Ik was een keer vergeten me beter te melden. Kreeg ik 6 maanden erna een belletje hoe ik aan mijn herintegratie wilde gaan werken. Daarvoor helemaal niks gehoord.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
[..]
Ook zo stom, als je je vergeet ziek te melden, hangt 2 dagen later iemand boos aan de lijn
Als je mij even aanwijst waar de nooit-ziek-worden-switch zit op het Q-bedieningspaneel dan zal ik deze voortaan ook aanzetten. Lijkt me erg handig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik vrijwel nooit ziek ben.
Ik bedoelde ook beter melden trouwens. Tegenwoordig bellen ze binnen een paar dagen al vanuit t UWV.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was een keer vergeten me beter te melden. Kreeg ik 6 maanden erna een belletje hoe ik aan mijn herintegratie wilde gaan werken. Daarvoor helemaal niks gehoord.
Je lichaam geeft het dan allang aan, veel betere graadmeter dan je baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik, de laatste keer dat ik koorts had, ook gedaan. Maar dat doe ik dus pas nadat ik naar huis ben gestuurd op mijn werk, nadat ik het aangegeven dat het echt niet gaat.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je mij even aanwijst waar de nooit-ziek-worden-switch zit op het Q-bedieningspaneel dan zal ik deze voortaan ook aanzetten. Lijkt me erg handig!
Nee, ik zei dat ik ervoor zorg dat ik vrijwel nooit ziek ben (dwz nooit ziek meld). Ik kan het niet altijd voorkomen dat ik ziek word, maar dat gebeurt dus vrijwel nooit, blijkbaar heb ik een prima weerstand ofzo.quote:
Rechtsonder de awesome-knop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je mij even aanwijst waar de nooit-ziek-worden-switch zit op het Q-bedieningspaneel dan zal ik deze voortaan ook aanzetten. Lijkt me erg handig!
Moguhquote:
daar ben jij veel te gecompliceerd voor! niemand die iets van jouw bedieningspaneel begrijpt of ook maar wil begrijpen.. Jij bent goed zoals je bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo mannen? Ik ben haast nooit ziek, en als ik ziek ben wil ik gewoon met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die switch zouden mannen sowieso moeten hebben
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moguh![]()
zou jij nog die recruiters ed willen sturen?
primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, sorry....
Ik moet zo werken, vanavond heb je een mail, ok?
Ligt eraan, soms niks, soms hemdje of sexy slaapding, maar bij jou in bed natuurlijk niksquote:
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oidquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo mannen? Ik ben haast nooit ziek, en als ik ziek ben wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Euhmquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oid
Als ik ziek ben, moet iedereen me gewoon met rust laten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die switch zouden mannen sowieso moeten hebben
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oid
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, moet iedereen me gewoon met rust laten.
Als je mij gewoon met rust laat en af en toe een kopje thee komt brengen dan zeur ik verder niet hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op je weerstand heb je wel invloedquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik ervoor zorg dat ik vrijwel nooit ziek ben (dwz nooit ziek meld). Ik kan het niet altijd voorkomen dat ik ziek word, maar dat gebeurt dus vrijwel nooit, blijkbaar heb ik een prima weerstand ofzo.
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..
Verzorg ons dan ook eens een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |