Alleen al ik ook een overzicht krijgquote:
En toch is wat TTL niet te versmaden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Digitaal?helemaal van vleesch en bloed
Ik niet, is nog steeds zoals 1,5 Jaar terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je updates? laat maar horen hoor
TTL?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En toch is wat TTL niet te versmaden.
en dan weer op meets gaan lopen verkondigen dat je van iedereen weet wie ze geneukt hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen al ik ook een overzicht krijg
Zo werkt het niet, maar meestal komt het toch wel weer terug hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen al ik ook een overzicht krijg
Dat kreeg ik van de personen zelf meestal al te horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan weer op meets gaan lopen verkondigen dat je van iedereen weet wie ze geneukt hebben
Je hebt niet heel subtiel in PM's lopen vissen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kreeg ik van de personen zelf meestal al te horen
Mja, die knakker doet iets in marketing, hij is gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je hebt niet heel subtiel in PM's lopen vissen?
Welnee, lomp op fok lopen posten werkt beter, willen ze dat je stopt met publiekelijk vissenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je hebt niet heel subtiel in PM's lopen vissen?
Ik hoorde toch net iets andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, lomp op fok lopen posten werkt beter, willen ze dat je stopt met publiekelijk vissen
Slaap lekker Ripquote:
Dat kan ookquote:
Welke deur dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookje weet dat je nu een deur open zet met die opmerking
Ja en ik kan nog lang niet slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef Watertornado het volgende:
Het stagneert hier nu wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |