Hij komt pas kijken in Singles, hij weet nog niet alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat, het gaat hier daadwerkelijk over het ondergoed, niet het model
Ow. Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat, het gaat hier daadwerkelijk over het ondergoed, niet het model
hij moet t niveau wel snel onder de knie krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij komt pas kijken in Singles, hij weet nog niet alles.
toch niet met hello kitty's erop hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ow. Ja weet ik veelMwah, ook niet echt mijn ding. Maar: Ook niet. Ook daar hou ik meer van het lieve meisjesachtige
![]()
en ik wil himmel nie dood
Op dat niveau zit ik nog steeds niet. Kom te weinig hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij moet t niveau wel snel onder de knie krijgen
Ik krijg al een duchtige stoomcursus hiero.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij moet t niveau wel snel onder de knie krijgen
Misschien moeten we m maar in de OP mikkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik krijg al een duchtige stoomcursus hiero.
ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
en serieus waarom halen mensen voldoening aan het afzeiken van (dingen van) anderen? live and let live, is t zo moeilijk?
No way.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Techno.. Ik mag je toch wel ontharen?
Nee niet -zo- meisjesachtig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch niet met hello kitty's erop he? want kitty moet ook dood
Bahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee niet -zo- meisjesachtig.gewoon rozige dingen met kant enzo
Truste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga vrolijk en voldaan slapen schatjes..... Truste iedereen!!!
Is goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Yuki ik kan die reclame nu even niet zo snel vinden. Maar wil wel je mening dus ik zoek morgen wel
Waarom mag je geen mening hebben over dingen? Als ik het kut vind is het niet per se kut. Ik zie alleen een soort grote gemene deler bij veel MD vrouwen en die benoem ik. Vat het niet zo persoonlijk op want je weet dat ik jou niet bedoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
en serieus waarom halen mensen voldoening aan het afzeiken van (dingen van) anderen? live and let live, is t zo moeilijk?
maar.. Maar.. Ik?!quote:
dat is met "automaat" ook zo geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is goed.
Ik heb wel gevonden dat je zowel "de filter" als "het filter" mag zeggen. Dus dat zuigt
iehl. Meisjesachtig is rozig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee niet -zo- meisjesachtig.gewoon rozige dingen met kant enzo
Ja echt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is goed.
Ik heb wel gevonden dat je zowel "de filter" als "het filter" mag zeggen. Dus dat zuigt
Ik heb een roze setje... met grijze spikkeltjes erop.... enquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehl. Meisjesachtig is rozig.
ik zeg zwart en/of rood, met kant
Fotoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een roze setje... met grijze spikkeltjes erop.... envindt het mooi!
Als ze de filter zeggen, mag het die zijn. Maar dat is stom.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt?
Oh en die reclame klinkt al zo fout want vaatwasreclame.
Ik vond de reclame van de staatsloterij wel leuk, Die hadden het over oudjaarsavond 2011
niet eens daarom per sequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom mag je geen mening hebben over dingen? Als ik het kut vind is het niet per se kut. Ik zie alleen een soort grote gemene deler bij veel MD vrouwen en die benoem ik. Vat het niet zo persoonlijk op want je weet dat ik jou niet bedoel
ik heb alleen roze nachthemden voor na het douchen voor op de bank, en 1 roze slaapjurkje van dat glimmende stofje met zwart kant, maar die heb ik nog nooit aangehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een roze setje... met grijze spikkeltjes erop.... envindt het mooi!
Heel leuk! Beetje chillen, beetje mooie natuur, beetje geschiedenis en beetje grote stadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, wel redelijk. Hoe was je vakantie?
meisje, adem in, adem uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet eens daarom per se
maar wat er net werd afgezeken:
- Friesland(hey daar kom ik vandaan en altijd dat eeuwige afzeiken dat nergens op gebaseerd is, hell de meesten zijn er nooit geweest maar doen lekker mee)
-- Limburg (daar ga ik studeren, redenen om af te zeiken. zie hierboven)
- MD
ik zeik toch ook de amsterdammers niet af, de victoria secret dragers etc
Ja idd stom.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ze de filter zeggen, mag het die zijn. Maar dat is stom.
En wat een faal zeg
ik moet ook nieuwe lingerie. Maar ik pas niet meer in de H&M bra's.. En die zijn zo lekker goedkoop en vol kantquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Ripley het volgende:
Ik moet nodig ook weer wat nieuwe lingerie kopen, ik draag nu neutrale zwarte HM meuk most of the time
Mensen hebben meningenmquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet eens daarom per se
maar wat er net werd afgezeken:
- Friesland(hey daar kom ik vandaan en altijd dat eeuwige afzeiken dat nergens op gebaseerd is, hell de meesten zijn er nooit geweest maar doen lekker mee)
-- Limburg (daar ga ik studeren, redenen om af te zeiken. zie hierboven)
- MD
ik zeik toch ook de amsterdammers niet af, de victoria secret dragers etc
Doe maar niet, ik ben momenteel formaat walvis en ik wil over 4 maanden 10kg lichter zijn, en aan het eind van 2011 15-20kg!quote:
Mjah ik ging in dit geval gewoon twijfelen want reclame. Daar letten ze vaak (dus niet altijd) toch wel op de taalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deze is wel handig, op zich
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=18
Uhuh, kort zeker. Maar Azië ben ik ook wel een fan van dus dat lijkt me zeker leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef Ripley het volgende:
Heel leuk! Beetje chillen, beetje mooie natuur, beetje geschiedenis en beetje grote stadwas echt fijn, alleen een beetje kort
zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen hebben meningenmLImburg en friesland zijn nu eenmaal de uithoeken en MD heb ik al uitgelegd. What do you care? Al kraak je amsterdammers af, ik vind amsterdam nu eenmaal geweldig
Ik heb nu een marks en spencer aan, eeuwig zonde dat die weg uit NL zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet ook nieuwe lingerie. Maar ik pas niet meer in de H&M bra's.. En die zijn zo lekker goedkoop en vol kant
Je mag toch hopen dat ze de taal correct hebben enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ging in dit geval gewoon twijfelen want reclame. Daar letten ze vaak (dus niet altijd) toch wel op de taal
Nja ik weet niet hoe 't met Friesland zit, maar ik ben ondertussen dusdanig gewend aan denigrerende Limburg-opmerkingen dat ik 't vaak niet eens meer merk. Laat ze maar lekker, meningen zijn vaak niet eens ergens op gebaseerd, op zoiets verwaarloosbaars als een accent na. Daar hoef je je dan toch helemaal niet druk om te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ach en je mening geven is iets anders dan afzeiken
Mening:
- Ik vind MD niet zo mooi. past niet bij mij
Afzeiken:
- MD dragers zijn provinciaalse. blabla *lulverhaal van ripley*
Mening:
- Tja ik heb niet zoveel met friesland/limburg
Afzeiken:
FRL/Limburg is kut, plat bombarderen en dat soort opmerkingen
mja, ik was laatst de hunkemoller ingelopen.. Die vrouw me opgemeten.. Blijkt dat ik al een flinke tijd te kleine BH's droegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nu een marks en spencer aan, eeuwig zonde dat die weg uit NL zijn
Nou ja, ik kan dat wel zeggen maar dat is niet wat ik vind. Ik vind het overgrote deel van de MD dragers overcompenserende doorzonmoeders die willen uitstralen dat ze echt wel sexy zijn. Maar ik draag ook uggs en de meeste ugg dragers vind ik ordinaire hoeren. Het is gewoon een kwestie van context, maar dan kun je nog wel aangeven wat jij de grootste gemene deler vindt uit ervaringquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ach en je mening geven is iets anders dan afzeiken
Mening:
- Ik vind MD niet zo mooi. past niet bij mij
Afzeiken:
- MD dragers zijn provinciaalse. blabla *lulverhaal van ripley*
Mening:
- Tja ik heb niet zoveel met friesland/limburg
Afzeiken:
FRL/Limburg is kut, plat bombarderen en dat soort opmerkingen
Dat gebeurt een heleboel vrouwen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik was laatst de hunkemoller ingelopen.. Die vrouw me opgemeten.. Blijkt dat ik al een flinke tijd te kleine BH's droeg
En toch zou ik niet afgaan op de meting van 1 vrouw van 1 lingeriewinkel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, ik was laatst de hunkemoller ingelopen.. Die vrouw me opgemeten.. Blijkt dat ik al een flinke tijd te kleine BH's droeg
En even BB spelen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, haren borstelen en naar bed strompelen![]()
beterschap en slaap lekker evilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, haren borstelen en naar bed strompelen![]()
Context jongen, context!quote:
Slaap lekker snuitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
het gaat over tieten, tijd dat ik naar bed ga..
Overrated vetklompen zijn het!
mja dat zei ik, het is nergens op gebaseerd en t meest debiele is met bijv, het schaatsen of de elfstedentocht of de sneekweek zijn al die afzeikers in Friesland te vinden, maar kan me er wel kwaad om maken nog steeds, live and let live zoals ik al zei, dat doe ik ook. En toevallig worden er in een paar posts 3 dingen afgezeken waar ik iets mee heb dusja dan reageer ik eropquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja ik weet niet hoe 't met Friesland zit, maar ik ben ondertussen dusdanig gewend aan denigrerende Limburg-opmerkingen dat ik 't vaak niet eens meer merk. Laat ze maar lekker, meningen zijn vaak niet eens ergens op gebaseerd, op zoiets verwaarloosbaars als een accent na. Daar hoef je je dan toch helemaal niet druk om te maken
nou.. Dat alleen als ik mn armen naar achter doe, zag ik straksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat gebeurt een heleboel vrouwen.
Hoe vaak ik wel niet zie gebeuren dat een vrouw 4 borsten heeft omdat haar BH te strak zit
spannend boek dat ik niet kan wegleggenquote:
Hier hebben we al dat volk in Valkenburg zitten voor het uitgaansleven, of de wandelaars, voor de heuvels, de grotten, de rustige natuur en kleine dorpjes enzo. Dan is het in een keer allemaal fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat zei ik, het is nergens op gebaseerd en t meest debiele is met bijv, het schaatsen of de elfstedentocht of de sneekweek zijn al die afzeikers in Friesland te vinden, maar kan me er wel kwaad om maken nog steeds, live and let live zoals ik al zei, dat doe ik ook. En toevallig worden er in een paar posts 3 dingen afgezeken waar ik iets mee heb dusja dan reageer ik erop
ik is niet ziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beterschap en slaap lekker evil!
oh ik zag iets met strompelen enzo, dacht dat je weer pijnlijke knietjes had?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik is niet ziek?
maar dank u
Waarom maak je je er kwaad om? jij denkt wat jij denkt en laat anderen lekker hun mening hebben. Smaken verschillen nu eenmaal. Als je argumenten hebt waarmee je jouw mening wilt onderbouwen, doe dat lekker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat zei ik, het is nergens op gebaseerd en t meest debiele is met bijv, het schaatsen of de elfstedentocht of de sneekweek zijn al die afzeikers in Friesland te vinden, maar kan me er wel kwaad om maken nog steeds, live and let live zoals ik al zei, dat doe ik ook. En toevallig worden er in een paar posts 3 dingen afgezeken waar ik iets mee heb dusja dan reageer ik erop
Misschien, maar veel van dit soort haters zeggen niet 'ik haat het dorpse leven'. Die maken het friese dialect, de limburgse zachte g of wat dan ook belachelijk. Tis vaak ongefundeerd gebash, wat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom maak je je er kwaad om? jij denkt wat jij denkt en laat anderen lekker hun mening hebben. Smaken verschillen nu eenmaal. Als je argumenten hebt waarmee je jouw mening wilt onderbouwen, doe dat lekker.
Ik vind het dorpse leven bijvoorbeeld afgrijselijk, een ander vindt leven in de stad weer walgelijk. Dan kunnen we daar toch nog wel stekr over voelen?
maar maastricht is limbolandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien, maar veel van dit soort haters zeggen niet 'ik haat het dorpse leven'. Die maken het friese dialect, de limburgse zachte g of wat dan ook belachelijk. Tis vaak ongefundeerd gebash, wat nergens op slaat.
En zo dorps is het leven in Maastricht niet hoor
hey je gebruikt IK VIND dat is al heel wat anders dan Friesland is kut, plat bombarderen of MD dragers zijn blabla.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom maak je je er kwaad om? jij denkt wat jij denkt en laat anderen lekker hun mening hebben. Smaken verschillen nu eenmaal. Als je argumenten hebt waarmee je jouw mening wilt onderbouwen, doe dat lekker.
Ik vind het dorpse leven bijvoorbeeld afgrijselijk, een ander vindt leven in de stad weer walgelijk. Dan kunnen we daar toch nog wel stekr over voelen?
Ik denk dus inderdaad dat Memento dit soort opmerkingen bedoeldequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar maastricht is limbolanddat is gewoon vies daar.. net als friesland, dat moet ook afgestoken worden en groningen mag bij duitsland. Bah!
slechts 1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik zag iets met strompelen enzo, dacht dat je weer pijnlijke knietjes had?
slaap lekker nanningaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog even een spelletje doen en dan ga ik ook plat.
Ik hoop dat jullie allemaal lieve, leuke, geile en vooral gelukkige dromen hebben vannacht!
Newbs mogen nog niet denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dus inderdaad dat Memento dit soort opmerkingen bedoelde
en dan komen we bij een uitspraak van haarzelf... live and let live..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dus inderdaad dat Memento dit soort opmerkingen bedoelde
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts 1
maar ik reken dat onder kut, niet onder ziek![]()
Proestquote:
Alleen maastricht is nog wel grappig, daar snappen ze wel wat lekker eten is, maar alles eromheen is kut vies en stinkend. En het is een takke end wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
En sowieso, jullie zijn gewoon jaloers. Als Kerkrade en Venlo nu gewoon vriendelijk gedoneerd zou worden aan Duitsland, dan zou Limburg een perfecte utopische wereld zijn.
Ik heb het zelf nou niet bepaald op de Maastrichtenaren. Tis me een net iets TE chauvinistisch volk (kom zelf niet uit Maastricht, overduidelijk)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maastricht is nog wel grappig, daar snappen ze wel wat lekker eten is, maar alles eromheen is kut vies en stinkend. En het is een takke end wegsoms is het fijn om alles af te zeiken
Het is een generalisering. Ik vind de meeste MD dragers ook echt sneue types omdat ze dat op mij uitstralen. Natuurlijk denkt niemand dat elke MD drager precies zo is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey je gebruikt IK VIND dat is al heel wat anders dan Friesland is kut, plat bombarderen of MD dragers zijn blabla.
ik heb een enorm zachte G. Maar geen ronde zachte G. Sowieso vind ik zachte G's niet mooi, maar ik mis het gen om een rochel-G te kunnen produceren zonder dat ik gelijk een groene flats in mn smoel hebquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hou toevallig van zachte g's![]()
mja, heb m zelf dan ook nog enigzins, wanneer ik moe ben, of dronken
je komt niet uit maastricht? ben je duitser of belg? Duitser denk ik, want je had borsthaar.. ieeeuww...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nou niet bepaald op de Maastrichtenaren. Tis me een net iets TE chauvinistisch volk (kom zelf niet uit Maastricht, overduidelijk)
ik kan beidenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een enorm zachte G. Maar geen ronde zachte G. Sowieso vind ik zachte G's niet mooi, maar ik mis het gen om een rochel-G te kunnen produceren zonder dat ik gelijk een groene flats in mn smoel heb
dank jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nou sterkte met je kut dan maar
Gewoon een Limbo hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je komt niet uit maastricht? ben je duitser of belg? Duitser denk ik, want je had borsthaar.. ieeeuww...
En dan kan ik concluderen dat je nooit echt in Friesland bent geweest want we hebben daar ook steden (ja echt!) met een heus centrum met een Hema. H&M. V&D en dat soort zaken. Ik moet ook niets van het platteland hebben maar in mn geboorteplaats kan ik prima wonnen omdat dat gewoon een stad is met een druk uitgaansleven, druk centrum etc en supermarkten die op zondag open zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een generalisering. Ik vind de meeste MD dragers ook echt sneue types omdat ze dat op mij uitstralen. Natuurlijk denkt niemand dat elke MD drager precies zo is.
Friesland vind ik mooi voor vakanties, maar er wonen lijkt me echt de hel aangezien ik in hart en nieren en stadmeisje ben. Dat is een kwestie van perceptie.
ik kan het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan beidenik doe gewoon n harde g als ik overdag praat in nuchtere toestand.
maar als ik naar brabant heb gebeld, of moe of dronken ben, dan ben ik ineens weer n brabo'tje
Over wat voor soort filters gaat het hier?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is goed.
Dat kun je niet. Ik vind Utrecht al dorpsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En dan kan ik concluderen dat je nooit echt in Friesland bent geweest want we hebben daar ook steden (ja echt!) met een heus centrum met een Hema. H&M. V&D en dat soort zaken. Ik moet ook niets van het platteland hebben maar in mn geboorteplaats kan ik prima wonnen omdat dat gewoon een stad is met een druk uitgaansleven, druk centrum etc
awwquote:
MM, zometeen moet je het wel even met me eens zijn, maar Leeuwarden of wat dan ook daar in het noorden is echt niet te vergelijken met Amsterdam of Utrecht.. dat KAN gewoon nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En dan kan ik concluderen dat je nooit echt in Friesland bent geweest want we hebben daar ook steden (ja echt!) met een heus centrum met een Hema. H&M. V&D en dat soort zaken. Ik moet ook niets van het platteland hebben maar in mn geboorteplaats kan ik prima wonnen omdat dat gewoon een stad is met een druk uitgaansleven, druk centrum etc
krijg ik nog een pm oid? Of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor soort filters gaat het hier?
Utrecht dorps? Dus je bent zo'n typische chauvinistische Amsterdammer die alles buiten Amsterdam 'platteland' vind?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Ik vind Utrecht al dorpsEn ben ook in friesland geweest, maar ik vind het echt beduidend plattelandser. Prima voor veel mensen, maar niet wat ik wil of gewend ben.
Vat het toch niet zo persoonlijk op joh
Moi! (dat is lang geleden dat ik zo ben aangesproken!quote:
ik kan er toch wel moe van worden,. van al die debiele opmerkingen als je vertelt dat je uit friesland komt dan mag ik dat best ventileren, het wordt gewoon afgezeken om t afzeikenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Ik vind Utrecht al dorpsEn ben ook in friesland geweest, maar ik vind het echt beduidend plattelandser. Prima voor veel mensen, maar niet wat ik wil of gewend ben.
Vat het toch niet zo persoonlijk op joh
Utrecht is ook echt dorps voor een stadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Utrecht dorps? Dus je bent zo'n typische chauvinistische Amsterdammer die alles buiten Amsterdam 'platteland' vind?
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moi! (dat is lang geleden dat ik zo ben aangesproken!)
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aww* littledrummergirl aait evil over haar bolletje
Toch wel "het darp" hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht is ook echt dorps voor een stadik woon er, als ik naar het dorp ga noem ik het ook altijd even het dorp in.
jij zit in arnhem of nimwegen ofzo toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaen ze hebben me zelfs ooit limburger genoemd. Toen moest ik bijna huilen. Zelfs brabo klinkt vriendelijker
Nee, dat is alleen in Hilversumquote:
Bekijk het positief. Zodra je hier in Limburg bent denkt iedereen dat je een Hollander bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan er toch wel moe van worden,. van al die debiele opmerkingen als je vertelt dat je uit friesland komt dan mag ik dat best ventileren, het wordt gewoon afgezeken om t afzeiken
het gaat er dus om dat het ALTIJD en OVERAL gebeurd. tis bashen om het bashen, met de massa meedoen, stoer zijn. En nogmaals een mening prima maar een mening is niet: Friesland plat bombarderen etcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MM, zometeen moet je het wel even met me eens zijn, maar Leeuwarden of wat dan ook daar in het noorden is echt niet te vergelijken met Amsterdam of Utrecht.. dat KAN gewoon niet
En het is totaal niet nodig om jouw mening te verdedigen, Rip vindt Haarlem/Amsterdam etc. veel meer haar stad dan Leeuwarden.. en daar ben ik het volledig mee eens.. het is een kwestie van smaak, en soms komt het er bot uit dat een andere stad kut is, nou, so be it.... dan moet je het maar zien als gemis van die persoon.
Het soort winkels en restaurants is er beduidend anders bijvoorbeeld. Dat vinden veel mensen niet belangrijk maar ik wel. Dat dorpse heeft ook zo zijn charme maar niet als mijn plekje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Utrecht dorps? Dus je bent zo'n typische chauvinistische Amsterdammer die alles buiten Amsterdam 'platteland' vind?
geboren en getogen nimweegse. Nu alleen in het buurdorpquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij zit in arnhem of nimwegen ofzo toch?
Het is toch veel gezelliger als je elk moment een kogel in je rug kan krijgen, dat is pas levenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het soort winkels en restaurants is er beduidend anders bijvoorbeeld. Dat vinden veel mensen niet belangrijk maar ik wel. Dat dorpse heeft ook zo zijn charme maar niet als mijn plekje.
ik was een keer in nimwegen en toen zag ik de bus naar venloquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geboren en getogen nimweegse. Nu alleen in het buurdorp
toch denk ik dat friesland plat bombarderen en alle asielzoekers daar naartoe deporteren een goede optie is. Daar zouden ze ziels ongelukkig worden en snel terug naar huis toe willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat er dus om dat het ALTIJD en OVERAL gebeurd. tis bashen om het bashen, met de massa meedoen, stoer zijn. En nogmaals een mening prima maar een mening is niet: Friesland plat bombarderen etc
Hoezo met de massa meedoen. Omdat ze een mening hebben die niet bij de jouwe hoort en die je vaker gehoord hebt is het met de massa meedoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat er dus om dat het ALTIJD en OVERAL gebeurd. tis bashen om het bashen, met de massa meedoen, stoer zijn. En nogmaals een mening prima maar een mening is niet: Friesland plat bombarderen etc
83 bitchezzquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was een keer in nimwegen en toen zag ik de bus naar venloik was helemaal verbaasd.. dacht dat dat hele nimwegen veel hoger lag....
Jij en topografiequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was een keer in nimwegen en toen zag ik de bus naar venloik was helemaal verbaasd.. dacht dat dat hele nimwegen veel hoger lag....
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is toch veel gezelliger als je elk moment een kogel in je rug kan krijgen, dat is pas leven
ga niet vertellen dat je ook alle buslijnen kentquote:
neuj. Wij liggen onder de rivieren. Waalkade is ook afgesloten en zulks, want hoogwater en hier in bunningen hebben ze de koeien in het binnendijkse gebied geplantquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
autistjes zijn liev.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga niet vertellen dat je ook alle buslijnen kent
ziekquote:
ik vind ze alleen lief als ik ervoor betaald krijgquote:
het is vaak geen mening, nergens op gebaseerd maar meeroepen met de anderen, DAT is waar ik me aan erger, ik vind friesland niet zo leuk, prima. Tuurlijk snap ik. Maar Friesland IS kut (ware het een vaststaand feit is en MOET plat gebombardeerd worden, is geen mening meer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo met de massa meedoen. Omdat ze een mening hebben die niet bij de jouwe hoort en die je vaker gehoord hebt is het met de massa meedoen?
Verder neem je wat losse opmerkingen veel te serieus. Wees wat zekerder over je eigen mening, dan kan het je niet schelen wat mensen op fok er over zeggen.
9292ov.nl ookquote:
red koeien, vrouwen en kinderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuj. Wij liggen onder de rivieren. Waalkade is ook afgesloten en zulks, want hoogwater en hier in bunningen hebben ze de koeien in het binnendijkse gebied geplant
irl komt die niet als een autist overquote:
Bij LDG in de buurt is het heul eng!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben hier geboren en getogen en woon er dus al 34 jaar maar ben echt nooit in die situatie geweest
denk sowieso dat er wel wat gevaarlijke wijken maar niet echt bijzondere enge steden in Nl zijn eigenlijk
kleddertjes maken jou toch week?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind ze alleen lief als ik ervoor betaald krijg
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Bij LDG in de buurt is het heul eng!
Een gewoon iemand met een obsessie dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
irl komt die niet als een autist over
quote:
zo doen ze dat hier in t durp. Nu weet ik alleen niet onder welke categorie ik valquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
red koeien, vrouwen en kinderen
ach gered word je dan sowiesoquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo doen ze dat hier in t durp. Nu weet ik alleen niet onder welke categorie ik val
Ik heb serieus mijn oordopjes toen bewust uit mijn oren gehaald omdat ik niet wilde dat ze me gingen overvallen voor mijn ipodquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou n keer gewaarschuwd zelfs haha toen je naar mn werk ging lopen
dat sowieso.. 1e verdiepingquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach gered word je dan sowiesojij houdt droge pootjes
provinciaaltjequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb serieus mijn oordopjes toen bewust uit mijn oren gehaald omdat ik niet wilde dat ze me gingen overvallen voor mijn ipod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |