Ik hoop dat ze in bed ligt voor haar, ze is nogal ziek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over waar gesproken, waar is Yuki?
Mja, zo te zien is ze fok af in ieder geval.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in bed ligt voor haar, ze is nogal ziek.
Die ging 35-40min geleden slapen zei ze me. Normaal post ze dan nog wel ff door vanaf dr iphone, maar ik gok dat ze meteen in slaap is gevallen nu. Ze gaat iig niet werken morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over waar gesproken, waar is Yuki?
Zij werkt toch met krijsende kinders?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ging 35-40min geleden slapen zei ze me. Normaal post ze dan nog wel ff door vanaf dr iphone, maar ik gok dat ze meteen in slaap is gevallen nu. Ze gaat iig niet werken morgen
Ik ben zéker niet EMO, wel geilquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Techno het volgende:
Ik doe een voorstel voor een topic-change: [Emo's] En andere labiele figuren (voorheen [Singles]).
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Techno het volgende:
Ik doe een voorstel voor een topic-change: [Emo's] En andere labiele figuren (voorheen [Singles]).
Nee, helpdesk bij een zorgverzekeraarquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij werkt toch met krijsende kinders?
pm in de maak, ja ja
Te ver om tegenaan te kwakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je scharrel, of is ze niet dicht bij genoeg?
Hmm, binnen Fok date ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
Dat was wel duidelijk ja, nu je je zo als de huilschouder cq nieuwe beste vriend van nogal wat fokdames hebt neergezet
Gaan we nog eisen stellen ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, helpdesk bij een zorgverzekeraar
moet een best verhaal zijn dan
ik bedoelde, dat als het zo lang duurt, je flink wat te schrijven hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we nog eisen stellen ook?
Had ik trouwens eigenlijk wel moeten weten.
ze is digitaal denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:30 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er tegenaan? Dat is toch minder leuk dan erin
Je lijstjes zijn al maanden niet meer up to datequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer over een maand of twee
je hebt al t eea gemist van mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer over een maand of twee
Ja klopt, maar daarvoor is ze helemaal te verquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:30 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er tegenaan? Dat is toch minder leuk dan erin
Digitaal?quote:
Heb je updates? laat maar horen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je lijstjes zijn al maanden niet meer up to date
Alleen al ik ook een overzicht krijgquote:
En toch is wat TTL niet te versmaden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Digitaal?helemaal van vleesch en bloed
Ik niet, is nog steeds zoals 1,5 Jaar terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je updates? laat maar horen hoor
TTL?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En toch is wat TTL niet te versmaden.
en dan weer op meets gaan lopen verkondigen dat je van iedereen weet wie ze geneukt hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen al ik ook een overzicht krijg
Zo werkt het niet, maar meestal komt het toch wel weer terug hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen al ik ook een overzicht krijg
Dat kreeg ik van de personen zelf meestal al te horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan weer op meets gaan lopen verkondigen dat je van iedereen weet wie ze geneukt hebben
Je hebt niet heel subtiel in PM's lopen vissen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kreeg ik van de personen zelf meestal al te horen
Mja, die knakker doet iets in marketing, hij is gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je hebt niet heel subtiel in PM's lopen vissen?
Welnee, lomp op fok lopen posten werkt beter, willen ze dat je stopt met publiekelijk vissenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je hebt niet heel subtiel in PM's lopen vissen?
Ik hoorde toch net iets andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, lomp op fok lopen posten werkt beter, willen ze dat je stopt met publiekelijk vissen
Slaap lekker Ripquote:
Dat kan ookquote:
Welke deur dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookje weet dat je nu een deur open zet met die opmerking
Ja en ik kan nog lang niet slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef Watertornado het volgende:
Het stagneert hier nu wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |