
schatje, ik maak me zorgen!
Ik moest werken!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
QQQQQQQQQQQQQ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ik maakte me zorgen maar je bent er nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er nog! En ik leef nog!
Alhoewel de koppijn wel begint op te komen maar dat is niets wat wat paracetamol niet weg kan drukken.
Ongezond, zo'n kantoor.
dan kan je naar the wall gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:47 schreef PeuRac het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een dagje vrij vandaag, mn pc is weer gestorven
Hij is weer beter?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik lag met een gezellig babbelend mannetje in bed vanmorgen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik lag met een gezellig babbelend mannetje in bed vanmorgen
Nee, het is een software probleem, clean install en weer gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan kan je naar the wall gaan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij fijn wakker geworden dan!
knuffelde die ook goed?
Niet helemaal, maar er zit iig weer leven inquote:
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar er zit iig weer leven inAls ie nu ook weer eens wat gaat eten....
Dat is altijd fijn wakker wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt wel. En fijne warme voetjes tegen me aan
Als iemand warme voeten tegen mij aan duwt schop ik ze altijd weer weg, alleen koude voeten mogen tegen mij aan. Ben zelf al heet genoeg.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als iemand warme voeten tegen mij aan duwt schop ik ze altijd weer weg, alleen koude voeten mogen tegen mij aan. Ben zelf al heet genoeg.
Nouja, iemand die zelf ook heel warm is vind ik niet prettig, maar echt koude voeten hoeven voor mij ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als iemand warme voeten tegen mij aan duwt schop ik ze altijd weer weg, alleen koude voeten mogen tegen mij aan. Ben zelf al heet genoeg.
Mooi dom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ze ziek worden, worden ze dat door een toch al zwakke weerstand toch wel, en ze lopen op dit moment overal kans om besmet te raken. Ik zou en zal me nooit ziekmelden op een plek waar ik net zit. Als ik dan wel ga, dan zien ze iig dat ik; ten eerste écht ziek ben, en ten tweede dat ik wel wil.
Overvecht, dat is die andere pauperwijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja ik maakte me zorgen maar je bent er nog
It takes a manquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef rival het volgende:
Hier ben ik
en ik moet nog even mijn ongelijk toegeven, Stbabs als je dit leest... Je had/hebt gelijk
Je kan ook koorts hebben door bijv en ontsteking in een wond, dat hoeft niet besmettelijk te zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi dom.
Mijn gezondheid gaat voor mijn werk. En als ik koorts heb, nee, iemand in het algemeen met koorts, heeft niks te zoeken op de werkvloer.
Soms zegt iemand iets waardoor er ineens een herinnering naar boven komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
alleen koude voeten mogen tegen mij aan.
Nee, maar los daarvan heeft je lichaam al een reactie (koorts) om een probleem op te lossen. De enige manier waarop je je lichaam daar bij kunt helpen is rust. Dus plat op bed en veel slapen. Dat gaat bij de gemiddelde werkgever niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook koorts hebben door bijv en ontsteking in een wond, dat hoeft niet besmettelijk te zijn...
zit je nu weer met een stijf plassertje op werk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Soms zegt iemand iets waardoor er ineens een herinnering naar boven komt
bedankt snuit
Ik was het niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand sms'n bedenk ik me ineensquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zit je nu weer met een stijf plassertje op werk?vertel die herinnering eens!
het is schijnbaar een mooie, en die mag gedeeld worden.
Héérlijk, eten koken, pan in een deken wikkelen, borden en bestek in pakken, kratje bier/flesjes wijn mee een avondeten in het parkquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil zomer! Lekker picnicken in de zon. Stomme reclames
Ik kan niet eens slapen als ik koorts heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar los daarvan heeft je lichaam al een reactie (koorts) om een probleem op te lossen. De enige manier waarop je je lichaam daar bij kunt helpen is rust. Dus plat op bed en veel slapen. Dat gaat bij de gemiddelde werkgever niet.
Ze zeiden net op het nieuws dat het de eerste moord in Utrecht was sinds november 2008quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand sms'n bedenk ik me ineens
[..]
Héérlijk, eten koken, pan in een deken wikkelen, borden en bestek in pakken, kratje bier/flesjes wijn mee een avondeten in het park
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zeiden net op het nieuws dat het de eerste moord in Utrecht was sinds november 2008
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:01 schreef PeuRac het volgende:
Héérlijk, eten koken, pan in een deken wikkelen, borden en bestek in pakken, kratje bier/flesjes wijn mee een avondeten in het park
De laatste moord was bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zeiden net op het nieuws dat het de eerste moord in Utrecht was sinds november 2008
Alleen jammer dat hier in Utrecht 100.000 andere mensen dat ook doen. En dan heeft Utrecht ineens niet zoveel park meerquote:
Plastic bordjes + bestekquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand sms'n bedenk ik me ineens
[..]
Klinkt heel erg, maar zijn ze grotendeels ook verplicht vanuit het UWVquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
Ik vond het trouwens wel wat ver gaan ook, hoe ik uitgehoord werd net.
"Ik heb griep, dus wil me ziekmelden."
"Mag ik vragen wat je precies hebt? Heb je je koorts ook gemeten? Hoe veel koorts heb je dan? Waar woon je? Zorg je wel dat je voldoende drinkt?"
Maargoed. Om 11 uur terugbellen en hetzelfde verhaal vertellen dus
Ze zullen wel slechte ervaringen hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
Ik vond het trouwens wel wat ver gaan ook, hoe ik uitgehoord werd net.
"Ik heb griep, dus wil me ziekmelden."
"Mag ik vragen wat je precies hebt? Heb je je koorts ook gemeten? Hoe veel koorts heb je dan? Waar woon je? Zorg je wel dat je voldoende drinkt?"
Maargoed. Om 11 uur terugbellen en hetzelfde verhaal vertellen dus
De laatste keer leek het wel alsof het nationale picknick dag wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dat deed ik ook zo vaak he!
1 pans maaltijd (pasta, andijvie stamppot, whatever) en hups, op het fietsje pan in de rugtas en gaan
![]()
Heeeeeeerlijk! Nu doe ik alleen nog bbq's als het sneeuwt
anders is het buiten toch echt niet relaxed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |