Zonde man, was een leuk bedverhaaltje geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
De deur naar mijn slaapkamer, opdat ik lekker ga slapen.
@WT, ik lees je PM morgen
Als t niet lang duurtquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man, was een leuk bedverhaaltje geweest.
263 woorden nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t niet lang duurtmorgen weer vroeg op
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, je kunt misschien beter gaan slapen.
Haha, uitprinten als verplichte belletrie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is goed, ik lees em bij mn ontbijt wel
Waterquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je aan het slurpen?
642 zijn het er uiteindelijk geworden.quote:
Alleen dequote:Op woensdag 12 januari 2011 06:42 schreef oshiro het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan de ""- en "
"-smileys. Voornamelijk als ze serieus bedoeld zijn
.
De eerste is voor jankerds en de tweede is gewoon... gay
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 06:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen de [ afbeelding ]-PI is nog gayer.
Goed PI-gebruik behoeft geen toelichting.quote:Op woensdag 12 januari 2011 06:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Inderdaad.
De teloorgang van de PI.
Toch ontgaat het me niet dat de helft van de Fok!kers, neen, de helft van de voltallige samenleving, gewoon zo achterlijk is als het achtereind van een varken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 06:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed PI-gebruik behoeft geen toelichting.
Ik nog 500 tot de 50K!quote:Op woensdag 12 januari 2011 06:51 schreef oshiro het volgende:
Nog 13 nummers tot 60K aan tracks op last.fm
Goddelijk wezenquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
WTF!?
Kabouters? Ik wist dat TRU vol met idioten zat, maar dit is wel heel erg
De eerste emotie die mij overviel was voornamelijk intense droefheidquote:
Ah, het FOK!-effect.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De eerste emotie die mij overviel was voornamelijk intense droefheid
Qutie! Fijn dat je weer beter bent!quote:
Die zit bij Godt in Thailand, 3 maanden lang.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Qutie! Fijn dat je weer beter bent! [ afbeelding ]
Kan je collega die zo graag op je scherm kijkt zich ook weer bemoeien met wat je doet!!
Heb je Godt gewaarschuwd, dat er wel eens iemand mee kan komen kijken op zijn iPad?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Q. het volgende:
Die zit bij Godt in Thailand, 3 maanden lang.
Daar mag hij zelf achterkomen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je Godt gewaarschuwd, dat er wel eens iemand mee kan komen kijken op zijn iPad?
Alles?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:07 schreef Yuki het volgende:
Mogguh
Wat snappen ze op mijn werk niet aan griep en koorts?
Jij hebt anders ook geen bewijs dat ze niet bestaan. Daarbij is het bestaan van kabouters uitgebreid vastgelegd door Rien Poortvliet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
WTF!?
Kabouters? Ik wist dat TRU vol met idioten zat, maar dit is wel heel erg
Ik moet om 11 uur mijn teamleider bellen (die was er nu nog niet); dan heb ik nog wat rust gepakt en kan ik misschien toch werken.quote:
Misschien moet je het tóch gaan proberen. Laat je ook zien dat je wel wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:26 schreef Yuki het volgende:
Ik moet om 11 uur mijn teamleider bellen (die was er nu nog niet); dan heb ik nog wat rust gepakt en kan ik misschien toch werken.
Dude, ik zeg je net dat ik koorts heb
Jaaaaaaaaaa, volgende week hele afdeling ziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien moet je het tóch gaan proberen. Laat je ook zien dat je wel wil
Alles gaat om de korte termijn he, het moet vandaag goed zijn, morgen zien we dan wel weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, volgende week hele afdeling ziek
Gotta love bazen die echt zo denken
Terwijl ik net omviel toen ik naar de wc liep?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien moet je het tóch gaan proberen. Laat je ook zien dat je wel wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |