Kijk een voordeel van een mama datenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, jullie vrouwmenschen doen allemaal zo geemancipeerd, wij manmensch moeten gewoon alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat jullie ons weer verzorgen, en als dat een volwassen zieke baby moet zijn, so be it..
Verzorg ons dan ook eens een keer
Nee, sterker nog, het liefst gaat ze bij der moeder logeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Maar ga je dan ook in de woonkamer op de bank zitten en zuchten en steunen dat je het zo zwaar hebt om vervolgens als ze aan je vragen of ze iets voor je kunnen doen te gaan blaffen als een gecastreerde hond die wraak wil?
Uiteraard!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms niks, soms hemdje of sexy slaapding, maar bij jou in bed natuurlijk niks
Uiteraard. Maar die nooit-ziek-zijn-switch, je weet nu waar die zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die stand staat standaard al aan bij mij, daar heb ik geen switch voor nodig.
Ik heb 3 exen en allemaal veranderden ze in zielige hoopjes mens als ze verkouden warenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, het liefst gaat ze bij der moeder logeren.
Yuki!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring mannen veranderen in volwassen baby's zodra ze een kuchje hebben oid
Dan kom jij de verkeerde mannen tegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen en allemaal veranderden ze in zielige hoopjes mens als ze verkouden waren![]()
En nu ga ik geėmancipeerd doen en de wasmachine fixxen.
Ja echt he. Ik moet op zoek naar een ander type manquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef rival het volgende:
[..]
de mietjes waar jij mee gaat misschien.... maar zoals ik het lees zijn jouw vriendjes ook echt gewoon watjes
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen en allemaal veranderden ze in zielige hoopjes mens als ze verkouden waren![]()
En nu ga ik geėmancipeerd doen en de wasmachine fixxen.
Ik ben van t type; rot op, ga werken. Ik red me wel, zolang er eten/drinken in huis is. En dat wil ik zelfs nog wel halen als ik daar toe in staat ben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kom jij de verkeerde mannen tegen
quote:
Ik ben wel een koukleum, dus je moet me wel warm houdenquote:
kijk jij date kerelsquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb alleen die ervaring gelukkig niet, HuppelMijn vriendjes waren wel in staat voor zichzelf te zorgen. Al heb ik de zorg (
) met liefde op me genomen die periode
Ik wil best voor iemand zorgen, ziek of niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb alleen die ervaring gelukkig niet, HuppelMijn vriendjes waren wel in staat voor zichzelf te zorgen. Al heb ik de zorg (
Moguhquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Een chille gozah zoals ik?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik moet op zoek naar een ander type man
Je was toch niet overbezorgd he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
quote:
Jij date kleine kinderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best voor iemand zorgen, ziek of niet.
Maar ga NIET op de bank naast me zitten zuchten en steunen dat je zo ziek bent. Rot dan op naar je bed. En geef mij al helemaal geen grote bek als ik na zucht 3 en steun 12 vraag of ik iets voor je kan doen.
Nee sorry ik ben niet zoals mn zusjesquote:
Blijkbaarquote:
Dat dus. En als ik ooit eens ziek ben, slaap ik voornamelijk. Hoe ik me dan aan kan stellen weet ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van t type; rot op, ga werken. Ik red me wel, zolang er eten/drinken in huis is. En dat wil ik zelfs nog wel halen als ik daar toe in staat ben.
Ik zeg ook "zoals", niet ik zelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben niet zoals mn zusjes
Oh, daar zou ik ook heel kort over zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil best voor iemand zorgen, ziek of niet.
Maar ga NIET op de bank naast me zitten zuchten en steunen dat je zo ziek bent. Rot dan op naar je bed. En geef mij al helemaal geen grote bek als ik na zucht 3 en steun 12 vraag of ik iets voor je kan doen.
Dat lig ikquote:
R. kan dan niet slapen beweert ie. Dan ben je ook niet echt ziek. Opbokken dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En als ik ooit eens ziek ben, slaap ik voornamelijk. Hoe ik me dan aan kan stellen weet ik niet.
Hou je het daar nog goed uit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lig ik
Het gaat wel iets beter dan gisteren, dus ik denk wel dat ik morgen weer kan werken
Maar als ik, zoals vandaag, nog koorts heb en/of ik val om tijdens het lopen dan vind ik mezelf te ziek om te werken
Ik kan toch niet hele dagen in bed liggen tv kijken of slapen, dus uiteindelijk ga ik toch wel dingetjes doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. En als ik ooit eens ziek ben, slaap ik voornamelijk. Hoe ik me dan aan kan stellen weet ik niet.
strengere selectie makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Ik stop wel gewoon met dat hele date/relatie gebeuren
Doe rustig aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lig ik
Het gaat wel iets beter dan gisteren, dus ik denk wel dat ik morgen weer kan werken
Maar als ik, zoals vandaag, nog koorts heb en/of ik val om tijdens het lopen dan vind ik mezelf te ziek om te werken
Rooibosthee met honing.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik ziek ben lig ik op de bank disney te kijken of te slapen en het enige wat ik nodig heb is thee. Dat kan ik dan zelf wel makenen zo nu en dan een tosti, tenzij ik gruwelijke keelpijn heb, dan wil ik vers witbrood zonder korstjes
dat mag dan wel gehaald worden voor mij.
En dat terwijl je tegenover de supermarkt woontquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik ziek ben lig ik op de bank disney te kijken of te slapen en het enige wat ik nodig heb is thee. Dat kan ik dan zelf wel makenen zo nu en dan een tosti, tenzij ik gruwelijke keelpijn heb, dan wil ik vers witbrood zonder korstjes
dat mag dan wel gehaald worden voor mij.
Nee. Ik heb daar zelf ook een godsgruwelijke hekel aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je was toch niet overbezorgd he?
Mijn ex had dat, bleef me de hele tijd lastig vallen met vragen of ze nog iets voor me kon doen, soepje ofzo, verse sap, iets anders.
Lief bedoelt maar ik wil gewoon met rust gelaten worden.
zoals ik een vrij zorgzaam type ben, vind ik het soms ook fijn als er heel eventjes voor mij gezorgd wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat terwijl je tegenover de supermarkt woont
Mensen gaan dan mij ook ineens thee brengenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel van het type: ik breng je je thee/beschuitjes/fruit/verse jus wel. Ik wil iets doen, als een dierbare van me ziek is.
Overigens zeg ik dan ook: "Je blijft in bed, slaapt, en zorgt dat je snel beter bent!"
I willquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe rustig aan![]()
Als ik dichterbij had gewoond had ik een soepje voor je gemaakt
Ja ik heb er ook een hekel aan, maar het erge is dat ik net zo ben als er iemand ziek is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb daar zelf ook een godsgruwelijke hekel aan
Die soep komt nog wel, zeg maar welke en wanneerquote:
Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen gaan dan mij ook ineens thee brengenik drink het nooit! Denk je echt dat ik t nu ineens wel ga doen?
Weet ik, als ik echt heel ziek ben, maak ik gebruik van de zorgzaamheid van mn huisgenootjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoals ik een vrij zorgzaam type ben, vind ik het soms ook fijn als er heel eventjes voor mij gezorgd wordt.
Ik heb nog kippensoep van gisteren in de koelkastquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die soep komt nog wel, zeg maar welke en wanneer
thee is voor de zieke en homo's..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd: "thee is voor als ik ziek ben!"
Hij drinkt het iedere ochtend. En op zondag ook 's middags._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |