mja, ik was laatst de hunkemoller ingelopen.. Die vrouw me opgemeten.. Blijkt dat ik al een flinke tijd te kleine BH's droegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nu een marks en spencer aan, eeuwig zonde dat die weg uit NL zijn
Nou ja, ik kan dat wel zeggen maar dat is niet wat ik vind. Ik vind het overgrote deel van de MD dragers overcompenserende doorzonmoeders die willen uitstralen dat ze echt wel sexy zijn. Maar ik draag ook uggs en de meeste ugg dragers vind ik ordinaire hoeren. Het is gewoon een kwestie van context, maar dan kun je nog wel aangeven wat jij de grootste gemene deler vindt uit ervaringquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ach en je mening geven is iets anders dan afzeiken
Mening:
- Ik vind MD niet zo mooi. past niet bij mij
Afzeiken:
- MD dragers zijn provinciaalse. blabla *lulverhaal van ripley*
Mening:
- Tja ik heb niet zoveel met friesland/limburg
Afzeiken:
FRL/Limburg is kut, plat bombarderen en dat soort opmerkingen
Dat gebeurt een heleboel vrouwen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik was laatst de hunkemoller ingelopen.. Die vrouw me opgemeten.. Blijkt dat ik al een flinke tijd te kleine BH's droeg
En toch zou ik niet afgaan op de meting van 1 vrouw van 1 lingeriewinkel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik was laatst de hunkemoller ingelopen.. Die vrouw me opgemeten.. Blijkt dat ik al een flinke tijd te kleine BH's droeg
En even BB spelen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, haren borstelen en naar bed strompelen![]()
beterschap en slaap lekker evilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, haren borstelen en naar bed strompelen![]()
Context jongen, context!quote:
Slaap lekker snuitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
het gaat over tieten, tijd dat ik naar bed ga..
Overrated vetklompen zijn het!
mja dat zei ik, het is nergens op gebaseerd en t meest debiele is met bijv, het schaatsen of de elfstedentocht of de sneekweek zijn al die afzeikers in Friesland te vinden, maar kan me er wel kwaad om maken nog steeds, live and let live zoals ik al zei, dat doe ik ook. En toevallig worden er in een paar posts 3 dingen afgezeken waar ik iets mee heb dusja dan reageer ik eropquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja ik weet niet hoe 't met Friesland zit, maar ik ben ondertussen dusdanig gewend aan denigrerende Limburg-opmerkingen dat ik 't vaak niet eens meer merk. Laat ze maar lekker, meningen zijn vaak niet eens ergens op gebaseerd, op zoiets verwaarloosbaars als een accent na. Daar hoef je je dan toch helemaal niet druk om te maken
nou.. Dat alleen als ik mn armen naar achter doe, zag ik straksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat gebeurt een heleboel vrouwen.
Hoe vaak ik wel niet zie gebeuren dat een vrouw 4 borsten heeft omdat haar BH te strak zit
spannend boek dat ik niet kan wegleggenquote:
Hier hebben we al dat volk in Valkenburg zitten voor het uitgaansleven, of de wandelaars, voor de heuvels, de grotten, de rustige natuur en kleine dorpjes enzo. Dan is het in een keer allemaal fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat zei ik, het is nergens op gebaseerd en t meest debiele is met bijv, het schaatsen of de elfstedentocht of de sneekweek zijn al die afzeikers in Friesland te vinden, maar kan me er wel kwaad om maken nog steeds, live and let live zoals ik al zei, dat doe ik ook. En toevallig worden er in een paar posts 3 dingen afgezeken waar ik iets mee heb dusja dan reageer ik erop
ik is niet ziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beterschap en slaap lekker evil!
oh ik zag iets met strompelen enzo, dacht dat je weer pijnlijke knietjes had?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik is niet ziek?
maar dank u
Waarom maak je je er kwaad om? jij denkt wat jij denkt en laat anderen lekker hun mening hebben. Smaken verschillen nu eenmaal. Als je argumenten hebt waarmee je jouw mening wilt onderbouwen, doe dat lekker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat zei ik, het is nergens op gebaseerd en t meest debiele is met bijv, het schaatsen of de elfstedentocht of de sneekweek zijn al die afzeikers in Friesland te vinden, maar kan me er wel kwaad om maken nog steeds, live and let live zoals ik al zei, dat doe ik ook. En toevallig worden er in een paar posts 3 dingen afgezeken waar ik iets mee heb dusja dan reageer ik erop
Misschien, maar veel van dit soort haters zeggen niet 'ik haat het dorpse leven'. Die maken het friese dialect, de limburgse zachte g of wat dan ook belachelijk. Tis vaak ongefundeerd gebash, wat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom maak je je er kwaad om? jij denkt wat jij denkt en laat anderen lekker hun mening hebben. Smaken verschillen nu eenmaal. Als je argumenten hebt waarmee je jouw mening wilt onderbouwen, doe dat lekker.
Ik vind het dorpse leven bijvoorbeeld afgrijselijk, een ander vindt leven in de stad weer walgelijk. Dan kunnen we daar toch nog wel stekr over voelen?
maar maastricht is limbolandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien, maar veel van dit soort haters zeggen niet 'ik haat het dorpse leven'. Die maken het friese dialect, de limburgse zachte g of wat dan ook belachelijk. Tis vaak ongefundeerd gebash, wat nergens op slaat.
En zo dorps is het leven in Maastricht niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |