Over wat voor soort filters gaat het hier?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is goed.
Ik heb wel gevonden dat je zowel "de filter" als "het filter" mag zeggen. Dus dat zuigt
Dat kun je niet. Ik vind Utrecht al dorpsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En dan kan ik concluderen dat je nooit echt in Friesland bent geweest want we hebben daar ook steden (ja echt!) met een heus centrum met een Hema. H&M. V&D en dat soort zaken. Ik moet ook niets van het platteland hebben maar in mn geboorteplaats kan ik prima wonnen omdat dat gewoon een stad is met een druk uitgaansleven, druk centrum etc
awwquote:
MM, zometeen moet je het wel even met me eens zijn, maar Leeuwarden of wat dan ook daar in het noorden is echt niet te vergelijken met Amsterdam of Utrecht.. dat KAN gewoon nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En dan kan ik concluderen dat je nooit echt in Friesland bent geweest want we hebben daar ook steden (ja echt!) met een heus centrum met een Hema. H&M. V&D en dat soort zaken. Ik moet ook niets van het platteland hebben maar in mn geboorteplaats kan ik prima wonnen omdat dat gewoon een stad is met een druk uitgaansleven, druk centrum etc
krijg ik nog een pm oid? Of nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over wat voor soort filters gaat het hier?
Utrecht dorps? Dus je bent zo'n typische chauvinistische Amsterdammer die alles buiten Amsterdam 'platteland' vind?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Ik vind Utrecht al dorpsEn ben ook in friesland geweest, maar ik vind het echt beduidend plattelandser. Prima voor veel mensen, maar niet wat ik wil of gewend ben.
Vat het toch niet zo persoonlijk op joh
Moi! (dat is lang geleden dat ik zo ben aangesproken!quote:
ik kan er toch wel moe van worden,. van al die debiele opmerkingen als je vertelt dat je uit friesland komt dan mag ik dat best ventileren, het wordt gewoon afgezeken om t afzeikenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kun je niet. Ik vind Utrecht al dorpsEn ben ook in friesland geweest, maar ik vind het echt beduidend plattelandser. Prima voor veel mensen, maar niet wat ik wil of gewend ben.
Vat het toch niet zo persoonlijk op joh
Utrecht is ook echt dorps voor een stadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Utrecht dorps? Dus je bent zo'n typische chauvinistische Amsterdammer die alles buiten Amsterdam 'platteland' vind?
Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moi! (dat is lang geleden dat ik zo ben aangesproken!)
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aww* littledrummergirl aait evil over haar bolletje
Toch wel "het darp" hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht is ook echt dorps voor een stadik woon er, als ik naar het dorp ga noem ik het ook altijd even het dorp in.
jij zit in arnhem of nimwegen ofzo toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaen ze hebben me zelfs ooit limburger genoemd. Toen moest ik bijna huilen. Zelfs brabo klinkt vriendelijker
Nee, dat is alleen in Hilversumquote:
Bekijk het positief. Zodra je hier in Limburg bent denkt iedereen dat je een Hollander bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan er toch wel moe van worden,. van al die debiele opmerkingen als je vertelt dat je uit friesland komt dan mag ik dat best ventileren, het wordt gewoon afgezeken om t afzeiken
het gaat er dus om dat het ALTIJD en OVERAL gebeurd. tis bashen om het bashen, met de massa meedoen, stoer zijn. En nogmaals een mening prima maar een mening is niet: Friesland plat bombarderen etcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MM, zometeen moet je het wel even met me eens zijn, maar Leeuwarden of wat dan ook daar in het noorden is echt niet te vergelijken met Amsterdam of Utrecht.. dat KAN gewoon niet
En het is totaal niet nodig om jouw mening te verdedigen, Rip vindt Haarlem/Amsterdam etc. veel meer haar stad dan Leeuwarden.. en daar ben ik het volledig mee eens.. het is een kwestie van smaak, en soms komt het er bot uit dat een andere stad kut is, nou, so be it.... dan moet je het maar zien als gemis van die persoon.
Het soort winkels en restaurants is er beduidend anders bijvoorbeeld. Dat vinden veel mensen niet belangrijk maar ik wel. Dat dorpse heeft ook zo zijn charme maar niet als mijn plekje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Utrecht dorps? Dus je bent zo'n typische chauvinistische Amsterdammer die alles buiten Amsterdam 'platteland' vind?
geboren en getogen nimweegse. Nu alleen in het buurdorpquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij zit in arnhem of nimwegen ofzo toch?
Het is toch veel gezelliger als je elk moment een kogel in je rug kan krijgen, dat is pas levenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het soort winkels en restaurants is er beduidend anders bijvoorbeeld. Dat vinden veel mensen niet belangrijk maar ik wel. Dat dorpse heeft ook zo zijn charme maar niet als mijn plekje.
ik was een keer in nimwegen en toen zag ik de bus naar venloquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geboren en getogen nimweegse. Nu alleen in het buurdorp
toch denk ik dat friesland plat bombarderen en alle asielzoekers daar naartoe deporteren een goede optie is. Daar zouden ze ziels ongelukkig worden en snel terug naar huis toe willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat er dus om dat het ALTIJD en OVERAL gebeurd. tis bashen om het bashen, met de massa meedoen, stoer zijn. En nogmaals een mening prima maar een mening is niet: Friesland plat bombarderen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |