hey je gebruikt IK VIND dat is al heel wat anders dan Friesland is kut, plat bombarderen of MD dragers zijn blabla.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom maak je je er kwaad om? jij denkt wat jij denkt en laat anderen lekker hun mening hebben. Smaken verschillen nu eenmaal. Als je argumenten hebt waarmee je jouw mening wilt onderbouwen, doe dat lekker.
Ik vind het dorpse leven bijvoorbeeld afgrijselijk, een ander vindt leven in de stad weer walgelijk. Dan kunnen we daar toch nog wel stekr over voelen?
Ik denk dus inderdaad dat Memento dit soort opmerkingen bedoeldequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar maastricht is limbolanddat is gewoon vies daar.. net als friesland, dat moet ook afgestoken worden en groningen mag bij duitsland. Bah!
slechts 1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik zag iets met strompelen enzo, dacht dat je weer pijnlijke knietjes had?
slaap lekker nanningaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nog even een spelletje doen en dan ga ik ook plat.
Ik hoop dat jullie allemaal lieve, leuke, geile en vooral gelukkige dromen hebben vannacht!
Newbs mogen nog niet denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dus inderdaad dat Memento dit soort opmerkingen bedoelde
en dan komen we bij een uitspraak van haarzelf... live and let live..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dus inderdaad dat Memento dit soort opmerkingen bedoelde
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts 1
maar ik reken dat onder kut, niet onder ziek![]()
Proestquote:
Alleen maastricht is nog wel grappig, daar snappen ze wel wat lekker eten is, maar alles eromheen is kut vies en stinkend. En het is een takke end wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
En sowieso, jullie zijn gewoon jaloers. Als Kerkrade en Venlo nu gewoon vriendelijk gedoneerd zou worden aan Duitsland, dan zou Limburg een perfecte utopische wereld zijn.
Ik heb het zelf nou niet bepaald op de Maastrichtenaren. Tis me een net iets TE chauvinistisch volk (kom zelf niet uit Maastricht, overduidelijk)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maastricht is nog wel grappig, daar snappen ze wel wat lekker eten is, maar alles eromheen is kut vies en stinkend. En het is een takke end wegsoms is het fijn om alles af te zeiken
Het is een generalisering. Ik vind de meeste MD dragers ook echt sneue types omdat ze dat op mij uitstralen. Natuurlijk denkt niemand dat elke MD drager precies zo is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hey je gebruikt IK VIND dat is al heel wat anders dan Friesland is kut, plat bombarderen of MD dragers zijn blabla.
ik heb een enorm zachte G. Maar geen ronde zachte G. Sowieso vind ik zachte G's niet mooi, maar ik mis het gen om een rochel-G te kunnen produceren zonder dat ik gelijk een groene flats in mn smoel hebquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hou toevallig van zachte g's![]()
mja, heb m zelf dan ook nog enigzins, wanneer ik moe ben, of dronken
je komt niet uit maastricht? ben je duitser of belg? Duitser denk ik, want je had borsthaar.. ieeeuww...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nou niet bepaald op de Maastrichtenaren. Tis me een net iets TE chauvinistisch volk (kom zelf niet uit Maastricht, overduidelijk)
ik kan beidenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een enorm zachte G. Maar geen ronde zachte G. Sowieso vind ik zachte G's niet mooi, maar ik mis het gen om een rochel-G te kunnen produceren zonder dat ik gelijk een groene flats in mn smoel heb
dank jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nou sterkte met je kut dan maar
Gewoon een Limbo hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je komt niet uit maastricht? ben je duitser of belg? Duitser denk ik, want je had borsthaar.. ieeeuww...
En dan kan ik concluderen dat je nooit echt in Friesland bent geweest want we hebben daar ook steden (ja echt!) met een heus centrum met een Hema. H&M. V&D en dat soort zaken. Ik moet ook niets van het platteland hebben maar in mn geboorteplaats kan ik prima wonnen omdat dat gewoon een stad is met een druk uitgaansleven, druk centrum etc en supermarkten die op zondag open zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een generalisering. Ik vind de meeste MD dragers ook echt sneue types omdat ze dat op mij uitstralen. Natuurlijk denkt niemand dat elke MD drager precies zo is.
Friesland vind ik mooi voor vakanties, maar er wonen lijkt me echt de hel aangezien ik in hart en nieren en stadmeisje ben. Dat is een kwestie van perceptie.
ik kan het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan beidenik doe gewoon n harde g als ik overdag praat in nuchtere toestand.
maar als ik naar brabant heb gebeld, of moe of dronken ben, dan ben ik ineens weer n brabo'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |