Hij komt pas kijken in Singles, hij weet nog niet alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat, het gaat hier daadwerkelijk over het ondergoed, niet het model
Ow. Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieve schat, het gaat hier daadwerkelijk over het ondergoed, niet het model
hij moet t niveau wel snel onder de knie krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij komt pas kijken in Singles, hij weet nog niet alles.
toch niet met hello kitty's erop hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ow. Ja weet ik veelMwah, ook niet echt mijn ding. Maar: Ook niet. Ook daar hou ik meer van het lieve meisjesachtige
![]()
en ik wil himmel nie dood
Op dat niveau zit ik nog steeds niet. Kom te weinig hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij moet t niveau wel snel onder de knie krijgen
Ik krijg al een duchtige stoomcursus hiero.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij moet t niveau wel snel onder de knie krijgen
Misschien moeten we m maar in de OP mikkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik krijg al een duchtige stoomcursus hiero.
ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
en serieus waarom halen mensen voldoening aan het afzeiken van (dingen van) anderen? live and let live, is t zo moeilijk?
No way.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Techno.. Ik mag je toch wel ontharen?
Nee niet -zo- meisjesachtig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch niet met hello kitty's erop he? want kitty moet ook dood
Bahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee niet -zo- meisjesachtig.gewoon rozige dingen met kant enzo
Truste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga vrolijk en voldaan slapen schatjes..... Truste iedereen!!!
Is goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Yuki ik kan die reclame nu even niet zo snel vinden. Maar wil wel je mening dus ik zoek morgen wel
Waarom mag je geen mening hebben over dingen? Als ik het kut vind is het niet per se kut. Ik zie alleen een soort grote gemene deler bij veel MD vrouwen en die benoem ik. Vat het niet zo persoonlijk op want je weet dat ik jou niet bedoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
en serieus waarom halen mensen voldoening aan het afzeiken van (dingen van) anderen? live and let live, is t zo moeilijk?
maar.. Maar.. Ik?!quote:
dat is met "automaat" ook zo geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is goed.
Ik heb wel gevonden dat je zowel "de filter" als "het filter" mag zeggen. Dus dat zuigt
iehl. Meisjesachtig is rozig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee niet -zo- meisjesachtig.gewoon rozige dingen met kant enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |